Ik heb me ontzettend vermaakt bij deze film, tijd vloog voorbij. Vond hem niet eng of gruwelijk, maar heb me gewoon echt heel erg vermaakt om de film.
quote:
Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:Ik vond het een leuke film, maar na al die goede kritieken en reviews toch lichtjes tegenvallend.
Met het script is weinig tot niets mis en als de film naar het einde toe los gaat, wordt het allemaal nog veel leuker, maar het vijftal dat in de cabin in the woods belandt, vond ik toch iets té nietszeggend. Uiteraard zijn dit soort figuren vooral slachtvee, maar het kwaliteitsverschil tussen de scenes voor en achter de schermen (ook qua lol en acteerwerk) was wel heel groot. Vooral de grappige sidekick/stoner vond ik zwaar ongrappig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik me op zich wel in vinden, de karakteropbouw had iets beter gemogen. De elementen die je van elk karakter moest weten kwamen wel goed naar voren, maar echt een band kreeg je niet met ze.
Maar vond er uiteindelijk wel genoeg toffe dingen inzitten dat ik de film toch wel ontzettend goed vond.
"Atb is lief, groetjes Peri."