Dat vind ik wel een beetje een vies wijf. Maar die achterblijft bij die redneck is wel lekker.quote:
Nah, dat is zo'n geitig cheerleaderstypje. Eén nacht en je bent er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje een vies wijf. Maar die achterblijft bij die redneck is wel lekker.
quote:
BBC is anders WEL tof!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Trouwens, films op tv-zenders kijken.!
Idd. Ik kan echt genieten van het 'gekakel' in Death Proof. Dialogen zijn SUPER.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat gekakel was van precies hetzelfde niveau.
Met de achtergrond muziek van Death Proof of Planet Terror...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Kill bill meets i spit on your grave
Eens!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef Noin het volgende:
Deze film: 55 minuten gelul over niks, 5 minuten actie, 50 minuten gelul over niks, 10 minuten actie.
The end.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:25 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen mij en deze film?jullie zijn allebei over 100 jaar doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |