En nu werk je je het schompes voor een man en een halve paardekop aan kijkers. Je kunt nog beter gewoon je werk op een youtubekanaal pleuren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Dementor het volgende:
Je kunt ook niets doen, dan blijven je filmpjes en ideeën op de plank liggen en vangen ze alleen maar stof.
Ik werk me helemaal niet het schompes, ben er gister toevallig geweest om een beetje te helpen en om weer eens wat mensen te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
En nu werk je je het schompes voor een man en een halve paardekop aan kijkers. Je kunt nog beter gewoon je werk op een youtubekanaal pleuren.
Tabula Rasa moet die ruimte claimen. Het is toch Jaap's show die hij maakt mbv de middelen van Johan? Johan en zijn 'team' moeten wat redactie betreft buitenspel worden gezet, want inderdaad: je blijft zo in die kansloze vijver vissen. Ben je als host al niet sterk, dan heb je sterkere gasten nodig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:15 schreef Dementor het volgende:
Als ze bij SV het groepje van Tabula Rasa de ruimte geven om zelf gasten te regelen zou het nog wel eens goed kunnen komen.
Dat vraag ik me dus serieus af. Of sommige mensen nemen genoegen met een kop soep als food for 'thought'quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Dementor het volgende:
Iedereen daar haalt er op zijn of haar manier wel wat uit.
Right on!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tabula Rasa moet die ruimte claimen. Het is toch Jaap's show die hij maakt mbv de middelen van Johan? Johan en zijn 'team' moeten wat redactie betreft buitenspel worden gezet, want inderdaad: je blijft zo in die kansloze vijver vissen. Ben je als host al niet sterk, dan heb je sterkere gasten nodig.
Jij hebt je toch ook gratis het schompes gewerkt bij TBO. Maar goed, na maanden kritiek te hebben geleverd op SV waait de wind blijkbaar ineens weer uit de Vlemmixhoek. Goed om te weten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werk me helemaal niet het schompes, ben er gister toevallig geweest om een beetje te helpen en om weer eens wat mensen te zien.
Ja, TBO was gratis.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij hebt je toch ook gratis het schompes gewerkt bij TBO. Maar goed, na maanden kritiek te hebben geleverd op SV waait de wind blijkbaar ineens weer uit de Vlemmixhoek. Goed om te weten.
Omdat de locatie en faciliteiten niet van Jaap zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Waarom doet Jaap dat dan niet en vormt hij een wél adequaat team om zich heen?
Nee, maar het programma wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat de locatie en faciliteiten niet van Jaap zijn.
Luister, beter dan dit wodt het echt niet. In Hilversum wilde niemand Jaap hebben als talkshowhost. En Vlemmix wil gratis content voor SV. Win win voor Johan, die het liefst heeft dat er iets gebeurt waardoor er mensen gaan kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tabula Rasa moet die ruimte claimen. Het is toch Jaap's show die hij maakt mbv de middelen van Johan? Johan en zijn 'team' moeten wat redactie betreft buitenspel worden gezet, want inderdaad: je blijft zo in die kansloze vijver vissen. Ben je als host al niet sterk, dan heb je sterkere gasten nodig.
Dan zou Vlemmix toch geen vinger in de pap moeten hebben? Vlemmix stelt eea beschikbaar en krijgt er GRATIS content voor. Tenminste, ik neem aan dat hij Terror Jaap niets betaalt.quote:
Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken? Het is Jaap's show waarvoor hij gebruik maakt van Johan's middelen. Maar dat betekent toch niet dat je dan ook gebruik moet maken van die halve zolen die daar een beetje televisietje aan het spelen zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:26 schreef Dementor het volgende:
Omdat de locatie en faciliteiten niet van Jaap zijn.
Ik denk ook dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:28 schreef Stefan het volgende:
Luister, beter dan dit wodt het echt niet. In Hilversum wilde niemand Jaap hebben als talkshowhost. En Vlemmix wil gratis content voor SV. Win win voor Johan, die het liefst heeft dat er iets gebeurt waardoor er mensen gaan kijken.
Dat zou "the better end of the deal" zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zou Vlemmix toch geen vinger in de pap moeten hebben? Vlemmix stelt eea beschikbaar en krijgt er GRATIS content voor.
Ik heb het niet bedacht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken? Het is Jaap's show waarvoor hij gebruik maakt van Johan's middelen. Maar dat betekent toch niet dat je dan ook gebruik moet maken van die halve zolen die daar een beetje televisietje aan het spelen zijn?
Absurd als dat een eis is en nog absurder als men daar akkoord mee gaat.
Als programmamaker is toch wel zo'n beetje een eerste vereiste dat je onafhankelijk van de facilitair manager je programma kunt invullen.
Sorry hoor, maar dat is echt te dom voor woorden als dat inderdaad zo afgesproken is.
Nee lieverd, dat zeg ik ook niet. Maar ik vind het echt heel dom dat Jaap en/of Bram die voorwaarden voor zoete koek slikken. Heb hart voor je product en vecht ervoor. Of geef het op.quote:
Dat Johan aan kwaliteitbewaking (quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou "the better end of the deal" zijn.
Hij krijgt nu content en plakt daar zelf nog een avond aan vast, prima want het is zijn project.
Daarom hoop ik ook dat ze dit gewoon lezen en gaan nadenken over de samenwerking, dat er ook andere manieren van samenwerken bestaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Maar ze beknotten die groei zelf op deze manier. Dat is het hele eieren eten.
En toch keek je, met je voeten op de glazen tafel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb gister een uur en een kwartier gekeken (paardenmeisje, chatten/bellen en die artiestendag-oplichters). Het was zo erbarmelijk slecht dat 't het bediscussiëren niet eens waard is.
Dat gerochel over de stream, de ongeïnteresseerdheid, binnen 3min al over schijten, paardensex en 'incestieus' praten. Mijn god Jaap is niet alleen talent- en IQloos maar ook nog eens een klootzakje tegenover z'n gasten.
Zo.
Het is voor een groot deel ingegeven door verbaasd onbegrip.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Dementor het volgende:
Toch is het wel heel erg grappig dat we hier weer over posten, een soort van betrokkenheid valt er wel te bespeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |