nog triester dan een datingsite en je hebt ook meteen alle mogelijke SOA'squote:
Oké. Wou ik even weten. Het kan nog erger, sommige mensen blijven altijd maagd EN groen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Hoezo ga je niet naar de hoeren dan als je denkt dat je ontmaagding een oplossing voor jou is om gelukkig te worden?quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
nog triester dan een datingsite en je hebt ook meteen alle mogelijke SOA's
Als ik klaar ben bij de hoer ben ik +-100 euro armer en ik schiet er niks mee op, bovendien raak ik misschien verslaafdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet naar de hoeren dan als je denkt dat je ontmaagding een oplossing voor jou is om gelukkig te worden?
Volgens mij ben je dan meer kwijt dan 100 piekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben bij de hoer ben ik +-100 euro armer en ik schiet er niks mee op, bovendien raak ik misschien verslaafd
Je schiet er niets mee op. Je kan dus net zo goed maagd blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben bij de hoer ben ik +-100 euro armer en ik schiet er niks mee op, bovendien raak ik misschien verslaafd
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:59 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Ga naar partyflock.nl en kies het feestje uit wat het dichtst bij je in de buurt is.
Gooi vervolgens een brok MDMA in je keel, en dan spreken we je (over)morgen weer.
Eensch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je schiet er niets mee op. Je kan dus net zo goed maagd blijven.
Ik stel voor dat we het hierbij houden, en dat een moderator hier een slot op zet.
Hij wil geen pics sturen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Eensch.
Maar TS probeer gewoon eens contact te leggen met iemand. Wie weet wordt het wat.
Verschil moet er zijn, sommige mensen moeten helaas als einzelgänger door het leven maar ik leer het al te accepterenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef boudemaniak het volgende:
Ik vind je best zielig![]()
Kom een keer met mij mee, dan ga ik je wingman zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |