Aha, dat dus waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:16 schreef trovey het volgende:
Is gewoon eetbaar en lekker als het nog binnen de houdbaarheidsdatum zit....verkleuring is normaal bij vlees wat niet behandeld is met...volgens mij sulfiet.(wat de rode kleur dus langer in stand houdt)
Zie mijn antwoord. Aan biologisch vlees wordt geen citroenzuur toegevoegd daarom heb je sneller verkleuring dan bij niet-biologisch vlees maar het is verder nogmaal eetbaar en lekker hoor, je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:17 schreef Farenji het volgende:
Ik heb het eigenlijk nog nooit zo bruin gehad, maar ik heb ook meestal geen biologisch vlees. Het ziet er onsmakelijk uit. Kan het zijn dat dit vlees veel sneller bruin wordt doordat er geen conserveermiddel of antioxidant ofzo bij wordt gebruikt?
Dat dus. Dat niets meer gegeten kan worden als het een niet-supermarkt-waardig kleurtje heeft, of 5 minuten over de houdbaarheidsdatum is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:41 schreef Farenji het volgende:
Best raar op zich dat je blijkbaar zo gewend bent aan kunstmatige dingen.
Wat is er mis met marineren van biefstuk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:44 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom ga je een biefstuk marineren?
Of anders gesteld; waarom koop je biefstuk als je wilt marineren?
Het zou verboden moeten worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |