Hehe dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:51 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik heb pas op een feestje twee witte wijnen van de aldi geprobeerd.. De "droge" -> was naar mijn smaak veel te zoet. Later (tegen beter weten in) ook nog eens de "zoete" geprobeerd, nou het glazuur sprong van mijn tanden, zoooo zoet![]()
Ik weet alleen niet meer precies de naam, maar het was in elk geval een zoete witte wijn van de aldi, dus misschien kun je daar je geluk eens beproeven
Waar haal je dat en wat kost het?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:52 schreef Pablo88 het volgende:
Je moet Tonino hebben, dat is echt verschrikkelijk zoete witte wijn.
In de achterhoek is het verschrikkelijk Populair. Daar is het in elke supermarkt te krijgen.. Het lijkt me dat het in grote supermarkten elders in Nederland ook wel te krijgen moet zijn. En anders de slijterij wellicht.quote:
Ja het was volgens mij een bruine fles, maar of het dat Spätspul was, dat moet ik je helaas schuldig blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:52 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hehe dat klinkt goed!Was het een bruine fles? Want dan is het vast die Spätnogwat
nee, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben geen kenner en vindt het al gauw goed.
Ik kom nooit bij de Aldi, dus nog nooit geproefd. Maar dit:quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:09 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik heb Lambrusco ook ooit wel eens gedronken, en in mijn herinnering is die inderdaad behoorlijk zoet. Maar dat spul van de Aldi dat ik naar binnen heb gewerkt, vond ik toch echt van de buitencategorie
Ik stel voor: haal ze allebei in huis (voor drie euro ben je klaar) en maak er een solo-zuipfeestje van (of doe de social thing en nodig wat vrienden en vriendinnen uit)
Goed plan! Have fun!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef heaven7 het volgende:
we hebben een feestje vanavondWe halen idd wel allebei!
Dacht ik ook aan, of een andere desertwijn (Zijn vaak geler van kleur)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |