abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 maart 2000 @ 13:32:00 #1
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_255360
mensen en gevoel!!!!
geschreven door Aziz
Ik hoor de laaste tijd dat ik weing voor mijn mening op kom. Als jullie gekeken hebben naar het wegstemmen, was ik duidelijk: ik zei dat ik het krom vind dat ik het gevoel kreeg dat ik wel goed zat, maar dat is niet zo. Weer wat geleerd.
Verder hoop ik dat ik na twee weken uit die gevarenzone ben. Daarbij heb ik jullie steun hard nodig.
Voor mij is het zo: ik kan met veel buspassagiers omgaan maar in het dagelijks leven zou dat anders zijn gegaan want hou er rekening mee dat ik de mensen niet gekozen heb. Ik vind dat je niet met iedereen bevriend kan zijn in de bus want dan speel je toneel. Ik kan wel omgaan met een persoon maar het contact is dan oppervlakkig
Ik vind: daarin moet je eerlijk zijn, maar ik kan alleen over mezelf praten en ik kan de ander niet veranderen. Ik hoop dat jullie dit lezen en kritisch gaan kijken.
Verder bedankt voor jullie steun.
ik hoop dat jullie mij uit de gevarenzone halen.

Aziz veeeeel kusjes
--------------------------------------------

IK HOOP DAT JULLIE MIJ UIT DE GEVARENZONE HALEN??? Bleggggggghhhhhh wat een slijmverhaaltje! Aziz voelt volgens mij nattigheid voor de komende nominaties en probeert met dit verhaaltje wat meer popi te worden. Voor mij heeft die Aziz compleet afgedaan met zijn onsamenhangende slijmverhaaltje....om nog maar te zwijgen over zijn domme gedrag in de bus.......!!!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
  maandag 27 maart 2000 @ 14:02:00 #2
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_255361
Aziz de bus uit ??? Meteen. Isabel je hebt gelijk. dat onsamenhangende gelul van dat ontplofde nijlpaard brengt nauwelijks iets met zich mee. Hij ziet alles zo goed in weet je Het beste wat hij kan in de bus is sentimenteel worden en dom lullen. Wat dat betreft kunnen Aziz en Job wel koffietijd overnemen. Tijdens de vorige nominatie zat ie ook zoooo zielig op de bank. Afschieten die vent.
I'm getting too old for this....
pi_255362
quote:
op 03-27-2000 om 02:02 PM schreef Havoc het volgende:

Afschieten die vent.


Nee, Havoc, dat is dat andere programma: Running Man... hou ze nou eens uit elkaar !
Maar je bent genoteerd als eerste vrijwilliger...

pi_255363
Wat een vies dik fatserig stuk reuzel is het toch ook GATVERDEGATVER.
D'ruit met die vette kloothommel

"k heb liever dat ze over m'n fiets lulle dan dat ze over m'n lul fietse

pi_255364
quote:
op 03-27-2000 om 10:02 PM schreef Robinhood het volgende:

Wat een vies dik fatserig stuk reuzel is het toch ook GATVERDEGATVER.
D'ruit met die vette kloothommel


Iemand die op de grond ligt is makkelijk te schoppen hoor...

Wat een enorme lage reacties op die sympathieke en best geintegreerde marokkaanse allochtoon uit Nederland! Een voorbeeld voor de klas!
Onze Aziz is een vriendelijke gozer, die altijd het moreel weet hoog te houden in de bus, garant staat voor een lach en een traan, nooit te beroerd om een hand uit te steken voor iemand die het niet meer ziet zitten.
Hij houdt van een sappig biefstukje, gaat voor een goed glas bier, en van een lekker rokertje is onze vriend ook niet vies. Aziz is een gezellige makker die houdt van het goede leven.
Jop mag in z'n handen knijpen met zo'n waardige en integere vriend als onze rondborstige medelander die hem met grote doortastendheid en wijsheid terzijde staat, in goede maar zeker ook in slechtere tijden, in voor- en tegenspoed, door dik en dun en hem tijdig waarschuwt en beschermt voor de grote gevaren die Jop op zijn weg vindt.

Als ik vervolgens dan deze reacties lees van mensen die blijkbaar nog niet het IQ hebben van mijn stront, dan word ik echt boos.
Eerst een hele tirade aan het adres van onze noeste havenarbeider Seki, en nu beginnen over Aziz? En hem aanvallen op punten die nu eenmaal inherent zijn aan het goede leven? Zo laag bij de grond heb ik het nimmer gezien hier. Wat een zielige personen zijn jullie.
Wanneer Aziz op een respectvolle manier aandacht vraagt vanwege de fnuikende situatie waar hij nu eenmaal in verkeert, en op een tedere manier smeekt om een handreiking dan kotsen jullie?
Scheer je weg! Ga je schamen, spoel je mond, en ga in de hoek staan!

[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil (Datum 28 Maart 2000).]

gratis en voor niet
  dinsdag 28 maart 2000 @ 00:19:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_255365
Bij Seki hebben we, naar nu (b)lijkt, ons beet laten nemen door de 'selectieve' regie.
Bij Aziz heb ik toch een heel ander gevoel.

Hier passen niet de termen: 'Eerlijk', 'Recht-voor-z'n-raap', 'Gemeend', etc.
Aziz heeft diverse malen laten merken dat hij ACHTERBAKS is. Het citaat 'We moeten Iwan ff op z'n plaats zetten' zegt wat dat betreft genoeg.
Dus, het spijtgevoel wat ik nu een beetje heb bij Seki, verwacht ik niet te gaan krijgen als Aziz er uit ligt.
Laat onverlet dat Aziz een tragisch/triest figuur is, eenzaam, ongeliefd, etc. Hoe anders dan de lachende en prettende Aziz die in de bus stapte.

Dus eigenlijk een omgekeerd Seki-effect: Toffe gozer (Aziz) blijkt achterbakse, zielige, oneerlijke roddelaar.

pi_255366
quote:
op 03-28-2000 om 12:19 AM schreef cynix het volgende:
...
Dus, het spijtgevoel wat ik nu een beetje heb bij Seki,
...

Je kunt het spijtgevoel in de toekomst voorkomen door je niet meteen verplicht te voelen een mening over de buspassagiers te ventileren. De resterende passagiers zijn ook slechts speeltjes van de kijkcijfergeile 'selectieve' regie.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 01:38:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255367
gut , gut , gut


wat zou ik graag een foto zien van alle bovenstaande posters, zodat ik ook even een heerlijke kinderachtige beoordeling kan schrijven over wat ik vind van hun uiterlijk

durven jullie?

  dinsdag 28 maart 2000 @ 02:00:00 #9
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255368
Van Aziz worden net als bij Seki alleen maar de momenten uitgezonden zoals SBS hem het liefst in deze soap ziet.

pi_255369
Bekend verschijnsel van emo-tv:
door de over-belichting van personen worden karakter-trekken zodanig intens aan kijkers voorgeschoteld, dat we al gauw een vergelijkbaar trekje in onszelf geactiveerd voelen (noodzakelijk om de input te kunnen verwerken), hetgeen we dan vervolgens met man en macht bestrijden en willen vernietigen.
Voeg daarbij het onbewust racisme dat ontstaat uit angst voor het onpeilbare van de andere cultuur, plus de "pest-reactie" op handicaps in taalgebruik of sociaal vermogen,
en je hebt de bron van agressie tegen Aziz.
  dinsdag 28 maart 2000 @ 12:15:00 #11
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_255370
quote:
op 03-28-2000 om 12:05 AM schreef TomBombadil het volgende:

Als ik vervolgens dan deze reacties lees van mensen die blijkbaar nog niet het IQ hebben van mijn stront, dan word ik echt boos.
Eerst een hele tirade aan het adres van onze noeste havenarbeider Seki, en nu beginnen over Aziz? En hem aanvallen op punten die nu eenmaal inherent zijn aan het goede leven? Zo laag bij de grond heb ik het nimmer gezien hier. Wat een zielige personen zijn jullie.
Wanneer Aziz op een respectvolle manier aandacht vraagt vanwege de fnuikende situatie waar hij nu eenmaal in verkeert, en op een tedere manier smeekt om een handreiking dan kotsen jullie?
Scheer je weg! Ga je schamen, spoel je mond, en ga in de hoek staan!


Beetje overtrokken denk je niet?
Ben je zelf niet een beetje laag bij de grond bezig om te zeggen dat ik het IQ heb van een stuk stront,HOE KAN JIJ DAAR NU OVER OORDELEN? KAN JE MIJ? WEET JE HOE IK BEN? WEET JE WAT VOOR EEN OPLEIDING IK DOE? NEE!!!
Ik mag toch wel zeggen hoe ik van een dergelijk dagboekstukje denk? Ik hou nu eenmaal niet van dat soort acties! Een beetje een emotioneel stukje schrijven alleen maar om hem uit de gevarenzone te houden!? Ik kan Aziz verder ook niet dus ik kan niet zeggen hoe hij werkelijk is, en jullie hebben ook gelijk als jullie zeggen:
SBS zend alleen bepaalde stukjes uit om een soort van karakter neer te zetten. Maar ik gaf alleen maar mijn mening over dat stomme dagboekstukje!Maar ik neem je niets kwalijk hoor...zo ben ik ook wel weer!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
pi_255371
quote:
op 03-28-2000 om 01:38 AM schreef Quenda® het volgende:
gut , gut , gut
wat zou ik graag een foto zien van alle bovenstaande posters, zodat ik ook even een heerlijke kinderachtige beoordeling kan schrijven over wat ik vind van hun uiterlijk
durven jullie?

Foto?! Hele animatie zul je bedoelen *grin* Check bij mn naam, enfin....

Over Aziz zijn uiterlijk heb ik nix te zeggen, overgewicht kan bij sommige mensen al bij een koekje komen, de goede man kan wel suiker hebben etc. Maar qua karakter komt hij inderdaad vaak hypocriet en schijnheilig over. Ik kan niet echt zeggen dat ik het een man vind met een eigen mening, hij lijkt vaak met alle winden mee te waaien, zelfs al hebben de heren bami gegeten.

Grtz,

Meerhoerman.
Eet zelf nimmer bami, wel saté.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 14:58:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255372
Hoe kan het zo zijn dat Aziz agressie oproept.
Ik wordt alleen af en toe wat moedeloos van deze jongen. Aziz is eenmaal niet in staat om de gehele busgroep te overzien en krijgt daarom ook niet alles goed mee.

En wat Tombombadil betreft. Ik snap niet dat er nog steeds mensen op z'n berichten ingaan.
Ik lees ze al niet eens meer. Jammer trouwens dat hij een naam uit "in de ban van de ring" gebruikt

  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:32:00 #14
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_255373
quote:
op 03-28-2000 om 02:58 PM schreef THE BORG het volgende:
En wat Tombombadil betreft. Ik snap niet dat er nog steeds mensen op z'n berichten ingaan.
Ik lees ze al niet eens meer.

Dit was ook mijn laatste reactie op hem...zulke mensen verdienen geen reactie!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
pi_255374
quote:
op 03-28-2000 om 12:15 PM schreef Isabel het volgende:
Beetje overtrokken denk je niet?
Ben je zelf niet een beetje laag bij de grond bezig om te zeggen dat ik het IQ heb van een stuk stront,HOE KAN JIJ DAAR NU OVER OORDELEN? KAN JE MIJ? WEET JE HOE IK BEN? WEET JE WAT VOOR EEN OPLEIDING IK DOE? NEE!!!
Ik mag toch wel zeggen hoe ik van een dergelijk dagboekstukje denk? Ik hou nu eenmaal niet van dat soort acties! Een beetje een emotioneel stukje schrijven alleen maar om hem uit de gevarenzone te houden!? Ik kan Aziz verder ook niet dus ik kan niet zeggen hoe hij werkelijk is, en jullie hebben ook gelijk als jullie zeggen:
SBS zend alleen bepaalde stukjes uit om een soort van karakter neer te zetten. Maar ik gaf alleen maar mijn mening over dat stomme dagboekstukje!Maar ik neem je niets kwalijk hoor...zo ben ik ook wel weer!



Mensen die kunnen en kennen niet kunnen onderscheiden wil ik niet kennen!

gratis en voor niet
  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:45:00 #16
2511 Urmacht
And spam it is.....
pi_255375
quote:
op 03-28-2000 om 12:15 PM schreef Isabel het volgende:
Beetje overtrokken denk je niet?
Ben je zelf niet een beetje laag bij de grond bezig om te zeggen dat ik het IQ heb van een stuk stront,HOE KAN JIJ DAAR NU OVER OORDELEN? KAN JE MIJ? WEET JE HOE IK BEN? WEET JE WAT VOOR EEN OPLEIDING IK DOE? NEE!!!
Ik mag toch wel zeggen hoe ik van een dergelijk dagboekstukje denk? Ik hou nu eenmaal niet van dat soort acties! Een beetje een emotioneel stukje schrijven alleen maar om hem uit de gevarenzone te houden!? Ik kan Aziz verder ook niet dus ik kan niet zeggen hoe hij werkelijk is, en jullie hebben ook gelijk als jullie zeggen:
SBS zend alleen bepaalde stukjes uit om een soort van karakter neer te zetten. Maar ik gaf alleen maar mijn mening over dat stomme dagboekstukje!Maar ik neem je niets kwalijk hoor...zo ben ik ook wel weer!



Het is ken!!!!!!!!!!

Heey I'm just fokking with ya m'kay?
  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:47:00 #17
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_255376
quote:
op 03-28-2000 om 04:37 PM schreef TomBombadil het volgende:
Mensen die kunnen en kennen niet kunnen onderscheiden wil ik niet kennen!



Ken het zijn dat ik jou kan, of wil jij mij niet kunnen, het ken zijn dat ik het kan niet van het kun ken scheiden, maar ja moet kennen toch


------------------
sol.ivstitiae.illvstra.nos.

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 28 Maart 2000).]

Ik ben online
  dinsdag 28 maart 2000 @ 17:03:00 #18
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_255377
quote:
op 03-28-2000 om 04:45 PM schreef Urmacht het volgende:
Het is ken!!!!!!!!!!


Over mierenneuken gesproken ....let nou maar eens beter op WAT er staat en niet op de manier HOE het er staat..!!!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
pi_255378
quote:
op 03-28-2000 om 02:58 PM schreef THE BORG het volgende:
Hoe kan het zo zijn dat Aziz agressie oproept.
Ik wordt alleen af en toe wat moedeloos van deze jongen. Aziz is eenmaal niet in staat om de gehele busgroep te overzien en krijgt daarom ook niet alles goed mee.

En wat Tombombadil betreft. Ik snap niet dat er nog steeds mensen op z'n berichten ingaan.
Ik lees ze al niet eens meer. Jammer trouwens dat hij een naam uit "in de ban van de ring" gebruikt


Nou, nou, Borg, wanneer je je mening nu eens met inhoudelijke repliek serveert, dan converseren we eens verder met elkander.

Het enige waartegen ik ageer is de questieuze beeldspraak waarmee bepaalde personen hier onze medelander Aziz proberen te typeren.
Wanneer zij hun mening trachten te ondersteunen met schuttingwoorden als 'Dik Nijlpaard' dan wel met zinsnedes als 'Afschieten die kerel', dan getuigt dat mijns inziens niet alleen van zeer laag allooi, maar daarmee roepen zij mede een sfeer op van een maatschappij die de meer mollige medemens stigmatiseert, discrimineert, volledig buitenspel zet, en hun geen eerlijke kans geeft op een volwaardige participatie aan de samenleving. Als dan ook nog wordt geschermd met agressieve termen als 'afschieten', dan doet mij dat denken aan een fascistisch maatschappijbeeld dat sommige van deze posters blijkbaar niet schuwen.

Wanneer ik tenslotte probeer de andere kant van het verhaal te beschrijven, en jij daar blijkbaar niet van gediend bent, en je je schaart achter personen die opruiende teksten verspreiden, die aanzetten tot verwijdering van de dikke medemens, en daarmee meewerkt aan het instandhouden van een negatieve beeldvorming en een verfoeilijke stereotypering, dan vind ik dat niet alleen erg teleurstellend, maar dan zal ik toch vraagtekens moeten zetten bij de standpunten die je klaarblijkelijk inneemt.
Zeer jammer is het dan dat je een naam uit 'Star Trek' gebruikt, al kies je daar ook heel toepasselijk een naam uit die het niet zo opheeft met de mens.

gratis en voor niet
pi_255379
quote:
op 03-28-2000 om 03:04 AM schreef Moor het volgende:
Bekend verschijnsel van emo-tv:
door de over-belichting van personen worden karakter-trekken zodanig intens aan kijkers voorgeschoteld, dat we al gauw een vergelijkbaar trekje in onszelf geactiveerd voelen (noodzakelijk om de input te kunnen verwerken), hetgeen we dan vervolgens met man en macht bestrijden en willen vernietigen.
Voeg daarbij het onbewust racisme dat ontstaat uit angst voor het onpeilbare van de andere cultuur, plus de "pest-reactie" op handicaps in taalgebruik of sociaal vermogen,
en je hebt de bron van agressie tegen Aziz.

Nou moor, wanneer je iets jat (emo-tv) van een ander, dan moet je dat er wel gewoon even eerlijk bijzetten. In dit geval had meister al een uiteenzetting gegeven... (zie ook voer voor psychologen revisited)

Los daarvan een mooie reactie op het verbloemde racisme dat hier wordt tentoongespreid, en zelfs onbewust wordt versterkt door reacties als die van THE BORG. Triest.

gratis en voor niet
pi_255380
quote:
op 03-28-2000 om 03:04 AM schreef Moor het volgende:
Bekend verschijnsel van emo-tv:
door de over-belichting van personen worden karakter-trekken zodanig intens aan kijkers voorgeschoteld, dat we al gauw een vergelijkbaar trekje in onszelf geactiveerd voelen (noodzakelijk om de input te kunnen verwerken), hetgeen we dan vervolgens met man en macht bestrijden en willen vernietigen.
Voeg daarbij het onbewust racisme dat ontstaat uit angst voor het onpeilbare van de andere cultuur, plus de "pest-reactie" op handicaps in taalgebruik of sociaal vermogen,
en je hebt de bron van agressie tegen Aziz.

Nou moor, wanneer je iets jat (emo-tv) van een ander, dan moet je dat er wel gewoon even eerlijk bijzetten. In dit geval had meister al een uiteenzetting gegeven... (zie ook voer voor psychologen revisited)

Los daarvan een mooie reactie op het verbloemde racisme dat hier wordt tentoongespreid, en zelfs onbewust wordt versterkt door reacties als die van THE BORG. Triest.

gratis en voor niet
  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:05:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255381
De uitzending van vanavond:

Aziz zei:"ja maar als ze je een Gele kaart geven voor je karakter, je kunt moeilijk je karakter veranderen..'


* Quenda® denkt dat Aziz niet zo dom is als sommige mensen denken.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:29:00 #23
2705 cynix
is verdwaald
pi_255382
quote:
op 03-28-2000 om 01:38 AM schreef Quenda® het volgende:
Wat zou ik graag een foto zien van alle bovenstaande posters, zodat ik ook even een heerlijke kinderachtige beoordeling kan schrijven over wat ik vind van hun uiterlijk.
Durven jullie?

Ik dacht dat ik in bovenstaande posting niet direct op uiterlijke kenmerken van Aziz in ging, hoewel er over 'gezette' mensen wat mij betreft best grappen/grapjes gemaakt mogen worden.
Ik ben, vemoedelijk net als jij, niet zo'n voorstander van termen als 'dikke pad', 'ontploft nijlpaard', etc, hoewel ik me in een al te enthousiaste reactie ook wel eens van dit soort termen heb laten ontvallen. Wat mij toch vooral stoort is het KARAKTER van Aziz, waartoe ik me, om het zacht uit te drukken, niet direct aangetrokken voel.

Ik durf je best een foto te sturen, maar ik heb geen homepage om naartoe te linken.
Indien je er echt opstaat, kan ik natuurlijk iets e-mailen...
Overigens zeg ik eerlijk bij, dat mij niet bepaald regelmatig de vraag gesteld wordt: "Zeg, heb je er wel eens aan gedacht FOTOMODEL te worden?"

Het blijft natuurlijk een aardige, en, hoewel niet getuigend van een grote fijnzinnigheid, op zich toch ook redelijk onschuldige, bezigheid om PUBLIEKE figuren af te plassen, en idd daarbij wordt en passant vaak ook het uiterlijk ff 'meegepikt'.

pi_255383
Ik was ook verbaasd over uitspraak van Aziz over gedrag en gele kaart en zo, zie stukje van Quenda.
Erg verassend deze bespiegeling. Misschien krijgen we nou een andere Aziz in beeld, in het na-Seki-tijdperk????

* Joqy vindt trouwens wel dat de discussies hoog op lijken te lopen in de verschillende topics, vroeg me af of dit vaker gebeurt (kom hier nog niet zo lang).

  dinsdag 28 maart 2000 @ 22:04:00 #25
2705 cynix
is verdwaald
pi_255384
quote:
op 03-28-2000 om 09:54 PM schreef Joqy het volgende:
Joqy vindt trouwens wel dat de discussies hoog op lijken te lopen in de verschillende topics, vroeg me af of dit vaker gebeurt (kom hier nog niet zo lang)]

Wij houden niet zo van laagoplopende discussies. Er is al zoveel vervlakking.
Blijf wel komen he, we menen het niet zo kwaad. Toch? Oh, sorry, we menen het wel zo kwaad.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')