Je kan niet van 2 naar 40gb gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef Khadgar het volgende:
Wat voor iPod heb je nu? Met wat kleine ingrepen kun je ze meestal flink upgraden
De mini was er alleen in 4 en 6GB.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:44 schreef Khadgar het volgende:
Een 2gb is vaak een iPod mini en die kun je tot 32gb upgradenEen nieuwe accu erbij en klaar.
fout, je had de mini ook in 512 mb, 1 gb (heb ik zelf) en 2 gb.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
De mini was er alleen in 4 en 6GB.
http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Miniquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:18 schreef Mickeys het volgende:
fout, je had de mini ook in 512 mb, 1 gb (heb ik zelf) en 2 gb.
gratis kickje
Nja zo een heb ik dus ook nog liggen maar daar ben ik dus niet zo veel meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef Skiet het volgende:
Witte Ipod Video/Classic van 30GB hier liggen. Alleen krijg ik het sad face support ding te zien. Dus echt werkend kan je het niet noemen.
Wat wil je ervoor?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef junkiexp het volgende:
ik he hier een ipod classic a1238 80GB in zwart.
Werkt nog prima, wel flink wat krasjes op de chrome achterkant.
Wat heb je ervoor over ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:47 schreef kamustra het volgende:
[..]
Nja zo een heb ik dus ook nog liggen maar daar ben ik dus niet zo veel mee
[..]
Wat wil je ervoor?
¤50?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor over ?
Er zit uiteraard een usb kabel en oordopjes bij.
Ik wacht even op het antwoord van junkiexp, klinkt al heel interessantquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Steve-O het volgende:
Ipod classic 160gb + antikras skin
120 euro exclusief verzendkosten .
80 Incl. verzenden naar België?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef junkiexp het volgende:
Vind ik wat aan de lage kant.
Ik zat meer aan de 80,- te denken.
Ipod heeft aangesloten gezeten in de auto, maar ik heb die auto niet meer.
Is niet vaak gebruikt maar werkt 100%.
Eventueel op verzoek kan ik foto's maken.
Morgen pak ik de spiegeleflex erbij en maak ik foto's.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:30 schreef kamustra het volgende:
[..]
80 Incl. verzenden naar België?
(Foto's zijn zeer welkom)
(Ook voor Steve-O, de kans bestaat dat ik ze allebei koop, eentje voor een vriend... Het is in ieder geval nog niet zeker)
Waarschijnlijk een dode HDDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef Skiet het volgende:
Witte Ipod Video/Classic van 30GB hier liggen. Alleen krijg ik het sad face support ding te zien. Dus echt werkend kan je het niet noemen.
Ok prima PM indien er nog intresse is ...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:30 schreef kamustra het volgende:
[..]
80 Incl. verzenden naar België?
(Foto's zijn zeer welkom)
(Ook voor Steve-O, de kans bestaat dat ik ze allebei koop, eentje voor een vriend... Het is in ieder geval nog niet zeker)
Ok!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Morgen pak ik de spiegeleflex erbij en maak ik foto's.
Kijk ik gelijk even qua verzenden.
Morgen kom ik er even op terug, ik moet nu weg.
Dat dacht ik ook, maar daar kan ik niets aan doen, of wel? (En dan bedoel niet een dure reparatie in een Apple center)quote:
Okquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ok prima PM indien er nog intresse is ...
Je kan er op stampen, maar ik betwijfel of dat helpt.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:31 schreef kamustra het volgende:
Dat dacht ik ook, maar daar kan ik niets aan doen, of wel? (En dan bedoel niet een dure reparatie in een Apple center)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |