die leven in de zandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik ben toch geen kameel
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
alleen 40 graden verschil
bijzaakquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
alleen 40 graden verschil
Voor de meeste fokkers is het sowieso eng om naar buiten te gaan!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:17 schreef Farenji het volgende:
Ja mensen, het is officieel. De noodtoestand is van kracht. Het leger wordt ingezet en de reservetroepen wordt gevraagd zich paraat te houden. De gevoelstemperatuur ligt morgen namelijk echt te laag. Naar buiten gaan wordt afgeraden. Dat u het maar weet.
"Pak u heel goed in, want het kan gevaarlijk zijn." Aldus een bezorgde Erwin Krol.
Klacht: fucking watjes hier in dit land.
bij mijn ind etuin ajquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:21 schreef Farenji het volgende:
Zijn er bij jullie al wolven gesignaleerd?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de meeste fokkers is het sowieso eng om naar buiten te gaan!
alcohol, het beste middel tegen kouquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
Kom net terug van de kroeg...
Het valt allemaal wel mee...
Geen sneeuw, wel wat wind, maar lang niet zo erg als vanmorgen, dat de oren bijna van me kop af vriesden
alleen koud dus jezelf warmlopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
Kom net terug van de kroeg...
Het valt allemaal wel mee...
Geen sneeuw, wel wat wind, maar lang niet zo erg als vanmorgen, dat de oren bijna van me kop af vriesden
ga halenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:24 schreef sig000 het volgende:
Kut. ik ben mijn fiets vergeten.
Eindelijk eens een weekend waar ik me niet hoef te schamen als ik thuis zit op zaterdagavond. Het moet namelijk van het journaal. Dan heb je weinig keus he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de meeste fokkers is het sowieso eng om naar buiten te gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |