SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
Dat is wel leuk inderdaad, maar de meisjes daar die willen mij alleen maar voor mijn geld en niet voor mij als persoon. Als ik vraag of ze het gratis willen doen word ik waarschijnlijk uitgescholdenquote:
Dus jij beweert dat ik lieg? Ik zit hier op een vrijdagavond toch echt achter Fok!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Kan jij niet gewoon is doodgaan met je verzonnen kuttopics.
Sommige users die dat doen bereiken een epische status, maar jij niet
probeer het, wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat is wel leuk inderdaad, maar de meisjes daar die willen mij alleen maar voor mijn geld en niet voor mij als persoon. Als ik vraag of ze het gratis willen doen word ik waarschijnlijk uitgescholden
Jonge, ze gaan me echt niet neuken als ik niet betaalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
probeer het, wie niet waagt, wie niet wint
Moet je vooraf of achteraf betalen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jonge, ze gaan me echt niet neuken als ik niet betaal
voorafquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Moet je vooraf of achteraf betalen?
maar die kun je niet krijgen zoals je zei in de OP, dus dat word sjorren of een ho.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
voorafhoeren neuken is niets voor mij, geef mij maar een echte lieve vriendin
Hoe weet je het als je beide nog nooit hebt geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
voorafhoeren neuken is niets voor mij, geef mij maar een echte lieve vriendin
Ik ben wel bijna 2 keer zo oud, weet niet een meisje van 16 dat wel zo prettig vind?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef SamStar het volgende:
alsof je vrienden nodig hebt om naar de kroeg te gaan
ga gewoon alleen, doe gewoon net alsof je "vrienden" even in een andere kroeg zijn checken en ga tegen een makkelijk 16jarig meisje praten
Ik dacht dat hier veel mensen actief zijn die in dezelfde schuitje als ik zitten? Maar ik verwacht niet zozeer medelijden hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:11 schreef CySt het volgende:
Verwacht je hier nu weer van die opbeurende, hart-onder-de-riem-stekende reacties van de KLB'ers? Ik denk dat 1 serieus topic per jaar toch wel het limiet is.
wtf zo'n realdoll kost 8000 euro (ofzoiets) en hij heeft er nog meerdere ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |