quote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen kinders![]()
zo, nu eerst...
[ afbeelding ]
10 uur afgesproken om te gaan trainen.quote:
Kan best nog wel een weekje,laken is nog niet helemaal viesquote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
10 uur afgesproken om te gaan trainen.
enne, ik wil mijn bed verschonen. of kan het nog een weekje?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je weer in je broek gepoept? Tis wat ,met die ouderdom en die door velen uitgerekte kringspier he!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
10 uur afgesproken om te gaan trainen.
enne, ik wil mijn bed verschonen. of kan het nog een weekje?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan merk je het verschil tussen een scheet en moeten schijten niet meerquote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je weer in je broek gepoept? Tis wat ,met die ouderdom en die door velen uitgerekte kringspier he!
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je weer in je broek gepoept? Tis wat ,met die ouderdom en die door velen uitgerekte kringspier he!
ik had ook geen Fajitas moeten eten gisteren.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan merk je het verschil tussen een scheet en moeten schijten niet meer
Ik hoop dat het niet gaat ruiken, maar gelukkig heb ikquote:
Op zoek naar een andere baan?quote:
quote:
tja, je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb dat al een half jaartje. Ik kan dat iedereen aanbevelen.
Zullen we hem gaan bashen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan duizend valse dingen bedenken om tegen je te zeggen Mike, maar ik hou mijn mond maar.
hoe zo dat dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan duizend valse dingen bedenken om tegen je te zeggen Mike, maar ik hou mijn mond maar.
Mwa, ik ben een beetje in een hatelijke bui. Maar nee, ik doe het maar niet omdat ik geen zin heb om nog dan weer te moeten reageren op reactiesquote:Op zondag 10 januari 2010 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe zo dat dan?
But give it your best shot, snowwhite
Ik ben geen luxepaard. Heb altijd gewerkt, soms wel twee banen. Weken van 50 uur of meer is mij niet vreemd.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |