Omdat ie dan kan dromen... en je weet...quote:
Ogen? Ik moest van jullie toch bouwvakkersdecolletés spotten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En Vlarps pa was er bij, dus die was waarschijnlijk aan het klussen en Vlarp en Steve waren gezellig thee gaan drinken en romantisch elkaar in de ogen aan het kijken.
Niet tijdens de thee! En al helemaal niet met schoonvader erbij! EN AL HELEHELEMAAL NIET VAN SCHOONVADER!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ogen? Ik moest van jullie toch bouwvakkersdecolletés spotten?
Ben je nu gewoon je reacties aan het copy + pasten! Schavuitje!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:31 schreef Ang3l het volgende:
Wghehehe, de meiden van dansles hebben mijn knuffelturk unaniem goedgekeurd, ondanks de leeftijd!![]()
Hij is ook wel godverdommes leuk en sexy als barman
Niiiiiiiiiiiet! Was niet helemaal dezelfde, kut!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je nu gewoon je reacties aan het copy + pasten! Schavuitje!
De inhoud was identiek, laffe swaffelaar!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiet! Was niet helemaal dezelfde, kut!
Als ik bi ben dan ben jij een kukident-kleefpastatube!quote:
Kleef kleef kleefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik bi ben dan ben jij een kukident-kleefpastatube!
Dit is onacceptabelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:13 schreef Steve het volgende:
Oeh, een film metKate Winslet
Op Nederland 2.
Dat is ook weer zo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |