Is dat hetzelfde als neu...eh..je bedoelt vast tvpquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mikt er even een ankertje in!
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als neu...eh..je bedoelt vast tvp
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.quote:
Heb je geschaatst vandaag, en je wilde niet zoiets las ik, maar was het leuk en kon je het nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.
anders lees je even wat je gequote hebt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je geschaatst vandaag, en je wilde niet zoiets las ik, maar was het leuk en kon je het nog.
Aaah kijk...jullie zijn weer gelijk op nivoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!
Opgeruimd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaah kijk...jullie zijn weer gelijk op nivo
sorry.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
anders lees je even wat je gequote hebt?
Welke kubus? De 'gewone' van Rubik?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon keihard van je sterrentje zo'n groot rondje maken dat er een hele kubus in past!
Ja, dat gevoel van opeens de slag te pakken hebben ken ik wel. Dan weet je meestal van geen ophouden, gewoon omdat 't zomaar opeens luktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerste rondje was filmwaardig volgens mijn vriendin maar daarna kreeg ik de slag te pakken. lekker hè zo buiten enzo. helemaal niet koud zelfs! maar goed, morgen de gewrichtjes even afwachten maar ik ben weer om. Vroeger was ik ook niet van de ijsbaan te slaan schoot me ineens te binnen.
hey jij ging naar bed zei je, kan je de slaap niet te pakken krijgen of lig je met je lappie in bed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik begin er niet maar aan hoor, je blijft aan de gang met de damequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensen
nu weet ik zeker dat ik heerlijk slaapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je er nog bent, kan ik je even "lekker slapen" toewensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |