quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit nog best te pruimen, kwaliteit uit Limburg
Goed nummer, dit gaat ze stemmen opleverenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Urquhart het volgende:
PvdA Kampen
Ja hier kun je op stemmen
Ik ben meer van figuren als Jeroen Stevens en Arie Pater, die zichzelf en hun kampermuziek wél serieus nemen.quote:
Limburgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit nog best te pruimen, kwaliteit uit Limburg
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef SilverladyFan het volgende:
Waarschijnlijk niet het nummer wat je bedoelde maar het gaat wel over de kermis en het is kotswaardig.
Deze misschien:quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef Jumparound het volgende:
hoe heette die griet in de bobslee op de kermis? Iets van... mee naar de disco dan kunnen we lekker dansen oid...
ik voel me niet zo lekker en moet even kotsen, dit nummer helpt daar zo lekker bij...
Volgens mij heeft hij het Zanger Bob dieet gevolgd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
Vast al geweest, maar held Rutger moet gewoon elk topic even genoemd worden, want na zijn eerste fantastische single heeft hij op hetzelfde riedeltje een nieuwe tekst geschreven voor de arme malaria-slachtoffertjes in Afrika. Die eerste single heeft em duidelijk geen windeieren gelegd.
troepquote:Op zondag 7 februari 2010 23:45 schreef HEvaRe het volgende:
Dat laatste stuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Marcello zingt de goede versie van Ik zal je nooit opgeven
waarom zijn er 13?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:12 schreef testje318 het volgende:
Nog een kleine aanvulling met carnavalsthema:
Held, demigod, god, ik weet nog niet waar ik deze jongen moet plaatsenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Marcello zingt over een teef die hem heeft laten zitten toen hij haar het hardst nodig had.
Marcello zingt een aidsversie van Ik zal je nooit opgeven
Marcello zingt de goede versie van Ik zal je nooit opgeven
http://www.marcellomusic.nl/
De site van Marcello, vooral zijn biografie is een aanrader om te lezen
[ afbeelding ]
Marcello die aan het thinken of whritting a tekst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |