Die kan zo door naar Wegmisbruikersquote:
Leuk, zo'n kijkje in het leven van een ster! Ik denk dat Marcello's brievenbus de komende dagen zal uitpuilen met brieven van Aziatische ladies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
Rondleiding door het huisje van Marcello
Marcello zoekt een vriendin, blond haar, blauwe ogen en Aziatisch.
Marcello kijkt studio sport
Heeft SBS al concrete intresse getoont in zn leven? potentiele kijkcijfer goudmijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Leuk, zo'n kijkje in het leven van een ster! Ik denk dat Marcello's brievenbus de komende dagen zal uitpuilen met brieven van Aziatische ladies.
Wim en Mirandaquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Rudolfje Ahlers, een arrogante zak, maar zingen kan die
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ook een gerelateerde video, Bowe stelt belangrijke vragen.
Veel publiek
oh noes, een weg"piraat"quote:
Prachtig gezongen, met veel emotie en gevoel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:52 schreef SilverladyFan het volgende:
2 nieuwe video's van Marcello!
Haha waarom heeft die in vredesnaam publiek.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:52 schreef SilverladyFan het volgende:
2 nieuwe video's van Marcello!
mijn god, mag hopen dat deze reactie sarcastisch is:quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Haha waarom heeft die in vredesnaam publiek.
Haha die haleloejah rond 1:50 dan.
Volgens mij is dat een fokker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Liquidist het volgende:
[..]
mijn god, mag hopen dat deze reactie sarcastisch is:
Drelaz (16 uur geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden Hoeveel kost het nou om jou in te huren? Echt goed dit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |