Mijn ouders zijn helaas nog weg op vakantie. Zou inderdaad mijn buurvrouw eens kunnen vragen. Bel morgen wel even met reparateur dat hij bij de buren moet aanbellen dan. Goed idee.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:18 schreef Adelante het volgende:
Heb je niemand anders die er kan zijn als de monteur komt (buren, familie?)
Ik wil het wel doen voor je.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn helaas nog weg op vakantie. Zou inderdaad mijn buurvrouw eens kunnen vragen. Bel morgen wel even met reparateur dat hij bij de buren moet aanbellen dan. Goed idee.
Volgens mij is het inderdaad zo dat ITHO niet via de groothandels levert. Maar dat je direct bij hun moet bestellen als bedrijf zijnde. Zo kunnen ze voorkomen, dat particulieren zelf ermee bezig gaan want op deze manier kan een particulier nooit zelf de onderdelen bestellen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:56 schreef damsco het volgende:
Great, niet op voorraad bij leverancier. Reparateursbedrijf beweert nu ventilator van hoofdleverancier te moeten halen. Op zijn vroegst morgen. Echter ben ik dan niet thuis (verplichting) en 's avonds willen ze niet langs komen (enkel voor storingen, alsof dit geen storing is).
Wordt dus woensdagBijna een week zonder verwarming en warm water. Echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of was die al gemaakt?
Wat een gigantisch pruts bedrijf danquote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef nexcro het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad zo dat ITHO niet via de groothandels levert. Maar dat je direct bij hun moet bestellen als bedrijf zijnde. Zo kunnen ze voorkomen, dat particulieren zelf ermee bezig gaan want op deze manier kan een particulier nooit zelf de onderdelen bestellen.
Ja sommige mensen beweren wel meer, net als mensen die beweren dat ITHO een topketel isquote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een gigantisch pruts bedrijf danMaar dat hoort de reparateur dan ook te weten,want die had heel het land doorgebeld beweerde hij.
ITHO hoort zich alleen met woning ventilatie bezig te houden. Niet met cvketels.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:07 schreef damsco het volgende:
Eigenlijk zou ik de rekening van de reparaties door de jaren heen naar ITHO moeten opsturen. Kijken hoe ze daar op reageren. Elk jaar gezeur met een ketel uit 2003 lijkt mij niet helemaal de bedoeling
ITHO, de lada's onder de ketels
Dat soort mensen verdient ook een nekschot. Dat Damsco niet goed behandelt wordt wil nog niet zeggen dat dat overal gebeurt.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Slechte service van dit bedrijf, ik zou dreigen naar één of ander consumentenprogramma te stappen.
Ik zeg toch ook niet dat ieder bedrijf dit beleid voert?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdient ook een nekschot. Dat Damsco niet goed behandelt wordt wil nog niet zeggen dat dat overal gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |