Ik kreeg hem vandaag ook binnenquote:
En, dat lukte?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Vandaag werd ik toch in lijn 2 opgepropt... ik kon echt geen meter meer bewegen.Dan moest ik ook nog uitchecken.
Had al een tijdelijke. Die mag ik weer terug sturenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem vandaag ook binnen. Kreeg jij vandaag ook nog een tijdelijke chipkaart die je kon gebruiken tot de echte binnen was?
.
quote:
Vouwfietsjequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Volgende wordt weer proppen ben ik bang.
Ik moet echt eens fiets aanschaffen.
Oh nee! Die haat ik.quote:
Haha, doe datquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh nee! Die haat ik.![]()
Ik neem wel een fietsje van 40 euro bij de fietsenboer.
Product is geldig zolang je recht op studiefinanciering hebt. Mocht dit voorbij zijn, kun je via de ocw/ib site alles stop laten zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef bellabeauti het volgende:
De kaart is dus geldig tot 2014 ( d8 ik..) maar het product wat je ophaalt tot 2011??? Dus je moet ieder jaar weer zo'n reisproduct ophalen..?
De brief zegt duidelijk dat ie terug moet. Is ook wel logisch, anders kan iedereen met jouw tijdelijke abo reizen tot 31-12quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Stienn het volgende:
Moet je die tijdelijke terug sturen? sprak vandaag een conducteur die had het er over dat je ze gewoon kon bewaren en dan kunt gebruiken als anonieme ov chipkaart.
Dunkt mie wel. Stuur maar terug naar dat adres in de OP.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef Stienn het volgende:
Weten ze dan ook dat ze 3 van die dingen naar me gestuurd hebben..?
je kunt er mee reizen tot 31-01
Denk het wel. Kaartnummer zal wel ergens aan jouw naam gekoppeld staan. Of ze er achter komen is een andere vraag...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef Stienn het volgende:
Ik denk dat ze wel zien dat die kaart gebruikt wordt & van wie dat hij isquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef Stienn het volgende:
je kan het ook zien door je ov kaart tegen een kaartautomaat van de ns te houden (gewoon zo'n geel ding met touchscreen zeg maar), dan laat hij ook zien wat erop staat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Als je bedoelt, hoe je op kunt vragen welke reisproducten erop je chipkaart staan. Moet je inloggen op die ov-chipkaart site en dan bij kaartinformatie kijken.
En dan toon kaartinformatie![]()
is op deze pagina al beantwoord:quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef Piepje het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ook maar even een account aangemaakt op de OV-chipkaart site. Ik heb nog niet gereisd met de OV-chipkaart (Studenten, week-ov), maar heb m laatst wel geactiveerd.
Wat er volgens die site nu op mijn kaart staat is: gratis week-ov, en korting week. Dat van het week-ov klopt wel, maar ik moet dan toch korting op weekend hebben? Hoe/waar kan ik dat aanpassen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een keer opgevraagd. Er hoort 2x week of 2x weekend te staan. "Korting weekend" betekent dan zoveel als "het kortingsabo dat bij een weekend-ov hoort".
Had duidelijker aangegeven kunnen worden inderdaad.
Ah dat had ik wel gelezen, maar niet helemaal gesnapt dan denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef peejdorie het volgende:
[..]
is op deze pagina al beantwoord:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |