Tja, ik heb het nu al bij twee verschilende oplaadpunten geprobeerd, maar telkens staat er dat ik het reisproduct tijdelijk niet op kan halen ofzo.quote:
Dat schiet dan niet op nee...quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja, ik heb het nu al bij twee verschilende oplaadpunten geprobeerd, maar telkens staat er dat ik het reisproduct tijdelijk niet op kan halen ofzo.
Die had ik dus ook nooit gekregen. Heb een paar euro weg gegooid met de bus/metro omdat ik dacht dat deze er op stond. Niet dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:21 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is staat er sowieso een abonnement op t/m 31-01-2010, dus had hij sowieso geldig moeten zijn... Vreemd dat zij dat dan zei.
Hoe stel je dan voor dat je abonnement erop gezet wordt? Aardstralen?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Wat een gedoe.
Dat je zelf moet activeren vind ik echt bullshit.
Ze hadden gewoon voor iedereen het abonnement moeten behouden en dat diegene die een ander abonnement willen dat zelf maar moeten veranderen, veel makkelijkerquote:Op maandag 18 januari 2010 10:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe stel je dan voor dat je abonnement erop gezet wordt? Aardstralen?
Ja ik (tenminste nog geen problemen met reizen omdat ik er nog niet kan reizen hier en ook nog niet in de trein heb gezeten) Maar mijn ov-chipkaart heeft op de site ook geen reisproducten terwijl ik het er wel op heb gezet. Zie ook deze post er die daarvoor:quote:Op maandag 18 januari 2010 10:20 schreef ice_9 het volgende:
Heb ook even een accountje aangemaakt, en bij mij staat ook geen informatie.
Heb hem vorige week geactiveerd. De hele week prima met de bus naar m'n stage en terug.
Alleen in de trein heb ik nog gezeik. Afgelopen vrijdag naar m'n vriendin met de trein... de conducteur moest hard op lachen omdat m'n pas aangaf tot 2030 geldig te zijn... dat had 'ie nog niet eerder gezien. Liet me wel gewoon reizen.
Vanochtend de terugweg kreeg ik te horen dat ik hem nog moest activeren van de conductrice. Ik uitleggen dat het al gebeurd was, m'n bonnetje waarop 2/2 reisproducten verwerkt laten zien etc... maar toch was hij niet geldig volgens haar. Gelukkig had ik wel m'n papieren OV bij me.
Ga toch maar weer eens langs zo'n paal om te kijken of hij er nog meer op gaat zetten ofzo..
Iemand anders die hetzelfde probleem heeft?
je kan sowieso de ah aan de ebbingestraat proberen. Ik denk ub ja, of centrale hal academiegebouw..quote:Op maandag 18 januari 2010 10:13 schreef Miasan het volgende:
oplaadpunt Rijksuniversiteit Groningen (Adres: Broerstraat 4, 9712CP Groningen)
Weet iemand waar precies dat ding staat? Bedoelen ze misschien de UB?
Zo klopt hij toch geactiveerd en al? 2 conducteurs zeiden van wel geactiveerd en 1 nietquote:Kaartnaam
nvt
Kaartnummer
3528010xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Einddatum geldigheid
18-03-2014
Status
Actief
Huidig saldo **
¤ 0,00
** Het saldo dat u ziet, kan afwijken van de werkelijke waarde
Automatisch opladen
Automatisch opladen aanvragen
Producten op uw kaart
Product Status Prijs ¤
Totaal 2
Studenten OV-chipkaart week ¤ 0,00
Studentenkaart korting week ¤ 0,00
Volgens mij klopt het zo jaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zo klopt hij toch geactiveerd en al? 2 conducteurs zeiden van wel geactiveerd en 1 niet
Had ik dus ook. Wel/niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zo klopt hij toch geactiveerd en al? 2 conducteurs zeiden van wel geactiveerd en 1 niet
Kaart hoef je niet in te leveren, het product moet wel eraf gehaald worden, bel de IB-groep daar even over.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:35 schreef Floffie het volgende:
Vraagje... misschien weet iemand dit?
Ik ga binnenkort op stage naar het buitenland, OV vergoeding etc. is aangevraagd en goedgekeurd. Ik krijg vergoeding van februari t/m augustus, dus ik kan mijn OV chipkaart dan niet gebruiken. De vraag is nu, moet ik mijn OV chipkaart ergens inleveren net zoals toen met de oude kaart of gaat dat automatisch aangezien het nu allemaal 'digitaal' gaat?
Nee. Er staat nu toch ook niet op de pas gedrukt of je in het weekend of door de weeks gratis mag reizen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Exterminator het volgende:
Wat ik me vandaag opeens afvroeg...
Op de oude OV-studentenkaart stonden altijd achterop het pasje datums wanneer de OV-kaart niet geldig was. Feestdagen, 16juli t/m 16 augustus etc... Hoe zit dat eigenlijk met de nieuwe studenten OV-chipkaart? Ik zie namelijk niets van dit soort datums staan. Kan ik nu dus bv gewoon de hele zomervakantie vrij reizen?![]()
De IB-groep heeft een sitequote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Exterminator het volgende:
Wat ik me vandaag opeens afvroeg...
Op de oude OV-studentenkaart stonden altijd achterop het pasje datums wanneer de OV-kaart niet geldig was. Feestdagen, 16juli t/m 16 augustus etc... Hoe zit dat eigenlijk met de nieuwe studenten OV-chipkaart? Ik zie namelijk niets van dit soort datums staan. Kan ik nu dus bv gewoon de hele zomervakantie vrij reizen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |