Met professioneel weggeshopte spiegelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:37 schreef Skylark. het volgende:
KIJK IN MIJN FOBO IK DOE HET OOK KK TRIEST EN GRAPPIG MAN![]()
![]()
![]()
Inderdaad, haartvuurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed lokkertje, nu heb ik de rest van je fotoboek ook gelezen. Die quote van Darkwolf
Nou, die foto is duidelijk bewerkt. Je bent compleet onherkenbaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:37 schreef Skylark. het volgende:
KIJK IN MIJN FOBO IK DOE HET OOK KK TRIEST EN GRAPPIG MAN![]()
![]()
![]()
Inderdaad ja. Wat een sneue types daar allemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef Nemesish3d het volgende:
http://www.ohmyguido.com
Voor een grote grijns op een ieders gezicht
hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik al eens eerder heb vermeld jaagt deze vieze flikker op mijn vriendin.
Maar ik kan hem makkelijk hebben en als het moet sla ik hem helemaal kapot.
In het echt heeft Skylark ook rood haar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, die foto is duidelijk bewerkt. Je bent compleet onherkenbaar.
Viel het op?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed lokkertje, nu heb ik de rest van je fotoboek ook gelezen. Die quote van Darkwolf
ik denk dat als het erop aankomt ze toch niet wil. ze teased alleen, maar waarschijnlijk gaat ze echt niet zo makkelijk met haar benen wijd als jullie nu allemaal denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk lekkere geile slet zeg! Zou haar direct doen!
Hmm weet het niet. Het gaat natuurlijk al een stuk verder dan alleen teasen, zou toch es wat meer foto's van haar willen zienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik denk dat als het erop aankomt ze toch niet wil. ze teased alleen, maar waarschijnlijk gaat ze echt niet zo makkelijk met haar benen wijd als jullie nu allemaal denken
Ik ging vroeger nooit uit, thuis drinken is veel goedkoper, en thuis geniet ik ook, dubbel zelfs, want je hebt het en gezellig en je houd meer geld overquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Je kan ook uitgaan en gewoon geld overhouden vriend. Gewoon met geld kunnen omgaan of een baantje en dan is het allemaal mogelijk. Dus je kan ook gewoon genieten zonder geld uit te geven aan onbenulligheden ipv zeiken op wat jongeren van tegenwoordig doen terwijl jezelf nog een jongere bent.
Even een aanvulling op jou
misschien dat de poster van de afbeelding een link voor je heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Hmm weet het niet. Het gaat natuurlijk al een stuk verder dan alleen teasen, zou toch es wat meer foto's van haar willen zien
Dat van jongeren was meer gericht op Bradie en wist trouwens ook niet dat jij 32 was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ging vroeger nooit uit, thuis drinken is veel goedkoper, en thuis geniet ik ook, dubbel zelfs, want je hebt het en gezellig en je houd meer geld over![]()
Oja, wist niet dat ik met m'n 32 jaar nog tot de jongeren behoorde.
Voel je je daar bedreigd door?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik al eens eerder heb vermeld jaagt deze vieze flikker op mijn vriendin.
Maar ik kan hem makkelijk hebben en als het moet sla ik hem helemaal kapot.
Oke, dan ben je 1 van de weinigen denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Dat van jongeren was meer gericht op Bradie en wist trouwens ook niet dat jij 32 was.
Daarbij ging ik vroeger wel veel uit etc etc en ik heb er ook erg van genoten maar ik hield ook gewoon geld over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |