En die linker heeft dat duidelijk vaker gedaan, de schalkse schelm!quote:
die doet het tenminste goed.quote:
Maar jij zou haar ráken gast.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sowieso dé pijpslet van de school ,wat een hoer
Dit wordt zoveel gedaan idd.quote:
Wat een jostiquote:
Dropdownquote:
Net zo treurig hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:58 schreef Dawwa het volgende:
Mensen die foto's voor de spiegel maken![]()
Te dom om voor de self-timer functie![]()
![]()
quote:
Gebruik één van de zijwieltjes van de fiets van je vriendinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik al eens eerder heb vermeld jaagt deze vieze flikker op mijn vriendin.
Maar ik kan hem makkelijk hebben en als het moet sla ik hem helemaal kapot.
Wat er echt zal gebeuren:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw vriendin is 12?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je deze maand van je uitkering gekocht?quote:
hoe meer van die sletten hoe beter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sowieso dé pijpslet van de school ,wat een hoer
Ja maar je riep altijd dat je ¤XXX euro kreeg wat na een simpele berekening veel te hoog bleek te zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef Braddie het volgende:
Uitkering is gewoon een 35%...
Maar goed...
Die jongeren van tegenwoordig zijn echt zum kotsen![]()
![]()
Ik krijg ook een hoop, maar dit is niet te veel, Dit is de gewone wajong...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar je riep altijd dat je ¤XXX euro kreeg wat na een simpele berekening veel te hoog bleek te zijn
En jij bent ook een jongere van tegenwoordig
Ben ji een autist ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg ook een hoop, maar dit is niet te veel, Dit is de gewone wajong...
Maar daar ging het niet over.
Ik ben inderdaad ook een jongeren van tegenwoordig, maar haal dat Tegenwoordig maar weg..
Ik moet er niet aandenken om getjappificeerd rond de lopen met die nike jasjes, bontkraagjes op hun jas, Foto`s makende voor een spiegel...
En het ergste: RAP.. Please, Luister naar Queen/The Beatles/Rod Stewart/Jean Michel Jarre/Michael Jackson/The Rolling Stones/Genesis/Tom Jones..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |