Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef friemelaar het volgende:
Moet je daar ook naar toe voor de "wekelijkse" boodschappen?
Uurtje bussen, kost je een euro of 2?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Hier in de buurt zit een winkelcentrum, een Carrefour, een lokale markt en alles wat ik nodig heb. Ben echter op zoek naar een netbook voor de vriendin, een nieuwe Nokia voor mezelf, een GPS-apparaatje, DVD-box Lost 5, wat sterke drank en dergelijke. Dat haal je goedkoper in Jakarta en is het reizen wel waard.
haha, nee zo erg is het hier op dit eiland niet. Er zijn wel gebieden waar het erg ver reizen is, maar die mensen hebben ook geen koelkast, die halen alles gewoon vers van het veld. Dat heeft ook wel iets.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef friemelaar het volgende:
Oh OK , ik had al zo'n doembeeld voor me.
Met de bus een uur reizen om je boodschapjes te halen bij de Aldi of Appie heyn![]()
Gaat vooral goed met diepvriesspul
1 euro op dit moment (13.000 Rupiah)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uurtje bussen, kost je een euro of 2?
Het is iig een heel stuk gezonder zo versquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, nee zo erg is het hier op dit eiland niet. Er zijn wel gebieden waar het erg ver reizen is, maar die mensen hebben ook geen koelkast, die halen alles gewoon vers van het veld. Dat heeft ook wel iets.
Een hele euro, hoe doe je het tochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 euro op dit moment (13.000 Rupiah)
Maar je moet ook nog terug natuurlijk, en als ik uitstap ben ik nog niet waar ik moet zijn, dus ik moet nog verder bussen, kost 25 cent per rit in de stad.
Ja, daar ben ik ook van overtuigd. Helaas is mijn internetverbinding er zo slecht, dat ik er niet zou kunnen wonen. Tevens is het wel echt ver van de bewoonde wereld als je het mij vraagt. Half uur van de eerste pin-automaat en bank bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is iig een heel stuk gezonder zo vers
Ja, hele investeringen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hele euro, hoe doe je het toch
| 1 2 3 | Alle Airlines. Alle Aanbiedingen. Goedkoper vliegen naar Indonesia. waarheen-waarvoor.nl/Jakarta |
quote:Gak bisa pulang Indo tapi
ingin kasih hadiah buat keluargamu? Pesan saja lewat kami,dijamin puas!
www.hadiahonline.net
Green Canyon Reizen
Reizen naar o.a Indonesie Vrijwilligerswerk en bouwstenen
www.greencanyon.nl
Vliegtickets To Jakarta
Alle Airlines. Alle Aanbiedingen. Goedkoper vliegen naar To Jakarta.
waarheen-waarvoor.nl/Jakarta
Thuisstudie Indonesisch
Leer thuis de Indonesische taal. Nu gratis 8 dagen op proef.
www.nha.nl
Ze hebben het eindelijk door.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:46 schreef friemelaar het volgende:
Wel grappig trouwens,
Steeds als Indah een post in een topic heeft gedaan staat in de side advertentie iets over reizen naar Indonesië
Ik zie altijd Indonesische reclames op allerlei websites, had het al wel gezien hier, maar vond het zelf niet noemenswaardig dus.quote:
Trusten friemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:03 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Ik ga afsluiten,
Iedereen weltrusten.
Indah werk ze nog en goeie reis
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |