Is ook wel een beetje ver weg voor mij, jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef purplerose het volgende:
Ik woon idd in Maassluisde shoot zal daar ook zijn. Het precieze wanneer en hoelaat enzo moeten we nog bepalen
Het wordt gedaan door een vriend van me die ook voor fok fotografeert en voor 3fm, gewoon een beetje voor de lol kijken wat voor leuks we kunnen maken. Het is dus geen profi stuff
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
We moeten gewoon een meet organiseren in New York ofzo, zodat we daar tegen dollarkoersen lekker voordelig make-up kunnen inslaan![]()
M.a.w. ik heb er ook geen antwoord op en hoop ook dat iemand een slim antwoord heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat alleen de leuke mensen mochten komen en dat zijn wij dus duidelijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus... nieuw leven inblazen...?![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Anders plannen we wat verder wegquote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor mij voorlopig niet, echt te druk, maar wellicht willen anderen wel?
Natuurlijk nietquote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
Ik zat trouwens de oudere topics van deze door te scrollen, en daar stond ook regelmatig wat over een meet, maar is die er nou uiteindelijk gekomen of niet?
Helemaal opmaken heb ik nog nooit laten doen daar, wel eens kleine dingetjes... in Parijs hebben ze me een keer een mooie bronzer laten zien (hoewel ik vond dat ze het niet zo mooi opbrachtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben trouwens 1 keer de MAC counter ingelopen in Den Haag, na een werkdag. Was nogal verrot en ben snel weggegaan omdat ik het stom vond met mijn verrotte werkhoofd met uitgelopen make-up en 2 boodschappentassen vol met spullen tussen de modepopjes en tienermeisjes te staan![]()
Heeft iemand zich weleens laten opmaken bij zo'n MAC-counter?
Leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ik ben er nog altijd wel voor in hoor!
Lekker tutten.
En qua MAC... met een beetje moeite kan ik een pro-pas aanvragen, 40% korting op alles.
(maar daarvoor moet ik een keertje naar een pro-store en die zit niet in de buurt hier)
Ik zeg, DOEN!quote:
Ik heb dus al een tijdje foundation van Mac, echt heeel fijn, absoluut geen masker effect, makkelijk aan te brengen en heel licht spul. Ik ben er echt gek op! Eerste flesje, laten adviseren daar en het is gewoon perfect!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef xkellyyyyyy het volgende:
tvp + een vraagje.
welk merk consealer poeder of foundition dekt goed en blijft goed zitten..
ook ik heb helaas zo nu en dan puistjes, en als ik thuis ben smeer ik er niks op
maar als ik dan de deur uitga wil ik ze natuurlijk wel goed wegwerken.
Zelf ben ik trouwens helemaal fan van 2treu make up.
echt zo mooie kleuren met veel pigment hebben die.
Ze zijn gister binnengekomen en ze zijn zooooquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn, zonde joh![]()
Dat wordt idd wel erg lastig dan zo.
Ik hoop voor je dat je toch wat binnenhaalt ondanks alle mindere omstandigheden zeg maar!![]()
Ohja.
Ik ben gezwicht![]()
[ afbeelding ]
2 paletjes van NYX dus, net besteld op eBay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben MAC-ontmaagd! Gister mijn eerste blush gekocht. De minerale blush Dainty, precies de kleur die ik zocht, een licht, warm roze. En hij is prachtig, heeel natuurlijk. Mijn MAC-verslaving is begonnen, vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |