abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 18:23:11 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76643360
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef purplerose het volgende:
Ik woon idd in Maassluis de shoot zal daar ook zijn. Het precieze wanneer en hoelaat enzo moeten we nog bepalen Het wordt gedaan door een vriend van me die ook voor fok fotografeert en voor 3fm, gewoon een beetje voor de lol kijken wat voor leuks we kunnen maken. Het is dus geen profi stuff
Is ook wel een beetje ver weg voor mij, jammer .
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 20:06:14 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76648571
Maassluis is anders een wereldstad hoor!
We hebben een HEMA, maar liefst 2 Kruidvatten, een superleuk high-tea-roompje, een molen en sinds kort is de Albert Heijn ook op zondag open ( )
Whehehe, en toch vind ik het een leuk dorpje

Burdie: waar woon jij (in de buurt)?

PR, is goed, we spreken dan een keertje af
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:26:15 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76649634
Trouwens, even een vraagje aan jullie; zijn er nog andere manieren om aan MAC spullen te komen behalve via de bijenkorf? Ik vind het een supermerk, maar zo duur! Heb ook al op eBay gekeken maar dat aanbod is ook maar matig...
Kan ik er nog via een andere manier aankomen of wordt het gewoon sparen voor me?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:36:11 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76650178
We moeten gewoon een meet organiseren in New York ofzo, zodat we daar tegen dollarkoersen lekker voordelig make-up kunnen inslaan
M.a.w. ik heb er ook geen antwoord op en hoop ook dat iemand een slim antwoord heeft
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:39:22 #55
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76650365
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
We moeten gewoon een meet organiseren in New York ofzo, zodat we daar tegen dollarkoersen lekker voordelig make-up kunnen inslaan
M.a.w. ik heb er ook geen antwoord op en hoop ook dat iemand een slim antwoord heeft
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Of gewoon een meet hier, is een stuk goedkoper, en dan gaan we naar R'dam of A'dam, kwijlen over de MAC spullen in de bijenkorf
Ik zat trouwens de oudere topics van deze door te scrollen, en daar stond ook regelmatig wat over een meet, maar is die er nou uiteindelijk gekomen of niet?
  zondag 10 januari 2010 @ 20:44:20 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76650663
Ik denk dat alleen de leuke mensen mochten komen en dat zijn wij dus duidelijk niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:47:19 #57
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76650844
Ik ben trouwens 1 keer de MAC counter ingelopen in Den Haag, na een werkdag. Was nogal verrot en ben snel weggegaan omdat ik het stom vond met mijn verrotte werkhoofd met uitgelopen make-up en 2 boodschappentassen vol met spullen tussen de modepopjes en tienermeisjes te staan

Heeft iemand zich weleens laten opmaken bij zo'n MAC-counter?
  zondag 10 januari 2010 @ 20:48:25 #58
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76650910
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat alleen de leuke mensen mochten komen en dat zijn wij dus duidelijk niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dus... nieuw leven inblazen...?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:04:47 #59
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76652097
Voor mij voorlopig niet, echt te druk, maar wellicht willen anderen wel?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:13:49 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76652676
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor mij voorlopig niet, echt te druk, maar wellicht willen anderen wel?
Anders plannen we wat verder weg vind ik ook best. Maar idd, is er verder animo voor een meet?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:07 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76652823
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Burdie: waar woon jij (in de buurt)?
Omgeving Amersfoort. Ook in zo'n klein, kus dorpje .
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:18:21 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76652974
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
Ik zat trouwens de oudere topics van deze door te scrollen, en daar stond ook regelmatig wat over een meet, maar is die er nou uiteindelijk gekomen of niet?
Natuurlijk niet .

Ik ben er nog altijd wel voor in hoor!
Lekker tutten .

En qua MAC... met een beetje moeite kan ik een pro-pas aanvragen, 40% korting op alles .
(maar daarvoor moet ik een keertje naar een pro-store en die zit niet in de buurt hier)
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:20:31 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76653127
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben trouwens 1 keer de MAC counter ingelopen in Den Haag, na een werkdag. Was nogal verrot en ben snel weggegaan omdat ik het stom vond met mijn verrotte werkhoofd met uitgelopen make-up en 2 boodschappentassen vol met spullen tussen de modepopjes en tienermeisjes te staan

Heeft iemand zich weleens laten opmaken bij zo'n MAC-counter?
Helemaal opmaken heb ik nog nooit laten doen daar, wel eens kleine dingetjes... in Parijs hebben ze me een keer een mooie bronzer laten zien (hoewel ik vond dat ze het niet zo mooi opbracht maar het was fijn om de kleur goed te kunnen zien) en in Utrecht hebben ze me een keer lipglass op gedaan, ook om te zien hoe de kleur me stond.
Maar volgens mij moet je voor zo'n full-face betalen .
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:27:46 #64
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76653663
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet .

Ik ben er nog altijd wel voor in hoor!
Lekker tutten .

En qua MAC... met een beetje moeite kan ik een pro-pas aanvragen, 40% korting op alles .
(maar daarvoor moet ik een keertje naar een pro-store en die zit niet in de buurt hier)
Leuk! Haha ja ik ook wel Theeleuten en tutten, wat wil een mens nog meer?

ECHT?
Dan wil ik een keer gaan shoppen met je! xD
pi_76653770
Ik wil die mac-counter in Grunn! Gebruik MAC foundation, heb 'm in A'dam gehaald maar wil nu toch ook wel eens rustig kunnen rondsnuffelen in Grunn.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_76655515
tvp + een vraagje.

welk merk consealer poeder of foundition dekt goed en blijft goed zitten..
ook ik heb helaas zo nu en dan puistjes, en als ik thuis ben smeer ik er niks op
maar als ik dan de deur uitga wil ik ze natuurlijk wel goed wegwerken.
Zelf ben ik trouwens helemaal fan van 2treu make up.
echt zo mooie kleuren met veel pigment hebben die.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:01:59 #67
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_76656013
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dus... nieuw leven inblazen...?
Ik zeg, DOEN!
I'm in!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 10 januari 2010 @ 22:22:20 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76657442
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik zeg, DOEN!
I'm in!
Gezelluggg!!
pi_76657544
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef xkellyyyyyy het volgende:
tvp + een vraagje.

welk merk consealer poeder of foundition dekt goed en blijft goed zitten..
ook ik heb helaas zo nu en dan puistjes, en als ik thuis ben smeer ik er niks op
maar als ik dan de deur uitga wil ik ze natuurlijk wel goed wegwerken.
Zelf ben ik trouwens helemaal fan van 2treu make up.
echt zo mooie kleuren met veel pigment hebben die.
Ik heb dus al een tijdje foundation van Mac, echt heeel fijn, absoluut geen masker effect, makkelijk aan te brengen en heel licht spul. Ik ben er echt gek op! Eerste flesje, laten adviseren daar en het is gewoon perfect!
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  zondag 17 januari 2010 @ 11:26:36 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76916844
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Damn, zonde joh Dat wordt idd wel erg lastig dan zo.
Ik hoop voor je dat je toch wat binnenhaalt ondanks alle mindere omstandigheden zeg maar!

Ohja.
Ik ben gezwicht
[ afbeelding ]
2 paletjes van NYX dus, net besteld op eBay
Ze zijn gister binnengekomen en ze zijn zoooo
Oh, wat hou ik toch van NYX. Echt een superkwaliteit merk voor een goeie prijs, niet zo duur als MAC maar zeker goeie pigmenten en kleuren
Heb vandaag de lichtpaarse kleur op met de bruine in mn crease die erboven zit in het paletje, en de kleur helemaal rechtsonder als highlight Zo gaaf!
Gister had ik de lichtbeige kleur en de bruine genomen, dat ziet er zo mooi uit! Supernatuurlijk en valt niet zo op.
Ja, helemaal goed
Wellicht in de toekomst komen er nog wel meer van die 10kleuren paletjes bij, maar nu heb ik wel ff genoeg aan deze
  zondag 17 januari 2010 @ 14:00:24 #71
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76921823
Leuk zeg!
Ik ben ook nog steeds heel erg happy met mijn smokey-palette Ik gebruik hem echt bijna elke dag.
Wie weet koop ik ook ooit nog eens een paar van die anderen

Ik heb vrijdag in de aanbieding bij Kruidvat een nieuwe Gosh Wondervolume mascara gekocht, erg fijn en die van mij was zurig geworden na ongeveer een half jaar gebruiken en bijna op, dus vandaar.
En ook nog bij de Etos 2 Bourjois Smoky potloden, dieppaars en zwart.
Die zijn erg fijn, heel zacht, dus makkelijk te smudgen, maar eenmaal gesmudged (hoe spel je dat in vredesnaam??? ) en droog geven ze niet af.
Ik heb getest door alleen een smudgie lijntje te maken boven en onder mijn oog, zonder shadow insurance en het bleef de hele dag perfect zitten.
En zacht genoeg om ook weer van je oog af te komen als je het er af wilt halen met remover.
Ik heb vandaag de paarse gebruikt, gesmudged en als basis gebruikt om nog wat oogschaduw overheen te doen, blijft ook erg mooi zitten tot nu toe.

Ook weer heel blij mee

Wat is het toch een enge verslaving he, die smeersels
pi_76924310
Ik ben MAC-ontmaagd ! Gister mijn eerste blush gekocht. De minerale blush Dainty, precies de kleur die ik zocht, een licht, warm roze. En hij is prachtig, heeel natuurlijk. Mijn MAC-verslaving is begonnen, vrees ik
pi_76927123
tvpeetje en meteen een vraag!

Ik heb wat besteld bij EDM wat ergens rond 3 januari verstuurd is, maar heb nog niets binnen
Iemand hier ervaring mee? duurt het altijd zo lang? Ligt mijn pakje ergens bij de douane (totaal geen ervaring mee) omdat ik ahum *kuch* *kuch* misschien iets te veel besteld heb? (al viel dat best mee vind ik zelf )

Ik wil zo graag mijn pakje
  zondag 17 januari 2010 @ 18:00:16 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
  zondag 17 januari 2010 @ 22:01:44 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76942220
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben MAC-ontmaagd ! Gister mijn eerste blush gekocht. De minerale blush Dainty, precies de kleur die ik zocht, een licht, warm roze. En hij is prachtig, heeel natuurlijk. Mijn MAC-verslaving is begonnen, vrees ik
Haha
Ik ken het Cool toch (wel een dure verslaving, maargoed). Ik heb zelf een kwast gekocht als 1e product van MAC, de 239. Die is zooooo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')