abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76561922
Het vorige deel: Slank #914 met ruilhandel in ijsmachines e.d.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_76561991
Fipo
pi_76561996
Ah, daar is de dinges al. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76562037
wat naar SDB!

ken je geen mensen die via AdHoc wonen en die je daar kunnen aanbevelen? (Anti-kraak)
Ja doei.
pi_76562093
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:01:06 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76562167
De 27e al?? Dat is wel erg short-notice?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76562230
26 januari? Dat is wel erg snel! Antikraak zoeken? Of doen ze daar niet aan in Amsterdam?
pi_76562297
Oeh, da's wel errúg snel SDB.

Je zat Anti-kraak toch? Hebben ze niet wat anders voor je?
Je hebt zeker niet genoeg inschrijftijd voor studentenhuisvesting ofzo?
Bah, nare situatie.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:04:47 #9
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76562328
Wat de rest zegt... da's wel snel!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76562418
Ik zit dus al bij Ad Hoc. En ze werken daar met 2 weeks notice, en ik wist eigenlijk al een beetje dat ik weg moest, maar had dus februari/maart verwacht. Ik denk dat ik m'n spullen ergens moet opslaan en bij m'n ouders ofzo. Ook al is er niet echt plek. Ze hebben voor die tijd ook niks nieuws voor me, tenzij ik in Zaandam wil wonen.
pi_76562497
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik iets heb gebakken was een paar dagen voor kerst! Echt! .

Stoofvlees, dat eten wij zondag weer... .

Spannend! Bij één van die 'minder mooie' woningen? Ik hoop zo voor jullie dat jullie ook iets ruimers krijgen om in te wonen. .
We gaan er twee bekijken. Allebei groter en dus duurder dan onze twee eerste keuzes, maar stiekem is een extra slaapkamer ook wel weer fijn, dus we moeten maar gewoon kijken of ze het extra geld waard zijn. Eén van de twee heeft zelfs een dakterras.

Da's snel SDB! Ik heb helaas geen tips voor je maar ik hoop dat je snel iets vindt!

CF trouwens nog bedankt voor de tip over shock absorbers, ik ga morgen eens kijken in de stad.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76562574
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zit dus al bij Ad Hoc. En ze werken daar met 2 weeks notice, en ik wist eigenlijk al een beetje dat ik weg moest, maar had dus februari/maart verwacht. Ik denk dat ik m'n spullen ergens moet opslaan en bij m'n ouders ofzo. Ook al is er niet echt plek. Ze hebben voor die tijd ook niks nieuws voor me, tenzij ik in Zaandam wil wonen.
owkay!
kun je wel weer terug naar iets zodra ze WEL iets hebben? Of houdt het hier op?
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:11:09 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76562632
SDB, dat is snel! maar wel de deal met antikraak inderdaad.... Succes ermee!

Ik ga me even lek laten prikken bij de bloedbank
pi_76562716
Ik hoop ook dat je snel iets nieuws vindt, SDB. Je zag het wel al een beetje aankomen toch, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:15:03 #15
236335 neen
schone schijn
pi_76562815
Das wel balen ja, maar misschien komt er nog snel wat tussen? Je weet maar nooit, succes met zoeken iig

Een vriend van me belde net dat hij weer terug is van stage en vanavond bier wil drinken, ik zei dat ik geen bier meer drink nou ja, ik zie wel of dat gaat lukken maar in ieder geval even gezellig doen dus in het Noorden.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:15:15 #16
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76562826
Veel succes ermee SDB! Hopelijk vind je snel iets nieuws!

Nou, ik ga mijn voornemen om minimaal één keer per week te sporten waar maken deze week! Morgenochtend ga ik squashen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Rituals op 08-01-2010 14:20:47 ]
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76562876
Heb je dan in feb/maart wel een ander huis? Of weet je dat ook nog niet?
pi_76563299
balen shiny... is wel de belangrijkste reden dat ik nooit anti-kraak heb willen wonen... ik hecht nogal aan vastigheid en de lange termijn enzo...
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:28:36 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76563373
Oei SDB, wat eng onzeker Succes meeid!

Lijst:
O: boterham achterham, beschuit volvette kaas, gekookt ei, glas melk
S: 1 1/2 wandelen
T: peer
L: tosti met volvette kaas en curry
T: appel
T: kom yoghurt met kiwi
T: 2 merci
D: veel gekookte sperziebonen, gegrilde tonijn met gegrilde ui, paprika en champignons
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:42:21 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76563884
ai SDB
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76564091
SDB, hoop dat je snel iets anders vindt!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76564100
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei SDB, wat eng onzeker Succes meeid!

Lijst:
O: boterham achterham, beschuit volvette kaas, gekookt ei, glas melk
S: 1 1/2 wandelen
T: peer
L: tosti met volvette kaas en curry
T: appel
T: kom yoghurt met kiwi
T: 2 merci
D: veel gekookte sperziebonen, gegrilde tonijn met gegrilde ui, paprika en champignons
Je moet koolhydraten bij je avondmaaltijd doen, anders blijf je afvallen.
pi_76564223
SDB, sta je ingeschreven bij studentenwoningweb?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76565131
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, foto's van de lamp. . Met dank aan m'n vriend voor het omhoog houden. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diameter van de zwarte kap is 56 cm, trouwens. Laat maar even weten of je 'm mooi vindt!
Jaaa hij is super mooi!
pi_76565242
En ik ga weer door met studeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')