Ja, heel goed. Ben een beetje druk geweest deze week, dus geen tijd gehad voor nieuwtjes of foto's.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef maok het volgende:
Hoe is het met kippekatje?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Ben een beetje druk geweest deze week, dus geen tijd gehad voor nieuwtjes of foto's.
Sinds twee dagen rent ze niet meer helemaal weg als ik de ren benader met eten. Ze mauwt dan zelfs naar me. Tenminste zo ziet het er uit, er komt nog geen geluid uit. Als ik dan het deurtje open doe zoekt ze toch weer de veilige schutting op, maar zodra ik me omdraai gaat ze al naar het eten. Ze begint dus al wat aan me te wennen en merkt dat ik toch het beste met haar voor heb.
Gisteren was ik de hele dag weg en toen ik thuis kwam zaten de kippen buiten de ren voor het deurtje, had ze die dus weer laten ontsnappen door het gaas omlaag te drukken. Die kippen zijn een beetje dom en weten dan niet hoe ze terug moeten en wachten tot iemand het poortje open doet. Aan de voetstappen in de sneeuw te zien hadden ze samen met het katje de hele tuin doorgewandeld.
Zo lievquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Ben een beetje druk geweest deze week, dus geen tijd gehad voor nieuwtjes of foto's.
Sinds twee dagen rent ze niet meer helemaal weg als ik de ren benader met eten. Ze mauwt dan zelfs naar me. Tenminste zo ziet het er uit, er komt nog geen geluid uit. Als ik dan het deurtje open doe zoekt ze toch weer de veilige schutting op, maar zodra ik me omdraai gaat ze al naar het eten. Ze begint dus al wat aan me te wennen en merkt dat ik toch het beste met haar voor heb.
Gisteren was ik de hele dag weg en toen ik thuis kwam zaten de kippen buiten de ren voor het deurtje, had ze die dus weer laten ontsnappen door het gaas omlaag te drukken. Die kippen zijn een beetje dom en weten dan niet hoe ze terug moeten en wachten tot iemand het poortje open doet. Aan de voetstappen in de sneeuw te zien hadden ze samen met het katje de hele tuin doorgewandeld.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef bloodymary het volgende:
Sinds twee dagen rent ze niet meer helemaal weg als ik de ren benader met eten. Ze mauwt dan zelfs naar me. Tenminste zo ziet het er uit, er komt nog geen geluid uit.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef bloodymary het volgende:
Was ik nou een kip of een vogeltje?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef bloodymary het volgende:
[ afbeelding ]
Een kip is toch ook een vogelquote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef bloodymary het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |