Ja! Een filmpjequote:Op woensdag 7 april 2010 23:38 schreef Athlon64x het volgende:
Goh wat lief zegHeb je misschien een filmpje daar van ben erg benieuwd
Kipkat, als verbastering op KitKatquote:Op donderdag 8 april 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind die reacties zo leuk!![]()
Maar ze is natuurlijk ook supercute. Ik zal snel proberen of ik een filmpje kan maken. Ik merk nu het wat warmer wordt en we wat meer buiten zijn dat we haar al van steeds dichterbij kan benaderen. En soms ligt ze samen met de kippen echt in een heel gezellig groepje te genieten van de zon. So cute!
Weet iemand nog een leuke naam voor haar? Zelf ben ik nog niet verder gekomen dan Blacky...
Zie het al helemaal voor me... soezelend in de zon.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Maar ze is natuurlijk ook supercute. Ik zal snel proberen of ik een filmpje kan maken. Ik merk nu het wat warmer wordt en we wat meer buiten zijn dat we haar al van steeds dichterbij kan benaderen. En soms ligt ze samen met de kippen echt in een heel gezellig groepje te genieten van de zon. So cute!
Weet iemand nog een leuke naam voor haar? Zelf ben ik nog niet verder gekomen dan Blacky...
Je zou een naam kunnen kiezen die gerelateerd is aan een kippenrasquote:Op donderdag 8 april 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Dat vind ik dan weer niet zo'n goede naam voor een katquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo'n goede naam voor een kat
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Pippi het volgende:
Of je kiest een vertaling van het woordje kip:
Høne (deens)
Henne (duits)
Kanaliha (est)
Kana (fins)
Poule (frans)
Csirke (hongaars)
Sicín (iers)
Ayam (indonesisch)
Gallina(italiaans)
Piletina (kroatisch)
Vistiena (litouws)
Kypka (oekraïens)
Galinha (portugees)
Kuracie (slovaaks)
Gallina (spaans)
Kukuc(swahili)
Kureci (tjechisch)
Tavuk (turks)
Kyckling (zweeds)
Ik vind het zo'n schattig verhaal, elke keer als ik weer iets nieuws erover lees heb ik een glimlach op mijn gezicht![]()
Everbergse baardkriel.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Pippi het volgende:
Je zou een naam kunnen kiezen die gerelateerd is aan een kippenras![]()
De kat van m'n moeder heet kipquote:Op donderdag 8 april 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Kip Katquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Kip is eigenlijk wel leuk ja, en als je dan roept: Kippie!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |