Ja, daar ben ik weer over heen.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:16 schreef Luco het volgende:
Ik dacht dat jij moe was? Ik in ieder geval wel, truste!
Gegevensverzameling; 0 foutquote:Op maandag 11 januari 2010 07:07 schreef JH87 het volgende:
Hai Chips. Succes met je tentamen zo.
Je gaat wel lekker met de studie of niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gegevensverzameling; 0 fout![]()
Statistiek; geen idee, want daar zat geen antwoordsleutelpapier bij
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker met de studie of niet?
Nerdyquote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Amen to thatquote:
Niet iedereen is vrolijk. Maar ik begin alweer wakker te worden.quote:
Nog gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:32 schreef Slaif het volgende:
Mooizo. Je bent tenminste niet over 2 jaar al 30.
Met het nog maar 730 dagen verwijderd zijn van het bereiken van de 30jarige leeftijd!quote:
Mij mag je morgen feliciteren!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:36 schreef Slaif het volgende:
Waarmee?
Vrouwen en huiswerk.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.Nog geen herkansingen e.d.
Maar statistiek zal echt wel even afwachten worden, zal wel eens een herkansing kunnen worden.
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Met het nog maar 730 dagen verwijderd zijn van het bereiken van de 30jarige leeftijd!
Ik heb het idee dat de dames in het eerste jaar beter met huiswerk en tentamens kunnen omgaan.quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |