Ja hey, ik neem geen genoegen met een plaats minder dan Moskou.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef Slaif het volgende:
Ja want Rusland bestaat enkel uit Moskou.
Ik ben bang van wel, dan?quote:
Waar woon je nu?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:57 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja hey, ik neem geen genoegen met een plaats minder dan Moskou.
quote:Even if the current solar lull is the beginning of a prolonged quiet, the scientists say, the star's effects on climate will pale in contrast with the influence of human-made greenhouse gases such as carbon dioxide (CO2).
"I think you have to bear in mind that the CO2 is a good 50 to 60 percent higher than normal, whereas the decline in solar output is a few hundredths of one percent down," Lockwood said. "I think that helps keep it in perspective."
Eh ik zie toch echt sneeuw komende week.quote:
Nee, niet eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef Slaif het volgende:
Woon je in Sint Juttemis dan?
Normaal wel, maar het sneeuwt en daar kan de bus niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Slaif het volgende:
Gaat er geen bus?
Om 4 uur wakker?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Bob. het volgende:
Veel plezier dan maar.
Ik ga zo maar eens vroeg slapen, ook al ben ik vandaag pas 6 uur wakker geweest in het totaal. Moeee.
Je sliep met je ogen open?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nah, ik ging 's middags even in bed een film kijken. Werd 5 uur later wakker.
Goed zoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Luco het volgende:
Hehe, begin eindelijk een beetje zin te krijgen in Bodzin zodirect!
oh ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond nog meer mensen naar Stephan Bodzin?
Jij was er ook? Morgenavond werken, dus heb het maar beschaafd gehouden. Nu lekker slapen. Truste stad!quote:
nee, pokeren liep iets uit. Was net thuis, Bodzin helemaal vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 04:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij was er ook? Morgenavond werken, dus heb het maar beschaafd gehouden. Nu lekker slapen. Truste stad!
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
![]()
jammer alleen dat ik er zo ver vandaan woon
Ik had gehoopt dat hij weer met al die gadgets van 'm ging draaien, maar het was "gewoon" plaatjes draaien (En dan nog vanaf z'n laptop ook)quote:Op zondag 10 januari 2010 13:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, pokeren liep iets uit. Was net thuis, Bodzin helemaal vergeten.
Ook net wakker dus?quote:
ja, dom hequote:
Waar studeer je nu dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:06 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
ja, dom he
maar je kan nou eenmaal niet alles in groningen studeren..
na mn studie kom ik terug hoor
quote:
Om 10u je bed in ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik ben gister niet eens ergens heen geweest.
wacht, dat was niet lief om te zeggenquote:
Er gaat niets boven Groningenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
wacht, dat was niet lief om te zeggen
delft is best een schattig stadje hoor
maar komt lang niet in de buurt van groningen
Gister toch ook maar 5u wakker geweest ofzo? Wat spook je allemaal uit als je wakker bent zeg!quote:
Nouja, het is eigenlijk meer in bed liggen dan echt slapen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Gister toch ook maar 5u wakker geweest ofzo? Wat spook je allemaal uit als je wakker bent zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |