werkt wel goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar was het veel te laat voor... dan had ik moeten gaan slapen met een koffielucht die uit de keuken kwam.
[..]
In de dagcijfers kijken we tegenwoordig naar de kwaliteit, niet de kwantiteit.
[..]
Dat is de nieuwe spamcontrol.
[..]
Dat klinkt veelbelovend!.
[..]
Welke censuur? Die cijfers waren ook allang gepost....
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik ervanuit ging dat dit topic vanochtend nog steeds #1.640 zou zijn. Ik heb niks gezegd over een volgend deel.
[..]
Dat zal me worst zijn. Ik hoopte alleen dat GF eens zou minderen met dat gespam, want de lol was er na 1 dag wel vanaf.
[..]
Fapze!
[..]
Ik was er binnen een halve minuut.
[..]
Multiquote.
Kon je dat niet al eerder in het topic doen?.
En als ik met 10 losse posts achter elkaar op die posts had gereageerd wel?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat een MP die zo lang is ooit overzichtelijk kan worden.
dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
he, getver, bij een te lange quote wordt het zelft scrollen geblazen..
ik heb er een half uur over gedaan om hem te lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat een MP die zo lang is ooit overzichtelijk kan worden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik met 10 losse posts achter elkaar op die posts had gereageerd wel?
Dat ook niet echt, maar het is dan wel handiger om op individuele opmerkingen te reageren, nu moet IK gaan knippen en plakken om op je te kunnen reageren. Niet echt handig te noemen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik met 10 losse posts achter elkaar op die posts had gereageerd wel?
wel effectief, want dan post je niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.
[..]
ik heb er een half uur over gedaan om hem te lezen
Dan houd ik hem er dus inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel effectief, want dan post je niet.
Die was voor GF, want ik doe er uiteraard geen half uur over om een MP te lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel effectief, want dan post je niet.
Mijn keel zit wel dicht, maar daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
want het is te vroeg op de dag of je keel zit spontaan dicht?
Begrijpelijk na een nacht vrijwel niet slapen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn keel zit wel dicht, maar daar ligt het niet aan
Het is echt het tijdstip
darlingquote:
ja maar ik doe alsohooofquote:
dat moet je nooit zeggen tegen een manquote:
die gozer is zo goed in sex dat ze klaar komt terwijl hij haar niet eens aanraaktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet je nooit zeggen tegen een man
Onvergetelijk en briljant
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gozer is zo goed in sex dat ze klaar komt terwijl hij haar niet eens aanraakt
Ik moest lachenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |