Hoe kunnen ze dat dan ooit geheimhouden... Niet alleen familie en vrienden merken natuurlijk dat je terug bentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nope, Loretta Schrijver vertelde net ook weer op de radio dat ze zondagavond vertrok vanuit schiphol en ze de donderdag erna alweer terug was. Het reizen duurde 2 dagen en op en neer is dat 4 dagen..
Ze hebben een contract waarin staat dat ze niks mogen verklappen over de mol en anders riskeren ze een geldboete, volgens mij. En sowieso, als je meedoet aan dit programma mag je toch wel hopen dat je integer genoeg bent om het niet te wíllen verraden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat dan ooit geheimhouden... Niet alleen familie en vrienden merken natuurlijk dat je terug bent
Maar dan is iedereen bijna de hele dag wel een Mquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met z'n armen zo gebogen wat dan de pootjes zijn van de M.
En zijn lichaam is zeg maar het middenstuk.
Ok maar hij ging zo met gebogen armen precies voor de camera staan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan is iedereen bijna de hele dag wel een M.
Tuurlijk, de deelnemers wel. Maar vrienden/familie/buurvrouwen/kassajuffen niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze hebben een contract waarin staat dat ze niks mogen verklappen over de mol en anders riskeren ze een geldboete, volgens mij. En sowieso, als je meedoet aan dit programma mag je toch wel hopen dat je integer genoeg bent om het niet te wíllen verraden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met z'n armen zo gebogen wat dan de pootjes zijn van de M.
En zijn lichaam is zeg maar het middenstuk.
Tim vroeg (met een zwaar accentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Noxa het volgende:
Oh en wat probeerde Tim in het Japans te zeggen. Kan iemand dat vertalen?
Genoeg excuses te bedenken toch? Blijkbaar werkt dat want er is nooit iemand ontmaskerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef SMutzskii het volgende:
Ik zat net overigens te denken.. de deelnemers die een twitter hebben, zou die dan een tijd weg geweest zijn op twitter, of hoe zou dat werken? aangezien ik eigenlijk niet geloof dat je tijdens het spel zou blijven twitteren ofzo toch? Wanneer waren de opnamens? rond mei / juni dit jaar ofniet?
Ja viel mij ook al op. Als mol weet je natuurlijk wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef ReWout het volgende:
lol dit is simpel....
Hind is de mol.
Waarom? Bij het aankomen gaat ze van helemaal (gezien van het groepje) midden naar links waarna ze vervolgens wordt weggestuurd met 3 andere personen... te simpelVerder kijkt ze ook helemaal niet om wanneer ze wegloopt terwijl de andere 3 dat wel doen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef SMutzskii het volgende:
Ik zat net overigens te denken.. de deelnemers die een twitter hebben, zou die dan een tijd weg geweest zijn op twitter, of hoe zou dat werken? aangezien ik eigenlijk niet geloof dat je tijdens het spel zou blijven twitteren ofzo toch? Wanneer waren de opnamens? rond mei / juni dit jaar ofniet?
Daarom moesten ze ook hun bek houden tegen vrienden/familie/buurvrouwen. Uiteindelijk weten ze toch wel wie de bron is geweest die het vuurtje heeft aangestoken en dat is allemaal naar een deelnemer te achterhalen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk, de deelnemers wel. Maar vrienden/familie/buurvrouwen/kassajuffen niet.
De personen die Frits en PJH in het vliegtuig van Tokyo naar Schiphol (ja, die vlucht zaten ze, want ze zaten in het zelfde vliegtuig als die personen) was op 6 juni... hind heeft voor die tijd vanaf 13mei niet getwitterd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Genoeg excuses te bedenken toch? Blijkbaar werkt dat want er is nooit iemand ontmaskerd.
Dat zou mijn conclusie ook zijn...quote:
Waarom haal je dat ene stuk nou weg?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
De personen die Frits en PJH in het vliegtuig van Tokyo naar Schiphol (ja, die vlucht zaten ze, want ze zaten in het zelfde vliegtuig als die personen) was op 6 juni... hind heeft voor die tijd vanaf 13mei niet getwitterd.
Dus of ze heeft gekluizenaard, oook op twitter.. offff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |