Klopt, ik denk dat we elkaar wel redelijk in die mening kunnen vinden. Punt dat ik wou maken is dat het weinig meer te maken heeft met de oude fallout wereld zoals die ooit geschapen is. Verder ben ik compleet met je mening eens.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, maar waar trek je de grens? Feit is dat de afbakening tussen bijv. een rpg en een shooter tegenwoordig enorm vervaagd is, vandaar dat ik zeg dat er elementen inzitten ipv dat ik het een rpg noem.
Tuurlijk mag je je zegje doen, maar doe dit dan in een FO3 topic, dit topic is New Vegas only. No pun intended verder.
Ik vind de lijn die ze tot nu toe uitzetten verontrustend. Ik zie weer alleen maar veel wapens, knallen en tot nu toe weer die gesprekken die uit drie zinnen bestaan. Daarom maak ik mij zorgen, maar zoals ik eerder zei, ik hoop dat het oude team nog wat inbreng van fallout 1 en 2 kan meenemen, dan ben ik algauw tevreden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef HalloweenJack het volgende:
*start na het lezen van de berichten van Woeste_Woerd fallout 2 maar weer eens op*
Ik denk dat ik deze keer een personage ga maken met een lage inteligentie stat, iets dat een echt effect had op dat spel.
Overigens vind ik het niet helemaal terecht om te zeggen dat als je Fallout 1 en 2 goed vond, geen reden hebt om naar Fallout New Vegas uit te kijken.
Ten eerste bevat het team achter het spel veel mensen die met fallout 2 te maken hadden en ten tweede hebben ze ook aangegeven dat je stats deze keer weer van groot belang zijn.
Zolang ze een goed verhaal neerzetten, met goede dialogen en een wereldje neerzetten die weer als 'fallout aanvoelt kan ik er best mee leven dat de gevechten in realtime afspelen etc.
THREEEDOG! YEAHAAH!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.
Hier moet ik toch nog even op reageren.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[knip]
En waarom is er een vault die alleen maar bestaat om iets te simuleren? Vault Tec zou dat anders hebben aangepakt.
[knip]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.quote:http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Bible_0
Basically, the Vaults were never intended to save the population of the United States. With a population of almost 400 million by 2077, the U.S. would need nearly 400,000 Vaults the size of Vault 13, and Vault-Tec was commissioned to build only 122 such Vaults. The real reason for these Vaults was to study pre-selected segments of the population to see how they react to the stresses of isolationism and how successfully they re-colonize after the Vault opens.
Staan nog een aantal leuke Penny Arcade comics over op de website inderdaad:quote:Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren.
De vaults waren nooit bedoeld om mensen te redden, het waren allemaal 'social experiments'.
[..]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.
Andere om na 200 jaar pas open te gaan om langere isolatie te onderzoeken (Vault 13).
In weer een andere werd er na 10 dagen een psychoactieve drugs het luchtfiltersysteem ingepompt.
Weer een andere zouden de jumpsuit supply apparent stuk gaan na 6 maanden, en ga zo maar door.
Dat zei je moeder ook toen jij werd geboren. En 10 jaar later, op de dag van vandaag, zegt ze het nog.quote:
Gast, je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op maandag 28 juni 2010 03:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij werd geboren. En 10 jaar later, op de dag van vandaag, zegt ze het nog.
Klopt, maar als erin verdiept zie je ook dat Vaults enorm dure projecten en experimenten waren en dat Vault Tec een megacoöperatie was (met bijbedoelingen). Ze hebben de mogelijkheden om die experimenten (de simulaties) dus in basissen (boven de grond) uit te voeren, of Vault 0 (de beruchte megavault in tactics) for that matter..quote:Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren.
De vaults waren nooit bedoeld om mensen te redden, het waren allemaal 'social experiments'.
[..]
Sommige waren geprogrammeerd om op tijd open te gaan zonder problemen, de controle groep.
Andere om na 200 jaar pas open te gaan om langere isolatie te onderzoeken (Vault 13).
In weer een andere werd er na 10 dagen een psychoactieve drugs het luchtfiltersysteem ingepompt.
Weer een andere zouden de jumpsuit supply apparaten stuk gaan na 6 maanden, en ga zo maar door.
Met hier en daar een uitzondering (zoals Vault 8, welke daadwerkelijk bedoeld was om het leven na de oorlog weer op te pakken).quote:Op maandag 28 juni 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die vaults waar het in de spellen om draaide waren er echt speciaal voor om bepaalde experimenten uit te voeren, die in andere situaties en omstandigheden niet mogelijk waren (999 vrouwen en 1 man in een vault).
Tja, je hebt toch een controlegroep nodig hequote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Met hier en daar een uitzondering (zoals Vault 8, welke daadwerkelijk bedoeld was om het leven na de oorlog weer op te pakken).
Tevens een tvp. Kan niet wachten.
quote:Just a duo of previews to add. First is Play.tm, who watched Chris Avellone play through a demo.
Even later into the extensive hands-off demo, we encounter another partner character, Raul the ghoul, who dwells in a small facility near the central Black Mountain location where an insane, aggressive breed of super mutants returning from previous Fallouts reside. Joining forces with Raul, we take on the band of Nightkin super mutants who have been driven mad by an over exposure to Stealth Boy technology. Using the new grenade machinegun - which spits out grenades at an incredible rate, the Nightkins and their cross-dressing, peroxide-wigged leader, Tabitha, soon fall under a torrential downpour of explosive projectiles, making Raul and the Brotherhood of Steel immensely happy as a result.
These actions also make the opposing breed of New Vegas' super mutants - a more intelligent kind that can talk and articulate - increasingly fond of us more for killing what they call the 'dumb-dumbs'. As one breed of irradiated super mutants naturally hates the other, you can play them off against one another and sit back and watch as they fight, which is something that extends to all of Fallout: New Vegas' opposing factions. You can use the reputation system to your advantage, orchestrating Machiavellian machinations behind the scenes to eradicate your enemies and stay in favour with the communities and factions that matter during your journey.
quote:After playing the press demo at E3 for nearly an hour, I can safely say that I walked away with the full intent to pre-order the collector’s edition. Of course, I might be considered a bit of a fanboy since I work for Planet Fallout and all, but hear me out before completely dismissing my opinions.
They’ve also taken a few notes from the community here as weapons can be modified with different bits and pieces. Though there were none available to me during my time at the booth, the dev assured me that there were a number of them. He also noted that there would be more items that could be crafted though he didn’t say how many more.
One interesting quibble I had arose from my attempt to free Nelson from the clutches of the Legion. After cleansing the town, I cut down some NCR captives they’d been keeping around. Due to this, they were hostile to me. So even though I’d freed them from their bonds, they immediately attempted to bash my face in.
At this point, Boone, my former NCR pal, decided that they had to pay. One by one, their heads exploded. Afterwards, Boone interrupted me and made me promise to not kill any more of his NCR brethren. As I chuckled to myself, I assured him that I would do no such thing.
quote:The Collector’s Edition of Fallout: New Vegas will come packed with all kinds of excellent extras — not the least of which is “All Roads,” a hardcover graphic novel written by New Vegas creative director Chris Avellone that acts as a prequel to the game.
Today we’re announcing that comic icon Geof Darrow — best known for contributing art to Hard Boiled, Big Guy and Rusty the Boy Robot and The Matrix films — has put his considerable talents to work on a cover for “All Roads,” with Peter Doherty providing colors. The graphic novel also features art by Jean Diaz (Incorruptible) and Wellinton Alves (Marvel’s Shadowland: Blood on the Streets, Nova).
quote:Outside of purchasing the game from multiple outlets, is there a way to get multiple pre-order incentives? And how will I receive the extra content for the game?
We have no announced plans to sell these packs separately. You should plan on pre-ordering from the retailer that sells your favorite pack. When you pick up the game upon its release, you’ll receive the pre-order incentive.
It should be noted that the Collector’s Editions will be available on a limited basis. While we will be offering them at various retailers, once they’re out of stock, they will no longer be available to pre-order.
Will other territories be getting the Collector’s Edition and similar pre-order offers?
As already indicated, digital pre-order packs and the Fallout: New Vegas Collector’s Edition are planned for release in other territories. As we have more information to share on this (soon!), we’ll be sure to let you know.
If you’ve pre-ordered from a store in another territory that will be offering digital pre-order packs, you’ll receive whatever pack that store is offering.
Bron: Duck and Coverquote:This has already been pointed out, but virtually all of the voices in the E3 demo were placeholder.
Sgt. Cooper was voiced by an intern at the agency we work with in Hollywood. All of the E3 demo voices were either people around their office or members of the development team.
It was delightfully awful, and entertaining in its own way, but we're not keeping it. We have professional actors who have recorded real VO and we'll be talking about that soon.
—Jason Bergman, Bethesda Forum
Hardcore mode does not affect damage done or received.
—J.E. Sawyer, Bethesda Forum
Blackjack is parameterized a bit more than slots and roulette at casinos. Each casino uses a different number of decks (1-4) and reshuffles after a specified number of cards have been dealt. The casinos also offer different blackjack payouts and differ in whether the dealer stands on a soft 17 or not. So yes, you can card count at tables and since no one can peek at you through your monitor (?) you could do it very thoroughly.
—J.E. Sawyer, Bethesda Forum
"War never changes," isn't about the face of war, organization of war, or its various mechanisms. It's about humanity's ceaseless love affair with war and its most basic motivations. "In the 21st century, war was still waged over the resources that could be acquired." Despite the obvious ideological differences between NCR and Caesar's Legion, the conflict in F:NV is fundamentally about basic resources: water and electricity.
—J.E. Sawyer , Obsidian Forum
Ik kijk er ook naar uit, maar ik wil er niets meer over lezen en zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef SevD het volgende:
Ben ik de enige die niet kan wachten op deze game?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef SevD het volgende:
Ben ik de enige die niet kan wachten op deze game?
Je hebt nog even de tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga die game ook zeker bestellen![]()
Moet de vorige versie wel nog uitspelen.
Dit wordt gewoon weer GOTY hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 16:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mafia 2 word DE game.
Dit word gewoon weer een HELE leuke game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |