Sorry was misschien wat onduidelijk, ik heb liever wat meer 'friendlies' rondlopen zoals wat scavengers/ Ghouls etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
dat t zo leeg was vond ik juist goed. haat t om de hele tijd aangevallen te worden
Ligt er een beetje aan, heb me dood gelachen met Fawkes af en toequote:
Ik ga die ook zeker in pre-order zetten, maar ik wacht even tot er verschillende winkels zijn die 'm voeren. Soms scheelt het een tientje ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:11 schreef Redisformurder het volgende:
Mijn pre-order bij de Game Mania staat al.Ook al hadden ze nog niks in hun systeem staan. Ik zag ze denken: "Malloten, kan het niet nóg eerder?"
![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Wat een kuttrailer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
E3 trailer
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-fallout-new/101172
Wat een jaar
Het is net alsof je stiekem hoopte dat Fallout: New Vegas een 'old skool' RPG zou gaan wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat een kuttrailer.
Niet dat ik anders verwacht had, ik bedoel: explosie na explosie is natuurlijk de manier om de gamer van tegenwoordig een natte droom te bezorgen. De gemiddelde gamer is tegenwoordig bijna net zo achterlijk als de gemiddelde film kijker.
Fijn dat ze ook iets van de dialogen lieten zien.. je weet wel, dat wat vroeger het belangrijkste deel van een RPG was.
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn, dankje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het is net alsof je stiekem hoopte dat Fallout: New Vegas een 'old skool' RPG zou gaan worden![]()
De trailer is gewoon wat je van een eerste trailer (teaser tel ik niet mee) van een nieuwe game kan verwachten, sensatie. Vooral dichtbij een event zoals E3. Je wilt hype een creëren, en dat doe je niet door een trailer vol dialogen te gooien.
Ik vind het best een toffe trailer
De teaser vond ik wat leuker, maar goed de teaser zorgde voor een enorme increase in mijn personal hype voor dit spel. Sommige dingen zien er wel een beetje vreemd uit (die 2 soort vage honden bijvoorbeeld).
Ook de Fallout 1+2 fan in mij is tevreden:
Nightkin weer terug, weer iets meer te zien van NCR. Jammer genoeg geen gecko's in de trailer.
Ik hoop dat ze wat van de oude wapens uit die games in New Vegas stoppen, misschien de 14mm pistol, FN Fal, Vindicator of de Pulse Rifle. Speren zitten ingame (zie pre-order bonusen), uiteraard een link naar Fallout 2.
Daar komt zeker weer een expansion voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interview: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=398380
› Levelcap 30
› Bobbleheads keren terug
› verschillende companions
› Super Mutants die we tot nu toe gezien hebben zijn enkel placeholder, ze worden nog aangepast grafisch (net als veel andere modellen)
› Niet mogelijk om na endcredits verder te spelen. Het zal duidelijk zijn wanneer het einde nadert en je krijgt daarna de optie om je laatste savegame voor het einde te laden
› Geen demo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef HalloweenJack het volgende:
^
Ik ben ineens een stuk enthousiaster.
Oh en, new california republic t-shirt, fuck, die wil ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |