De Amerikaanse indeling zoals deze nu is, is niet meer in de tijd van Fallout hehquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap alleen verder niet echt wat de staat Californie te maken heeft met fallout Las Vegas, anders dan dat Nevada vlakbij Californie ligt :p
Wel een tof shirt.
Volgens Fallout Wiki trekt NCR naar Las Vegas om het over te nemen, al vechtend tegen de mutants & Caesars Legion.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap alleen verder niet echt wat de staat Californie te maken heeft met fallout Las Vegas, anders dan dat Nevada vlakbij Californie ligt :p
Wel een tof shirt.
beetje laat misschien, maar:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zolang vermaken met Borderlands, perfecte game en bijna net zo leuk als FA3
Kon in Fallout 3 alleen met een MOD, helaas.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef RickoKun het volgende:
Je kan volgens mij wel ergens in waggies rondrijden had ik ergens gelezen.
Ik kijk eerst wel even of deze beter wordt dan FO3. Het is immers niet een echt nieuw deel (en heeft nog steeds die oblivion engine)
Je was zo snel dat ik al dacht dat dat het geval wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde het net posten.
*fap fap fap*
Die ga ik zeker halenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef lkb9000 het volgende:
Collector's Edition
Dat zeg ik elk jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Ascarona het volgende:
Ah man, Red Dead Redemption, Fallout New Vegas... Dit wordt echt mijn favoriete game jaar dames en heren
Zelfde engine, zelfde besturing, zelfde setting, andere locatie, ander verhaal, speelt een paar jaar later.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Xblister het volgende:
Word dit een complete nieuwe game.. heb ik wat gemist? Ik dacht dat het een add-on was..
aah oke.. in dat geval ben ik beniewdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde engine, zelfde besturing, zelfde setting, andere locatie, ander verhaal, speelt een paar jaar later.
Geen add=on. Volledig spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |