quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef wc-eend het volgende:
Ricko, ik weet van de ladders, tis voor een pun momentje
Nee hoor, heb de Gamemania gesproken en hij is voor iedereen gecancled.. Schijnbaar is er besloten om de CE van Fallout voor de PC niet in Europe uit te brengen. Ook een andere gameshop wist mij te vertellen de CE als console only nog in het systeem staat. :/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef EMCioran het volgende:
Krijg net een SMS dat Gamemania de CE niet meer kan leveren. Zeker teveel pre-orders ofzo
Voor iedereen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Nee hoor, heb de Gamemania gesproken en hij is voor iedereen gecancled.. Schijnbaar is er besloten om de CE van Fallout voor de PC niet in Europe uit te brengen. Ook een andere gameshop wist mij te vertellen de CE als console only nog in het systeem staat. :/
Oh, niet goed gelezen. Alleen voor de pc dus? Dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Nee hoor, heb de Gamemania gesproken en hij is voor iedereen gecancled.. Schijnbaar is er besloten om de CE van Fallout voor de PC niet in Europe uit te brengen. Ook een andere gameshop wist mij te vertellen de CE als console only nog in het systeem staat. :/
Lijkt op een bug. Ik heb ook de GOTY en heb dit dus niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:14 schreef numero_uno het volgende:
Even een vraagje over Fallout 3 GOTY.
Ik kom nu net de vault uit en zie al meteen Enclave soldiers lopen... Bug misschien of iets van de GOTY?
Vind het niet erg want Power Armor levert best wat op maar wel vreemd
Zeker weten dat het geen Brotherhood of Steel Outcasts zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:14 schreef numero_uno het volgende:
Even een vraagje over Fallout 3 GOTY.
Ik kom nu net de vault uit en zie al meteen Enclave soldiers lopen... Bug misschien of iets van de GOTY?
Vind het niet erg want Power Armor levert best wat op maar wel vreemd
Ja dat weet ik zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen Brotherhood of Steel Outcasts zijn?
Net Anchorage uitgespeeld, wat een vette uitbreiding is dat tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker
Heb Fallout 3 al vaak uitgespeeld maar dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets tegenkom...
Wel fijn trouwens dat je na Operation Anchorage meteen de Power Armor Training perk
Anchorage armor kan niet kapot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef Draganta het volgende:
[..]
Net Anchorage uitgespeeld, wat een vette uitbreiding is dat toch. De Winterized armor is ook vet, maar heeft dezelfde stats als de Power armor van de brotherhood toch? Dan is de Tesla armor beter lijkt mij?
Hopelijk krijgen we in New Vegas ook zo'n dikke armor! + speciale armor voor stealth
Vet, dus ook niet als je uit Anchorage bent? Ik heb het dus over die wat je als reward krijgt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anchorage armor kan niet kapot.
Ja, ik bedoel dat speciale armor dat je krijgt uit die kluisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:35 schreef Draganta het volgende:
[..]
Vet, dus ook niet als je uit Anchorage bent? Ik heb het dus over die wat je als reward krijgt.
Dat ziet er weer uit als de fallout waar ik mee opgegroeid benquote:
Originele Enclave.quote:
Idd ik vond het al op de voorkant van Fallout Tactics lijken. Heb nooit een oudere gespeeld, maar Fallut 3 was toch niet slecht? Ik heb gehoord dat het compleet niet op de oudere delen lijkt, maar zo is het een goeie game. Ik heb nu 75 uur op de savegame, en kan maar niet ophouden met spelen. Echt masterlijk. Maar is Fallout 2 of Fallout Tactics nog speelbaar, of ziet het te oud uit? Ik heb btw beelden gezien van Black Isles gecancellde Fallout 3, dan moet ik zeggen, Bethesda heeft het goed gedaan hoor. Was het maar al 22 oktoberquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:35 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dat ziet er weer uit als de fallout waar ik mee opgegroeid ben
Fallout 3
[..]
Originele Enclave.
Als Fallout 3 een andere naam had gedragen had ik er heel mischien een net iets minder negatieve mening over. Want Fallout is het gewoon niet. Ik schiet woorden tekort om te beschrijven watvoor teleurstelling Fallout 3 was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:33 schreef Draganta het volgende:
[..]
Idd ik vond het al op de voorkant van Fallout Tactics lijken. Heb nooit een oudere gespeeld, maar Fallut 3 was toch niet slecht? Ik heb gehoord dat het compleet niet op de oudere delen lijkt, maar zo is het een goeie game. Ik heb nu 75 uur op de savegame, en kan maar niet ophouden met spelen. Echt masterlijk. Maar is Fallout 2 of Fallout Tactics nog speelbaar, of ziet het te oud uit? Ik heb btw beelden gezien van Black Isles gecancellde Fallout 3, dan moet ik zeggen, Bethesda heeft het goed gedaan hoor. Was het maar al 22 oktober
Again?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Als Fallout 3 een andere naam had gedragen had ik er heel mischien een net iets minder negatieve mening over. Want Fallout is het gewoon niet.
ach ja allemaal mensen die een game te serieus nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |