Moet je doen! Voor je het weet is ie weer weg. Ga morgen even paar flesjes inslaanquote:
Thanks mijn aanrader was de rosé uit Australie goed te herkennen aan dit op het etiket.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Moet je doen! Voor je het weet is ie weer weg. Ga morgen even paar flesjes inslaan
En altijd handig om in huis te hebben! stoven in wijn en knoflook.. Hmmmmmquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Vorige week de diepgevroren mossels gekocht, aanrader! Erg lekker voor in de pastasaus of kroket.
Precies, kocht het altijd bij de hanos, maar deze zijn een prima vervanger. Heb ook altijd vongole en jakobsschelpen in de vriezer liggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
En altijd handig om in huis te hebben! stoven in wijn en knoflook.. Hmmmmm
Wat vind jij trouwens van de Grüner Veltliner, voor die prijs?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
De kibbeling is trouwens laf en smakeloos, maar de garnalen uit de vriezer zijn prima.
Heb hem niet geprobeerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van de Grüner Veltliner, voor die prijs?
OK. Meerdere vrienden van me vinden het een prima wijntje voor dat geld, en drinkt ook lekker weg als je een avondje aan de borrel bent.quote:
zie Aldi, wat kopen jullie er meestal? #3quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie net op teletekst dat de Aldi A-merken gaat verkopen.
Ja ik zag het ook. Nou, dan blijft het dus bij Lidl voorlopig voor mij, want kan me niet voorstellen dat Aldi daar goedkoper door gaat worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie net op teletekst dat de Aldi A-merken gaat verkopen.
Ik vind de nonfood producten en de wijnen bij de Lidl duidelijk minderquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook. Nou, dan blijft het dus bij Lidl voorlopig voor mij, want kan me niet voorstellen dat Aldi daar goedkoper door gaat worden.
Mja maar ik drink nooit wijn, en nonfood heb ik eigenlijk zelden nodig. Dus dat is voor mij niet belangrijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind de nonfood producten en de wijnen bij de Lidl duidelijk minder
Die nep B&J vond ik toch te weinig smaak voor het geld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Uno waspoeder
Nep B&J Cookie Dough
Spareribs (die liggen in de vriezer en heb ik nog niet geprobeerd).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |