Ik wil die best maken, dat jij hem steeds stemtquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:51 schreef Meddo het volgende:
Als ik het lijstje zo bekijk gaat de gemiddelde fok stem naar:
mol: frits
winnaar: arjen
verliezer: tim
afvaller: loretta
Ben wel benieuwd wat de "gemiddelde fokker" scoort. Kun je ook een speler aanmaken die de fokgemiddelden stemt?
Nee, ik heb me ook 10 minuten geleden ingeschreven, en 5 minuten later mn wachtwoord gekregen en alles ingevuld (deadline was 20:25 hebk ergens gelezen).quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:51 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
Ben zeker te laat voor de eerste ronde?
primaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil die best maken, dat jij hem steeds stemt?
Je had je hier moeten meldenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef deepart het volgende:
Ik wil meedoen maar ik sta niet in de lijst dusdan tel ik de eerste ronde niet mee
Ik voeg je toe nadat de tussenstand van aflevering 1 bekend isquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef deepart het volgende:
Ik wil meedoen maar ik sta niet in de lijst dusdan tel ik de eerste ronde niet mee
Oke!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je had je hier moeten meldenMaar ik verwacht niet dat er nu al veel punten gehaald gaan worden, het is puur gokken. Je maakt echt nog wel kans om te winnen
Dankjewel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voeg je toe nadat de tussenstand van aflevering 1 bekend is.
Mijn mol is naar huis, krijg ik nu punten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
Ik heb al gestemd, maar ben benieuwd of ik het eens vanaf het begin goed heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |