Wat goed is komt langzaamquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie het business model nog niet helemaal.
God nam vrij op de zevende dag van de joodse week en dat is de zaterdag! Ketter!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Laysa het volgende:
Dat geeft niet , zei God, ik nam gewoon vrij op Zondag
Ja, hoe weten ze dat eigenlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Laysa het volgende:
Dat geeft niet , zei God, ik nam gewoon vrij op Zondag
Exodus 20:11quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hoe weten ze dat eigenlijk
Misschien heeft ie wel een jaar lang zitten boetseren op die paar vogels.
Genesisquote:
Je hóeft niet op me te reageren hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
God nam vrij op de zevende dag van de joodse week en dat is de zaterdag! Ketter!
Da's dat verhaal met die goede kapitein!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
GenesisExodus (betekent: uittocht) gaat over het vertrek uit Egypte.
Waarin de tien geboden worden ontvangen door Mozes en het staat bij het stukje over het in ere houden van de Sabbat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
GenesisExodus (betekent: uittocht) gaat over het vertrek uit Egypte.
Oké, ook zoquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarin de tien geboden worden ontvangen door Mozes en het staat bij het stukje over het in ere houden van de Sabbat.
Nu wel weer, en eerder vandaag ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef Anniebab het volgende:
tvp (D. zit je ook nog steeds naar webcamgebeuren te kijken? Ik wel)
Tip: zet de verwarming aan en slaap eens een keertje binnen!quote:
Ik las je opmerking, keek, en er gin binnen 2 seconden bijna iemand onderuitquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef Anniebab het volgende:
D. je moet op die stoeprand rechts letten daar is t spekglad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |