Oke dat is duidelijk, maar denk jij dat ze van een bedrag van 751 (LH-Loon) nog meer moeten inhouden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:17 schreef Dennis101 het volgende:
AH heeft dan te weinig ingehouden en je eerste werkgever teveel. Dat wordt dus met elkaar verrekend.
jup, daarom krijg je nog minder als je t er bij opgeeft.. je bent over de belastingvrije voet heenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Oke dat is duidelijk, maar denk jij dat ze van een bedrag van 751 (LH-Loon) nog meer moeten inhouden?
Zo werkt dat ja. Je moet een bepaald bedrag aan belasting betalen. En of dat nou van werkgever 1 of 2 komt maakt niet uit. Uiteindelijk moet dat bedrag gewoon kloppen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef fokvragen het volgende:
Dus had ik die 80 euro wel gelijk gekregen dan had ik nu waarschijnlijk 80 euro minder terug gekregen van de Belastingdienst?
Jup, in het overzicht in je aangifte kan je ook zien hoeveel je had moeten betalen en hoeveel je betaald hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef fokvragen het volgende:
Oke dus het gaat gewoon om wat je puur hebt betaald aan belasting en binnen hebt gekregen onder de streep...
Die bestaat al jaren niet meer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
jup, daarom krijg je nog minder als je t er bij opgeeft.. je bent over de belastingvrije voet heen
Ik blijf in 2010 bij bedrijf B werken. maximaal zal ik daar zo'n 10.000 euro verdienen. hoef ik me nu geen zorgen te maken dat er te weinig wordt ingehouden over dat jaar? of hoef ik me daar niet druk om te maken omdat ik maar 10k euro ga verdienen? Heb namelijk geen zin om aan het einde van 2010 veel geld terug te moeten betalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:17 schreef Dennis101 het volgende:
AH heeft dan te weinig ingehouden en je eerste werkgever teveel. Dat wordt dus met elkaar verrekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |