abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_255201
Ik vond het leuk dat ik v/d week hier op het Fok-forum weer iets van Doordevil mocht vernemen. Ik ben alleen verbaasd dat ik dat Topic nergens meer kan terugvinden!
DD schreef tijdens BB iedere dag een column, waar (bijna) iedereen 's avonds op zat te wachten. 95% van alle reacties was positief.
Zoals iedereen weet schrijft DD nu voor Veronica, en heeft hij nog steeds z'n eigen site.
Momenteel schrijft DD iedere Donderdag een column over de Bus, en schrijft hij bijna dagelijks z'n andere columns.

Mij persoonlijk maakt het niet uit waar ik zijn columns lees, maar ik vraag mij af hoe jullie daar over denken?

1) Lezen jullie DD nog?
2)Missen jullie DD hier?
3)Zouden jullie het leuk vinden als DD hier z'n columns over de Bus zou plaatsen?
Van alles is weer waardeloos

zondag 26 maart 2000 @ 21:12:00 #2
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_255202
1 - nee
2 - nee
3 - Moet hij zelf weten
pi_255203
leuk, JJ, het vuurtje brandt toch al, waarom dan niet wat kerosine erop gegooid ?

tamelijk subtiel, maar je topic is in het BusForum tóch off-topic, hoor !

pi_255204
quote:
op 03-26-2000 om 08:54 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
1) Lezen jullie DD nog?
2)Missen jullie DD hier?
3)Zouden jullie het leuk vinden als DD hier z'n columns over de Bus zou plaatsen?

1. Nog? Nooit gedaan, wie is Doordevil?
2. Zeker, als ik hem zou kennen.
3. Wie kan hem tegenhouden?

Grtz,

Meerhoerman.

pi_255205
quote:
op 03-26-2000 om 09:12 PM schreef Moor het volgende:
leuk, JJ, het vuurtje brandt toch al, waarom dan niet wat kerosine erop gegooid ?

tamelijk subtiel, maar je topic is in het BusForum tóch off-topic, hoor !

------------
Dit gaat over de bus Moor, dus niet off topic!
Dit antwoord van jou, was dat op vraag 1, 2, of3 ?

pi_255206
quote:
1) Lezen jullie DD nog?

* Guus Muisarm heeft DD 2 keer gelezen en 2 keer niet het einde gehaaldt.

2)Missen jullie DD hier?

* Guus Muisarm mist DD niet hier.

* Guus Muisarm vindt het niet leuk , ook niet erg.

* Guus Muisarm leest ze toch niet , ook niet daar.

pi_255207
quote:
op 03-26-2000 om 09:19 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
------------
Dit gaat over de bus Moor, dus niet off topic!
Dit antwoord van jou, was dat op vraag 1, 2, of3 ?

1) Lezen jullie DD nog?

Wat heeft DeBus te maken met de vraag, of ik DD nog lees ?

2)Missen jullie DD hier?
Wat heeft DeBus te maken met de vraag,
of ik DD hier zou missen ?

Wat heeft DeBus te maken met de vraag,
of ik dit leuk zou vinden ? Er plaatsen genoeg anderen hier columns over de Bus, dus gaat óók deze vraag over DD.

Sorry hoor, JJ...

zondag 26 maart 2000 @ 21:33:00 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_255208
quote:
1) Lezen jullie DD nog?
2)Missen jullie DD hier?

1) Nee, ik hop niet van het ene forum naar het andere.
2) Elke goede bijdrage aan dit forum is welkom, lijkt mij.
3) Ja hoor (maar dan wel echt plaatsen, niet met 'n link).
Succes!

pi_255209
Moor heeft wel een beetje gelijk wanneer je de post van Bagwan hebt gelezen. (over vuurtje) antwoord
1 no way
2nee
3alsjeblieft zeg
pi_255210
Schrijft DD eigenlijk nog wel columns voor Gesprek van de Dag, of is die relatie ook al weer uit? Zag net dat zijn laatste stukje al weer van 2 weken terug dateert!

Antwoord op de vragen:
1. nee
2. nee
3. whatever

pi_255211
Dat was echt niet m'n bedoeling.
Maar ja , wat Moor zegt, neem ik toch met een korreltje (pak) zout. Ten tijde van BB was het DD's grootste fan !!

pi_255212
quote:
Ik vond het leuk dat ik v/d week hier op het Fok-forum weer iets van Doordevil mocht vernemen. Ik ben alleen verbaasd dat ik dat Topic nergens meer kan terugvinden!
DD schreef tijdens BB iedere dag een column, waar (bijna) iedereen 's avonds op zat te wachten. 95% van alle reacties was positief.
Zoals iedereen weet schrijft DD nu voor Veronica, en heeft hij nog steeds z'n eigen site.
Momenteel schrijft DD iedere Donderdag een column over de Bus, en schrijft hij bijna dagelijks z'n andere columns.

Mij persoonlijk maakt het niet uit waar ik zijn columns lees, maar ik vraag mij af hoe jullie daar over denken?

1) Lezen jullie DD nog?
2)Missen jullie DD hier?

Nou, nou wat een geweld hier op het FOK-forum... Het lijkt wel of Seki enige inspiratie heeft achtergelaten...

Die wegkoopactie van Veronica heb ik een beetje gemist geloof ik... Ik las wel eens die verhaaltjes van Doordevil die ik persoonlijk wel grappig vond, maar nooit geweldig of uitzonderlijk...

Nooit geweten dat het grootkapitaal quasi getalenteerde schrijvers in de knop op het internet probeert te paaien... Wat was z'n transfersom?
Fokzine hoeft in ieder geval niet zo bang te zijn, allereerst heeft Veronica niet alleen een triest forum dat bovendien een lelijke layout heeft, maar vooral groot aantal sneue leden die dat Forum nooit uit de stront zouden kunnen trekken...

Gesprek van de dag heeft wat dat betreft meer potentie, hoe dat zich gaat ontwikkelen weet ik niet maar Fokzine is voorlopig gewoon nummer 1. Veel hangt af van de kwaliteit van de post van de leden.

Wat betreft de bovenstaande vragen dan is mijn antwoord kort en duidelijk... Die Doordevil moet gewoon z'n gang gaan met z'n verhaaltjes, ze zijn geestig maar niet onmisbaar, en z'n beste grap is dat hij Veronica laat betalen voor z'n shit.

gratis en voor niet
pi_255213
quote:
op 03-26-2000 om 09:48 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Dat was echt niet m'n bedoeling.
Maar ja , wat Moor zegt, neem ik toch met een korreltje (pak) zout. Ten tijde van BB was het DD's grootste fan !!

Kom, kom, JJ, iets meer nuance, graag.
Als ik de stukjes van DD om te lachen vond (over de BB-karikaturen die VOO produceerde), heb ik dat steeds laten merken.

Toen DD dezelfde "stijlfiguur" begon te gebruiken voor het 'de grond in boren' van:
- FOK! als Forum (bv. "NCRV-publiek")
- personen

heb ik daarop gereageerd. Alles is inmiddels verdwenen in de genoeg=genoeg schoon-schip=aktie van Ted.

Om mij nou "DD's grootste fan" te gaan noemen, enkel en alleen omdat DD zelf dat zo graag in zijn redenering past, om mijn geloofwaardigheid (te proberen) aan te tasten,
valt me toch wel tegen van jouw 'onafhankelijkheid in oordeel', JJ....

Maar, laat maar zitten hoor,
lekker belangrijk, deze topic....
i.i.g. weer wat aandacht voor DD En daar ging het toch om ?

Mijn antwoord op je vragen 1, 2, en 3. zal je inmiddels wel duidelijk zijn.

zondag 26 maart 2000 @ 22:37:00 #14
622 spider
in the worldwide web
pi_255214
quote:

1) Lezen jullie DD nog?
2)Missen jullie DD hier?

1. Nee

2. Ja, maar om andere redenen dan zijn colomns.
Lachen is leuk en lachen is wreed, daar weet ik alles van.

Ik denk dat hij best een integer mens is achter zijn "typetje" en daar hou ik van.

3. Zeker, ik lees alleen maar Fok van de nederlandse forums.
Lazinezz rulez!!!!

Admin zondag 26 maart 2000 @ 23:05:00 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_255215
Dit topic is inderdaad nogal kolen op het vuur. Persoonlijk lees ik nog regelmatig DD's column en ik zal er ook niet minder om genieten nu de verhoudingen wat minder goed liggen tussen ons. Doet niets af aan zijn schrijftalent wat mij betreft.

Anyway, de hele FOK! vs GvdD toestand moet maar eens ophouden, vandaar ook dit slotje.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')