Je kunt het ook als guest doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef LeNick het volgende:
[..]
Aight. Heel mooi dus. Maar die hier op Fok had hele mooie foto's, van alle kanten..
[..]
Ben ff weg, dan daar account aanmaken. Lijkt me tof!
bureau, kuthuiswerk, proefwerk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
rtl7, vette film, twelve monkeys..!
Doe mij maar;quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Gaat ie over dit topic ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Neequote:
Bonamassaquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:06 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Mocht je Blues leuk vinden dan is Joe Bonamassa leuk:
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Metal Zone kopen ?------->
<--------
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
Haters dat jullie zijn!!!
Heb dat monster paar maanden geleden uitgeleend, kreeg em vandaag terug....
"hier is je pedaal terug"
Nou bedankt man.........![]()
Stuur maar opquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
Haters dat jullie zijn!!!
Heb dat monster paar maanden geleden uitgeleend, kreeg em vandaag terug....
"hier is je pedaal terug"
Nou bedankt man.........![]()
wat doet een dove met gitaar effectenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
Was em allang vergetenDacht als ik er niks over zegt (en hij is doof
) dat ie 'm misschien wel zou willen kopen. Helaas... Maar hij wil 'm niet hebben, ook niet gratis
Misschien heeft hij hem in de tuin gebruikt om te gebruiken als gewicht om op z'n brieven te leggen zodat ze niet wegwaaien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat doet een dove met gitaar effecten
We hebben het over de Metal Zone hequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat doet een dove met gitaar effecten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |