We proberen al jaren de verhalen van onze toetsenist te snappen, dus jou proberen te begrijpen is een eitjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Friesismes in overvloed. Vind het soms een wonder dat Witch enzo me begrijpen. Of ze doen alsof natuurlijk...
Truequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We proberen al jaren de verhalen van onze toetsenist te snappen, dus jou proberen te begrijpen is een eitje.
Ik ook, tussen al die Groningers hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze de laatste tijd opzettelijk steeds vaker.
Met als hoogtepunt dat ook in de grap niemand helemaal duidelijk is wat de Drenten nu toevoegen. Uit het leven gegrepen!quote:
eerste cd van kings of leon? youth and young manhood (geloof ik). klinkt erg rauw en lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer tips voor band?
Die Black Rebel Motorcycle vind ik wel vet.
my morning jacket - z,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer tips voor band?
Blind dog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer tips voor band?
tjek van my morning jacket het nummer dondante live van het okonokos optreden, geniale gitaar sol/stuko!!, en van het album Z is het nummer lay low erg vet, ook geniale gitaar solo/stukquote:
ja wel vet, maar totaal niet led zeppelinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wow Mountain die kende ik niet. Dat klinkt mega! Beetje led zeppelin achtig ook.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja wel vet, maar totaal niet led zeppelin
ja das waar, begin paar tellen wel ja hehe. lekkere sound trouwens, dikke marshall met p90 les paulquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die eerste paar maten vooral voordat de zang begint.
Ja. Totdat the Alan Parsons Project begon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
Pff, iedereen weet dat de beste band van de 70's Deep Purple is.
Ja maar we hoeven het niet altijd over de bekende bands te hebben. Juist de onbekendere bands moeten meer in de aandacht komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
Pff, iedereen weet dat de beste band van de 70's Deep Purple is.
Totaal niet vergelijkbaar toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:34 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ja. Totdat the Alan Parsons Project begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |