If we can't fix it, it ain't broken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef brother52 het volgende:
I will not fuck it up as much as you did when you tried to fix it yourself.
Of is dat wat te lang voor een naam?
Hehe, dat sowieso.quote:
Je kan dat eerlijk zijn ook tever doorvoeren. Alhoewel iedereen ongetwijfeld ten onrechte aanneemt dat dit ironisch bedoeld isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef DrD00m het volgende:
If I can fix it, you could too.
Ik wil best een keertje bij je op soldeer / elektronica / afstelcursus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik begin gewoon een school om de lui het zelf te leren doen.
80 euro per uur masterclasses gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wil best een keertje bij je op soldeer / elektronica / afstelcursus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Mjamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef DrD00m het volgende:
En een oud croissantje van een paar dagen oud
Neem dan meteen een echte boomerang.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef DrD00m het volgende:
En een oud croissantje van een paar dagen oud
Ik kom alleen als er een Indische rijsttafel isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
Alleen als er een bakkie slappe koffie bijzit.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
80 euro per uur masterclasses gevenAls je nou uitleg geeft aan 1 of 100 man, dat maakt toch niet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ¤ 0,80 per uur kom ik wel luisteren hoor!
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Zie je mij al voor een zaal vol mensen staan, in het Nederlands half stotterend en vol Friesismes jullie wat proberen uit te leggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je nou uitleg geeft aan 1 of 100 man, dat maakt toch niet uit?
Voor ¤ 0,80 per uur kom ik wel luisteren hoor!
Ja, dat zie ik wel voor mequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zie je mij al voor een zaal vol mensen staan, in het Nederlands half stotterend en vol Friesismes jullie wat proberen uit te leggen
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zie je mij al voor een zaal vol mensen staan, in het Nederlands half stotterend en vol Friesismes jullie wat proberen uit te leggen
Fuck man, en ik word al zo zenuwachtig van aandachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik wel voor me. En dan soldeer je dingen onder een camera wat op groot scherm boven je geprojecteerd wordt...
.
Ja, de koffer had ik deze week al verwacht maar van de rest heb ik nog geen mail gezien met t&t code.quote:
Dat is wel een goed punt. Maar zo lastig is dat allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Een consultant die maar half begrepen wordt, wordt gezien als een expert waarbij je duidelijk nog meer seminars nodig hebt om zijn wijsheid tot je te nemen.
Ka-ching.
Meer Friesismen dus. Je wil je toehoorders zover krijgen dat ze denken dat ze het bijna begrijpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef The_Dean het volgende:
Maar zo lastig is dat allemaal niet hoor
Ik gebruik ze de laatste tijd opzettelijk steeds vaker.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Friesismes in overvloed. Vind het soms een wonder dat Witch enzo me begrijpen. Of ze doen alsof natuurlijk...
Als ze intekenen voor je derde seminar over exact hetzelfde onderwerp maar mét nieuwe Friesismen, weet je het zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
f ze doen alsof natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |