quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteravond new game + gestart,.... alsnog naar de koning gegaan die ik in de eerste playthrough miste. Even zijn ass gekicked als human. Niet veel later werd ik invaded door iemand. Die had er seeerieus last van. Wilde me even een lesje leren geloof ik. Hij heeft al zijn grass en lotus items opgemaakt aan me en ging toen op de vlucht,.... niet veel later stierf hij!
Heb nu die twee zwaarden (soul en demon brander ofzo?) Die ga ik samenvoegen om het beste zwaard te maken ofzo. Vanavond verder!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]Ga vanavond NG+++ denk completen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat was dat filmpje waar jullie zo van kotsten?
Geen idee Gijs. Niet gekeken,... schijnt gruwelijk te zijn! Iets van een moord,.. half stervende man,.. kruipt ofzo en dan doorsteken,... ogen eruit halen ofzo. Geen idee,... heel vluchtig gelezen!quote:
3 guys 1 hammer, ik denk dat er niet wordt gestoken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee Gijs. Niet gekeken,... schijnt gruwelijk te zijn! Iets van een moord,.. half stervende man,.. kruipt ofzo en dan doorsteken,... ogen eruit halen ofzo. Geen idee,... heel vluchtig gelezen!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat was dat filmpje waar jullie zo van kotsten?
Als je niet gekeken en gelezen hebt,... waarom praat je dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3 guys 1 hammer, ik denk dat er niet wordt gestoken.
Verzuurde oude man.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je niet gekeken en gelezen hebt,... waarom praat je dan?
De hele tijd dat plaatje als je het topic opentquote:
Gijs. Hoe geef ik mezelf een schop onder de kont met Demons Souls? Ik heb het gevoel dat ik stagneer, teveel grind!quote:
5-1 is dan redelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs. Hoe geef ik mezelf een schop onder de kont met Demons Souls? Ik heb het gevoel dat ik stagneer, teveel grind!
Wat kan ik het beste doen na 3-1? Ik heb 1-2, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1 afgerond.
2-3! Mega demon!! Dan kan je naar 1-3.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs. Hoe geef ik mezelf een schop onder de kont met Demons Souls? Ik heb het gevoel dat ik stagneer, teveel grind!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |