Ik deed dat eigenlijk voor elke meeting etc. Opmaken in de treinquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ben je mooi IsaBen je weer enorm afgevallen?
En een grote bus haarlak op de voorgrond.
Als ik 's ochtends vroeg in de trein zit, zie ik ook wel veel vrouwen met bril, niet gedaan haar, geen makeup om me heen zitten. Die gebruiken dan de treinrit om zichzelf op te maken voor het werk.![]()
DH is van de financequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed dat eigenlijk voor elke meeting etc. Opmaken in de treinEn ehm, bedankt
Ik ben erg niet-fotogeniek, dus dit is een toevalstreffer
![]()
En borisz, hoezo mag DH trots op je zijn! Je moet trots op jezelf zijn, super mooi cijferEn ik ben ook trots hoor
Lein, lieverd, je hebt toch wel die ibu genomen terwijl de verdoving nog werkte? Hoop dat het verder meevalt![]()
Tezz, wat ga je doen?
Aaaah die gast. Ben wel iets meer man dan dat, moet het wel afleggen tegen Bear Grylls. Alhoewel die ook vaak in hotels schijnt te slapen ipv de jungle.quote:
kloptquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaaah die gast. Ben wel iets meer man dan dat, moet het wel afleggen tegen Bear Grylls. Alhoewel die ook vaak in hotels schijnt te slapen ipv de jungle.
klinkt goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Tezz het volgende:
Nee geen woeste plannen helaas. Maar het feit dat ik mezelf beloofd heb om dit weekend geen emmer sop aan te raken is voor mij al genoeg! En morgenavond staat er een feestje op de kalender. En zaterdag misschien wel lekker uit eten met mijn gezinnetje. En zondag een dagje in bed/bank/pc. Gewoon lekker relax-weekend zeg maar!
Bear is cooooooooooool ! Hij is zo stoer! Die wil mag mij wel eens redden uit een eng bos! (wel gewoon hier in Nederland dan hoor, ik hou niet van enge beesten....)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kloptmaar dan nog is Bear een held. Die steekt echt alles in zijn mond
Bullshitquote:
Lein toch ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kloptmaar dan nog is Bear een held. Die steekt echt alles in zijn mond
Leuk is dat hequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef Tezz het volgende:
Ik heb trouwens op mijn nieuwe pc Windows 7 en op het bureaublad heb ik een gadget gezet die doorlopend foto's toont en ik heb expres mijn inet scherm kleiner gemaakt om de foto's nog te kunnen zien....... Heerlijk, ik blijf er naar kijken! Zo leuk om al die oude foto's doorlopend op je schermpje te hebben in het klein....
zucht wrijf t maar in dat mijn keuken overhoop ligt en ik niet kan koken vanavond :-( oh en ben zo gaar dat ik las: steer is een lege hoop sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
tis idd een erg leuke foto isaen gefeliciteerd Boris
en DH ook.
wat eten jullie?
Ik denk dat de foto zo leuk is geworden omdat ik niet door had dat er een foto werd gemaakt want dat gaat standaard verkeerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
tis idd een erg leuke foto isaen gefeliciteerd Boris
en DH ook.
Woeste plannen Tezz?
Ik ben zomers eten aan t maken: sinaasappel/basilicum/zwarte olijven/cherrytomaatjes salsa.. dat eten we op een gebakken visje vanavond
wat eten jullie?
Goed gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:58 schreef Braamyo het volgende:
HOE'A
Net de jaarlijkse regio cross te oirschot gelopen, hardloop wedstrijd door bos, modder en sneeuw, 6 Km zonder bepakking.
30 deelnemers waarvan 7 Korps Commando troepen, kom ik daar als chaufeurtje aanzetten![]()
Kwam ik als 3de over de eindstreep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |