abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2010 @ 14:23:04 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76522356
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76522426

Azian leco
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76522680
Goed gedaan Borisz!!!
Jammer van dat andere vak.

Ik had een 7.6 voor Business Law. Had hoger verwacht maar als het hoogste cijfer een 7.9 is mag ik niet klagen.
pi_76522762
ja hoi gaap doei
pi_76522911
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ja hoi gaap doei
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76522954
Weekend! Tralalalalala!
Sorry voor al de mensen die nog moeten werken morgen (en vanmiddag), maar ik ben erg blij met mijn weekend. En ik heb besloten dat ik alleen maar leuke dingen ga doen. Goed besluit van mezelf.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76523004
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ben je mooi Isa Ben je weer enorm afgevallen?

En een grote bus haarlak op de voorgrond.

Als ik 's ochtends vroeg in de trein zit, zie ik ook wel veel vrouwen met bril, niet gedaan haar, geen makeup om me heen zitten. Die gebruiken dan de treinrit om zichzelf op te maken voor het werk.
Ik deed dat eigenlijk voor elke meeting etc. Opmaken in de trein En ehm, bedankt Ik ben erg niet-fotogeniek, dus dit is een toevalstreffer

En borisz, hoezo mag DH trots op je zijn! Je moet trots op jezelf zijn, super mooi cijfer En ik ben ook trots hoor

Lein, lieverd, je hebt toch wel die ibu genomen terwijl de verdoving nog werkte? Hoop dat het verder meevalt

Tezz, wat ga je doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2010 @ 14:47:22 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76523174
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik deed dat eigenlijk voor elke meeting etc. Opmaken in de trein En ehm, bedankt Ik ben erg niet-fotogeniek, dus dit is een toevalstreffer

En borisz, hoezo mag DH trots op je zijn! Je moet trots op jezelf zijn, super mooi cijfer En ik ben ook trots hoor

Lein, lieverd, je hebt toch wel die ibu genomen terwijl de verdoving nog werkte? Hoop dat het verder meevalt

Tezz, wat ga je doen?
DH is van de finance . Ik ben zelf er ook blij mee .
pi_76523182
tis idd een erg leuke foto isa en gefeliciteerd Boris en DH ook.

Woeste plannen Tezz?

Ik ben zomers eten aan t maken: sinaasappel/basilicum/zwarte olijven/cherrytomaatjes salsa.. dat eten we op een gebakken visje vanavond

wat eten jullie?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523258
Nee geen woeste plannen helaas. Maar het feit dat ik mezelf beloofd heb om dit weekend geen emmer sop aan te raken is voor mij al genoeg! En morgenavond staat er een feestje op de kalender. En zaterdag misschien wel lekker uit eten met mijn gezinnetje. En zondag een dagje in bed/bank/pc. Gewoon lekker relax-weekend zeg maar!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:49:37 #11
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76523265
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]

Azian leco
Aaaah die gast. Ben wel iets meer man dan dat, moet het wel afleggen tegen Bear Grylls. Alhoewel die ook vaak in hotels schijnt te slapen ipv de jungle.
Confidence through competence
pi_76523301
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Aaaah die gast. Ben wel iets meer man dan dat, moet het wel afleggen tegen Bear Grylls. Alhoewel die ook vaak in hotels schijnt te slapen ipv de jungle.
klopt maar dan nog is Bear een held. Die steekt echt alles in zijn mond
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523304
Ik heb trouwens op mijn nieuwe pc Windows 7 en op het bureaublad heb ik een gadget gezet die doorlopend foto's toont en ik heb expres mijn inet scherm kleiner gemaakt om de foto's nog te kunnen zien....... Heerlijk, ik blijf er naar kijken! Zo leuk om al die oude foto's doorlopend op je schermpje te hebben in het klein....
pi_76523311
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Tezz het volgende:
Nee geen woeste plannen helaas. Maar het feit dat ik mezelf beloofd heb om dit weekend geen emmer sop aan te raken is voor mij al genoeg! En morgenavond staat er een feestje op de kalender. En zaterdag misschien wel lekker uit eten met mijn gezinnetje. En zondag een dagje in bed/bank/pc. Gewoon lekker relax-weekend zeg maar!
klinkt goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523366
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Bear is cooooooooooool ! Hij is zo stoer! Die wil mag mij wel eens redden uit een eng bos! (wel gewoon hier in Nederland dan hoor, ik hou niet van enge beesten....)
pi_76523493
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben erg niet-fotogeniek
Bullshit Je houd er vermoedelijk gewoon niet van om voor de cam te staan

Enneh...ik lees weer even mee
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:55:29 #17
55709 Stereotomy
pi_76523500
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Lein toch ook

rent echt heel hard weg, onder de gordel, kan echt niet, etc. etc. etc.
pi_76523531
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef Tezz het volgende:
Ik heb trouwens op mijn nieuwe pc Windows 7 en op het bureaublad heb ik een gadget gezet die doorlopend foto's toont en ik heb expres mijn inet scherm kleiner gemaakt om de foto's nog te kunnen zien....... Heerlijk, ik blijf er naar kijken! Zo leuk om al die oude foto's doorlopend op je schermpje te hebben in het klein....
Leuk is dat he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76523584
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:

wat eten jullie?
zucht wrijf t maar in dat mijn keuken overhoop ligt en ik niet kan koken vanavond :-( oh en ben zo gaar dat ik las: steer is een lege hoop sneeuw en toen dacht ik nog: wat gemeen van boris zo ken ik boris helemaal niet en toen las ik het nog een keer en dacht van oohh! tezz genietze van je weekend!
pi_76523613
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:

Woeste plannen Tezz?

Ik ben zomers eten aan t maken: sinaasappel/basilicum/zwarte olijven/cherrytomaatjes salsa.. dat eten we op een gebakken visje vanavond

wat eten jullie?
Ik denk dat de foto zo leuk is geworden omdat ik niet door had dat er een foto werd gemaakt want dat gaat standaard verkeerd.

Nog geen plannen voor het avondeten, eens kijken wat jullie allemaal gaan eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76523639
ja dat was ook idd mijn intentie sol, erin wrijven dat je niet kan koken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523647
HOE'A

Net de jaarlijkse regio cross te oirschot gelopen, hardloop wedstrijd door bos, modder en sneeuw, 6 Km zonder bepakking.

30 deelnemers waarvan 7 Korps Commando troepen, kom ik daar als chaufeurtje aanzetten

Kwam ik als 3de over de eindstreep
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2010 @ 14:59:26 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76523668
Verse groentesoep vanavond . Gister klaargemaakt .
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:01:54 #24
55709 Stereotomy
pi_76523751
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:58 schreef Braamyo het volgende:
HOE'A

Net de jaarlijkse regio cross te oirschot gelopen, hardloop wedstrijd door bos, modder en sneeuw, 6 Km zonder bepakking.

30 deelnemers waarvan 7 Korps Commando troepen, kom ik daar als chaufeurtje aanzetten

Kwam ik als 3de over de eindstreep
Goed gedaan Weer eens wat anders dan Evy.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:02:58 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76523784
Zo, even naar het dorp geglibberd om wat boodschappen te halen en voor B. bij de apotheek diclofenac opgehaald ter bestrijding van haar nekpijn.
De rest van deze dag blijf ik lekker binnen in ons warme huisje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')