Was ik al bang voorquote:
de muziek op je computer.quote:Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, die portie kibbeling met knoflooksaus was lekker![]()
Misschien moet ik maar geen kauwgom ofzo nemen, en zo boodschappen doen. Heb ik wel alle ruimte
Nee hoor... heb nog geen auto. Maar de auto die we hadden gevonden via i-net had behoorlijk wat lakschade... dan zeg ik dikke doei!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Wheels
[..]
Heb je een ongeluk gehad oid?
Wie eet er nou knoflooksaus bij haar kibbelingen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, die portie kibbeling met knoflooksaus was lekker![]()
Misschien moet ik maar geen kauwgom ofzo nemen, en zo boodschappen doen. Heb ik wel alle ruimte
Ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Wie eet er nou knoflooksaus bij haar kibbelingen?
Was het geen ravigotesaus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik
* Brennel boodschappen doen gaat.
Tot later, Brenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik
* Brennel boodschappen doen gaat.
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:57 schreef borisz het volgende:
8 voor Finance. Helaas ook een vier voor AIS. Dat betekent nogmaals Starreveld open slaan
Ik heb twee pillen Starreveld + een Amerikaanse pil om AO van verschillende kanten te bekijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?
Samen met Jans jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?
Vandaag werd bekend dat ze gaan trouwenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Dus toch een van Moke, Ik dacht het toen al aan die bakkebaarden te zien![]()
(Annemieke gaat trouwen met de gitarist van Moke)
En ik wist dus voor het glazen huis niet dat ze een relatie hadden
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag werd bekend dat ze gaan trouwen
Oh, verrekquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was al bekend dat Annemieke gaat trouwen met die knakker van Moke?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
WTFOMGARGH!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, verrek![]()
Ik las over "trouwen" heen
Tijdens SR dacht ik "Wie?" en nu denk ik "Kutplaat".quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:25 schreef Noortje. het volgende:
Nu vind ik Ryan Shaw wel leuk, maar tijdens SR vnod ik het echt een kutplaat.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef borisz het volgende:
Ik wist dat de ondersteuning snel zal volgen.
Mumford & Sonsquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:15 schreef Vlindur het volgende:
Dit nummer is![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee van wie het is
Wie?quote:
Opnieuw uitbrengen is zelden of nooit op verzoek van de artiest hoor... Iets met platenmaatschappijen en eurotekens in de ogen. "Luie artiestenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opnieuw uitbrengen van platen![]()
![]()
![]()
![]()
. Luie artiesten
![]()
,
Het vermoeden wat daaruit volgt is dat Maricha vraagt om hier niet over WIDM te pratenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat het hier vanavond vanaf 20.30 uur erg rustig zal zijn.
... en Michiel waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Het vermoeden wat daaruit volgt is dat Maricha vraagt om hier niet over WIDM te praten.
WIDMquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat het hier vanavond vanaf 20.30 uur erg rustig zal zijn.
Oh ja, coolquote:
Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vindquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
me2quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vind
Ik volg 't ook niet. Ook nooit gedaan. Maar nu wordt weer gedaan alsof héél NL kijktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet boeien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
TV kijken is zooo 2009quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb jij die tijd meegemaakt dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
JezusDeze is uit de tijd dat witte sportsokken nog helemaal hip waren
quote:
Middag, beterschap!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
ziekjes vandaag, maar dat mag de pret niet drukken
Daaaaaaaaag mijnheer Veenstraquote:
dank uquote:
Hansiequote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
En dit is de Alarmschijf. Wat een drama.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hansie
Schiet het een beetje op met je huis?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nope.. hoop dat het sneeuw geneuzel binnenkort een beetje is afgelopen want dan kan het tempo omhoog.
Wat aardig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als ik niet zo ver weg woonde had ik wel ff komen helpen
Hee Hansquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soort van Megahit maar dan op een andere zender.
Brennel.
Ik luister alleen 3FM en KXR, dus vandaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soort van Megahit maar dan op een andere zender.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Huh, waar komt deze van Jay-Z / Alicia vandaan? Dacht dat die plaat wel op zijn retour zou zijn.
Over platen op hun retour, had gehoopt dat mensen FireFlies nu al eens vergeten waren, eerst was hij wel leuk, maar hij is nog harder kapotgekauwd als sommige Nederlandse producten..quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Huh, waar komt deze van Jay-Z / Alicia vandaan? Dacht dat die plaat wel op zijn retour zou zijn.
Klopt, maar had het volgens mij ook alleen nog maar via Twitter verteldquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hans
Begrijp ik nou dat ik gemist heb dat je een nieuw huisje hebt?
Gefeliciteerd! Hoe ziet het eruit enzo?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar had het volgens mij ook alleen nog maar via Twitter verteld
Jeetje, nog super populair dus.. Persoonlijk heb ik de plaat wel een beetje gehoord en dat geldt ook wel voor de nummer 1.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Numbie het volgende:
[..]
Staat nog altijd op #2 in iTunes dagelijks...
Pffff kan de plaat eigenlijk niet meer horenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Over platen op hun retour, had gehoopt dat mensen FireFlies nu al eens vergeten waren, eerst was hij wel leuk, maar hij is nog harder kapotgekauwd als sommige Nederlandse producten..![]()
Daar heb ik nou totaal geen last vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Over platen op hun retour, had gehoopt dat mensen FireFlies nu al eens vergeten waren, eerst was hij wel leuk, maar hij is nog harder kapotgekauwd als sommige Nederlandse producten..![]()
Ahh, vandaar. Maar wat gaaf joh, gefeliciteerd! Wat is de reden van je verhuizing als ik vragen mag (gewoon nieuwsgierigheid)?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar had het volgens mij ook alleen nog maar via Twitter verteld
Thanks ! Heel aardig, vind ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe ziet het eruit enzo?
Jij hebt geen Twitter toch?? Maar thanks! Reden is dat ik het hier wel een beetje heb gezien en wat meer in de buurt van het centrum / werk wil wonenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Brennel het volgende:
Ahh, vandaar. Maar wat gaaf joh, gefeliciteerd! Wat is de reden van je verhuizing als ik vragen mag (gewoon nieuwsgierigheid)?
Alarmschijf was altijd op 3FM tot wat oud-Veronicanen met 538 begonnen en de top 40 daar ook heen verhuisde en toen kwam de Megahit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik luister alleen 3FM en KXR, dus vandaar
Daarom ook 'vandaar', ik heb inderdaad geen twitter dus heb het ook niet kunnen lezenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt geen Twitter toch?? Maar thanks! Reden is dat ik het hier wel een beetje heb gezien en wat meer in de buurt van het centrum / werk wil wonen.
Thanks en hoop ook dat het gaat bevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Daarom ook 'vandaar', ik heb inderdaad geen twitter dus heb het ook niet kunnen lezen![]()
Maar tof joh, ik hoop dat het je gaat bevallen daar! En succes met klussen enzo.
vind die kinderen altijd nogal dronken klinkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks en hoop ook dat het gaat bevallen. Eerst even lalalalalala'en
Nice!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks ! Heel aardig, vind ik. Lekker dicht in de buurt van het werk en centrum van de stad. Nu nog even inrichten
.
Zijn ze ook maar dat mocht eigenlijk niet naar buiten worden gebrachtquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind die kinderen altijd nogal dronken klinken
lalalalala *hips*
Je wil niet weten wat daar allemaal in zitquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind die kinderen altijd nogal dronken klinken
lalalalala *hips*
daarom staan ze waarschijnlijk ook allemaal zo bij elkaar gedrukt in de videoclip, anders zouden ze omvallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn ze ook maar dat mocht eigenlijk niet naar buiten worden gebracht.
lolquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daarom staan ze waarschijnlijk ook allemaal zo bij elkaar gedrukt in de videoclip, anders zouden ze omvallen
Zo issie nou eenmaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef Bol_Wan het volgende:
jeuj![]()
![]()
promoot altijd goede platen, die Michiel
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Bol_Wan het volgende:
wat denken jullie trouwens wat de nieuwe megahit morgen word?
persoonlijk hoop ik op Little Lion Man natuurlijk
je kan zowat het hele jingle pakket downloadenquote:
Men, als ze hebben gekozen voor Little Lion Man dan heb je de beste Megahit van dit jaar al te pakken. Zou het super tof vinden als ze bij 3FM die plaat Megahit maken. Uiteraard wel de juiste versiequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Bol_Wan het volgende:
piratenzender beginnen en dan alle jingles veranderen in *naamvanpiratenstation*quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan zowat het hele jingle pakket downloaden
volgens mij draaien ze de laatste alleen nog maar de juiste versie, heb de gecensureerde al een tijdje niet horen langskomenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Men, als ze hebben gekozen voor Little Lion Man dan heb je de beste Megahit van dit jaar al te pakken. Zou het super tof vinden als ze bij 3FM die plaat Megahit maken. Uiteraard wel de juiste versie.
Ik helaas wel (begin deze week), maar volgens mij is het nu weer aangepastquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij draaien ze de laatste alleen nog maar de juiste versie, heb de gecensureerde al een tijdje niet horen langskomen
ik ging foto maken, maar hij deed net een paar plukjes normaal.... net mislukt dus helaasquote:
Ja, maar het is wel een plaat uit 2009quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Men, als ze hebben gekozen voor Little Lion Man dan heb je de beste Megahit van dit jaar al te pakken. Zou het super tof vinden als ze bij 3FM die plaat Megahit maken. Uiteraard wel de juiste versie.
Heh, kun je niet ff door zn haar kroelen en er dan een foto van makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik ging foto maken, maar hij deed net een paar plukjes normaal.... net mislukt dus helaas
Vind ik nu te laat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Bol_Wan het volgende:
op SR werd ie pas groot, en de megahit na SR is altijd het anthem, dus veel eerder had het eigenlijk niet gekundquote:
Hoi !quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik ging foto maken, maar hij deed net een paar plukjes normaal.... net mislukt dus helaas
Whehe briljantquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mafste momenten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Volgende week maar even checken @ Noorderslag ! Jammer dat Caro Emerald dan ook staat te spelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heleen die klinkt niet verkeerd ,eindelijk een goede serious talent.
Simpel, Emerald overslaan. Semi-jazz draaien ze maar op radio 6.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week maar even checken @ Noorderslag ! Jammer dat Caro Emerald dan ook staat te spelen.
Live is ze best te pruimen, ze maakt wel lekker sfeertjequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week maar even checken @ Noorderslag ! Jammer dat Caro Emerald dan ook staat te spelen.
Dat is duidelijke taal!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Simpel, Emerald overslaan. Semi-jazz draaien ze maar op radio 6.
Ik vind haar eigenlijk ook best wel goed en haar nieuwe single is ook echt tofquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Live is ze best te pruimen, ze maakt wel lekker sfeertje
Heb je ergens een blokkenschema o.i.d.? Dan maak ik wel even een mooi lijstje voor jequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is duidelijke taal!. Misschien pik ik van beiden wel wat mee.
Schema staat online, maar onderstaand heb ik al even op papier gezet. Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je ergens een blokkenschema o.i.d.? Dan maak ik wel even een mooi lijstje voor je
quote:The Madd, Heineken zaal => 19:45 - 20:30
Moss, 3FM zaal => 20:03 - 21:10
C-mon & Kypski, Buma zaal => 20:30 - 21:15
Moke, Buma zaal => 22:00 - 22:45
Drive Like Maria, Bizon zaal => 22:45 - 23:30
Popprijs, Buma zaal => 23:30 - 00:15
Rigby, Serious talent stage => 23:30 - 00:15
DeWolff, Heineken zaal => 00:15 - 01:00
Fline namen, 3FM zaal => 01:10 - 01:40
De Staat, Buma zaal => 01:00 - 01:45
Go Back to the zoo, Serious talent stage => 01:00 - 01:45
Aux Raus, Bizon zaal => 01:45 - 2:30
Caro Emerald, Volkskrant zaal => 02:30 - 03:15
Want Want, Serious talent stage => 02:30 - 03:15
Dio, Diggy Dex hoef ik niet te zien, maar Laura Jansen en Tim Knol lijkt mij ook wel aardig..
Klinkt dat als een breuk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed lijstje! Tim Knol zeker even gaan checken, niet vergeten de nodige Red Bull naar binnen te kachelen alvorens bij Aux Raus te gaan beuken en dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schema staat online, maar onderstaand heb ik al even op papier gezet. Ben benieuwd
[..]
Diggy Dex heeft volgens mij een inval-Eva de Roovere bij zich in de vorm van Nikki.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schema staat online, maar onderstaand heb ik al even op papier gezet. Ben benieuwd
[..]
Nee joh !quote:
Thanks! kan ik wat meequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Goed lijstje! Tim Knol zeker even gaan checken, niet vergeten de nodige Red Bull naar binnen te kachelen alvorens bij Aux Raus te gaan beuken en dan komt het helemaal goed.
Nee, dat meen je niet?! gaaf dat Nikki er bij isquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Diggy Dex heeft volgens mij een inval-Eva de Roovere bij zich in de vorm van Nikki.
Oh, en WIDM was weer leuk.
Leuke versie van Wolken trouwens!
Mwoah, beetje lalalala doorloopmuziek, word er niet warm van.quote:
Je bent zonder jas buiten gaan staan toen je aan het downloaden was?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
Zo, die kippenvelversie van Wolken is binnen.
Ik in het begin ook niet maar het kwartje is wel gevallen. Echt een leuke plaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, beetje lalalala doorloopmuziek, word er niet warm van.
ik zal het nog eens probern met een krat bier erbijquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik in het begin ook niet maar het kwartje is wel gevallen. Echt een leuke plaat.
Mooi vooruitzicht !quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het nog eens probern met een krat bier erbij
Als het liedje fuck you mocht waarom deze versie dan nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef alors het volgende:
De fuck versie raakt aardig ingeburgerd
Lijkt me stug dat je naar Sander hebt geluisterd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb mijn goede voornemens ook niet gehaald, heb vanmiddag naar Coen en Sander geluisterd
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je naar Sander hebt geluisterd.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kinderbed tijd was het al 3 uur geleden.
Nee hoor, de stelling komt ook nog.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:12 schreef Captain_Slow het volgende:
Nou Eric toch, het lijkt wel alsof je alleen maar goede muziek gaat draaienWeezer
![]()
je kan niet ontkennen dat michiel een hart voor de zaak heeftquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
Eric vergat zelfs Ekstra Weekend te noemen in z'n rijtje wat Michiel allemaal te doen heeft.
Jammer dat ze nog steeds niet snappen dat 3fm-ers niet zitten te wachten op discussies.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de stelling komt ook nog.
Dan jaagt Eric je dus weer vakkundig weg.
Lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Freaknacht morgen wederom met Veenstra!
Der rudy playlist staat ook online!
Eric is alvast aan het oefenen voor als hij naar Radio 1 moetquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze nog steeds niet snappen dat 3fm-ers niet zitten te wachten op discussies.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Eric is alvast aan het oefenen voor als hij naar Radio 1 moet
Hoho, dat wij het niks vinden wil niet zeggen dat andere luisteraars daar hetzelfde over denken. Het zal toch wel een reden hebben dat het er na al die tijd nog steeds in zit hoor. Daar wordt gewoon onderzoek naar gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze nog steeds niet snappen dat 3fm-ers niet zitten te wachten op discussies.
Inderdaad, QOTSA en Beethoven passen niet echt samen in een uurquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], daar kan hij zijn ei niet kwijt
De Radio 1-studio zit volgens mij op de NOS Nieuwsvloer, en die zit ook op de 3e etage.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, QOTSA en Beethoven passen niet echt samen in een uurHet scheelt wel traplopen als de lift kapot is
![]()
De bitchfights tussen Eric en mevrouw Huppelschoten begin ik ook wel eens zat te worden..
nog even en ze is met zwangerschapsverlof.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, QOTSA en Beethoven passen niet echt samen in een uurHet scheelt wel traplopen als de lift kapot is
![]()
De bitchfights tussen Eric en mevrouw Huppelschoten begin ik ook wel eens zat te worden..
En dan komt Andrew misschien wel terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog even en ze is met zwangerschapsverlof.
NEE!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan komt Andrew misschien wel terug
Doe mij maar requestjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop ook van niet, maar sluit het niet uit!!
Ik heb hem 's ochtends liever dan Giel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht
@michielveenstra:Slapen en bij voorbaat vast m'n excuses aanbieden dat ik volgend etmaal liefst 10 uur op #3fm te horen ben.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht
@michielveenstra:Slapen en bij voorbaat vast m'n excuses aanbieden dat ik volgend etmaal liefst 10 uur op #3fm te horen ben.
We zouden er een mooi jaar van maken , niet een slechter jaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel naar avondshow en Michiel naar ochtendshowquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht
Nee, Michiel doet ze allebeiquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel naar avondshow en Michiel naar ochtendshow
Leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voele!quote:
Dat is volgens mij het enige nummer van RatM wat bij radiostations in de computer staatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Killing In The Name Of
Kwam vanmiddag ook al op StuBru voorbij.
Goed planquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:33 schreef JDude het volgende:
Kan Michiel niet gewoon de ochtendshow overnemen?
En dan Domien in de avond, en Giel naar 538?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:33 schreef JDude het volgende:
Kan Michiel niet gewoon de ochtendshow overnemen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:42 schreef Sirolf het volgende:
En dan Domien in de avond, en Giel naar 538?
Hm, ik zou voor Ekdom ook wel weer es een spannender programma dan de AV wensen.. Dat ie wat meer z'n muziekkennis en -liefde kwijt kanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan Domien in de avond, en Giel naar 538?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ik zou voor Ekdom ook wel weer es een spannender programma dan de AV wensen.. Dat ie wat meer z'n muziekkennis en -liefde kwijt kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |