quote:
O, ging dit topic over curling. Sorryquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:14 schreef klaasdj het volgende:
[..]
O, ging dit topic over curling. Sorry.
[ afbeelding ]
Alleen ik snap 'm niet.
TVP, ik wil de grap weten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:14 schreef klaasdj het volgende:
[..]
O, ging dit topic over curling. Sorry.
[ afbeelding ]
Alleen ik snap 'm niet.
Mooi, dan kan het feest nu beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:46 schreef klaasdj het volgende:
Dood koningstopic dit. Ik ga slapen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het feest nu beginnen.
nou jij weet wel hoe je feestjes moet organiseren Snakeyquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het feest nu beginnen.
Ekte ektequote:Op donderdag 7 januari 2010 02:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn dat van die kleine bakjes uit de koeling? Zó smerig hè! Ik trap er steeds weer in.
Yup, zodra het pleps naar bed is kunnen we een echt feestje beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nou jij weet wel hoe je feestjes moet organiseren Snakey
Hup hup terug naar bed jij!quote:
Versgemaakte van de slager zijn wel lekker. fyi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn dat van die kleine bakjes uit de koeling? Zó smerig hè! Ik trap er steeds weer in.
Whoehoe, Bio betaald.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:12 schreef Biogarde het volgende:
Tijd voor hoeren dan.
Een moeder die de beste huzarensalade van de internetz (quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Versgemaakte van de slager zijn wel lekker. fyi.
Ik heb nog wel een paar bakjes staanquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:19 schreef Snakey het volgende:
Nu heb ik trek in een huzarensalade. En die kan ik hier nu niet krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |