Dit was een Ninja edit!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben bijna wegwijs hier op het forum maar ik wil nog graag een ding weten:
Wat is een ninja edit?
irritante 4chanpraat. Maar dan niet van 4chan, maar van andere fora.quote:
Pfrt. Omdat ik zelfs slechte klonen graag uitleg geef: Een ninja edit is waarschijnlijk een gewijzigde post voordat mensen de originele post konden quoten. Zulks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een getypte uitleg zou fijn zijn.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een getypte uitleg zou fijn zijn.
Dank.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfrt. Omdat ik zelfs slechte klonen graag uitleg geef: Een ninja edit is waarschijnlijk een gewijzigde post voordat mensen de originele post konden quoten. Zulks.
Shaggie klaar, roken.
1 vraagje: Iedereen weet dat je een kloon bent van een ander dus graag geen ondoorzichtige "ik ben een newbie" topics meer.quote:
Dat was mijn bedoeling ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
1 vraagje: Iedereen weet dat je een kloon bent van een ander dus graag geen ondoorzichtige "ik ben een newbie" topics meer.
Dank u.
Serieus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit hier al ruim 5 jaar en heb nog nooit gehoord van 'ninja edit'
Ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit hier al ruim 5 jaar en heb nog nooit gehoord van 'ninja edit'
Dat IS een ninja edit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:31 schreef Biogarde het volgende:
Mooiste is als mensen je denken te hebben bij een typo oid, maar je dan nog snel hebt ge-edit (de ninja-edit) en wanneer ze dan die quote posten de fout er al uit is![]()
![]()
Harrier Strikequote:Op donderdag 7 januari 2010 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben bijna wegwijs hier op het forum maar ik wil nog graag een ding weten:
Wat is een ninja edit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |