O myn god is dat serieus echt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:07 schreef Gotrick het volgende:
Hier kan je misschien je lusten op botvieren TS.
-weg-
Ben je gek! Ik kijk dat filmpje als ik in een romantische bui ben! Het samenspel tussen hamer en gezicht is werkelijk subliem!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:07 schreef Gotrick het volgende:
Hier kan je misschien je lusten op botvieren TS.
-weg-
Jammer genoeg welquote:
ololololololquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ben je gek! Ik kijk dat filmpje als ik in een romantische bui ben! Het samenspel tussen hamer en gezicht is werkelijk subliem!
Oh myn god wat ziekquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel![]()
![]()
(ze hebben trouwens levenslang gekregen).
Surf dan even naar de 'offended' page van encyclopediadramatica.com. Dan voel je je vast stukken beter!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:12 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Oh myn god wat ziek![]()
Ik kon niet verder kijken nadat ze in z'n oog gingen kloten
wat zielig
nu ben ik misselijk![]()
AAH WTF MANquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:13 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Surf dan even naar de 'offended' page van encyclopediadramatica.com. Dan voel je je vast stukken beter!
Dankjequote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ben je gek! Ik kijk dat filmpje als ik in een romantische bui ben! Het samenspel tussen hamer en gezicht is werkelijk subliem!
Soms betrap ik mezelf erop dat ik met mijn hand in m'n broek zit tijdens het kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:27 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
![]()
Romantisch?
ik moet er idd van huilen
Hamerhaaienquote:
Mij doet het stiekem denken aan kabouter wesley:quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:28 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Soms betrap ik mezelf erop dat ik met mijn hand in m'n broek zit tijdens het kijken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:39 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Mij doet het stiekem denken aan kabouter wesley:
"Ik ga op je muil slaan!"
-"Doe maar, ik heb toch geen muil"
Bij mij kwam de revolutionaire doorbraak bij:quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
![]()
Dit is voor het 't eerst dat ik kan lachen om iets van Kabouter Wesley.
Chapeau!
Niet doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:41 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Net als de dom van Milaan zijn hamers geen speelgoed!
[ afbeelding ]
Ik weet ergere plaatjes te vinden, maar die zijn zelfs te bruut voor een spoilert.
Ik heb jouw avond al wel genoeg verziekt he.quote:
quote:Eyes bulging from their sockets
With every swing of my mallet
I smash your fucking head in, until brains seep in
through the cracks, blood does leak
distorted beauty, catastrophe
Steaming slop, splattered all over me
Over fallische symbolen gesproken ja.quote:
Jij zieke geestquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ik heb jouw avond al wel genoeg verziekt he.
Dan maar een lyrische bewerking van wat de afbeelding duidelijk zou moeten maken, door de vriendelijke jongens van Kannibaal Lijk.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |