Je moet ook behoorlijk ziek zijn als je zoiets wilt verzinnen. Eigenlijk een verkapt, ik heb een fantasie, maar durf er niet voor uit te komen topic.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Kost dat nou veel tijd, zoiets verzinnen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:14 schreef mgerben het volgende:
Grappig dit. Want die vriend van TS heeft eigenlijk groot gelijk.
Zijn vriendin moet dit niet weten want zoals ze zelf zegt: Ze wil het niet weten.
Zolang zij op het standpunt blijft hameren dat ze wil dat het allemaal niet waar is, houdt hij vast aan zijn ontkenning.
Als ze écht een vriendin is accepteert ze hem zoals hij is - dat zou het einde van de liefdesrelatie kunnen betekenen, maar een relatie gebaseerd op halve waarheden is toch niet echt wat je wilt.
Dus, oplossing: TS moet minder bekrompen doen, haar vriend niet afrekenen op zijn wensen/fantasieën en gewoon zien waar het schip strandt.
Mensen die ervan houden te likken aan zweetvoeten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Felixa het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een zweetvoetenfetisj?
Wow, hij zat ernaast, jij zag hoe het zat, hij ontkende het glashard en jij had toen zoiets van, ok, het ligt aan mij?quote:hij ontkende alles en zei je geloofd toch niet dat ik dit maak en blablabla.
hoe durfde ik dat te denken zei hij.
later was die site verwijderd.
Je hersenpan laten nakijken en je dan nogmaals de vraag stellen waarom je het niet direct hebt afgekapt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:17 schreef abvtddos het volgende:
( kan iemand mij helpen, adviezen, tips geven? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |